AEGON

(4.47)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (26 z 59)

Profesjonalnie zaoferowana i...
Profesjonalnie zaoferowana i wytłumaczona propozycja ubezpieczenia mieszkania. W ofercie kilka wariantów ubezpieczenia w tym: od 19 zdarzeń przypadkowych jak pożar, zalanie oraz od kradzieży. Dodatkowo możliwość dodania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym, które przydaje się także w podróży i pozwala na pokrycie kosztów ewentualnych zniszczeń w hotelu. Przy zakupie ubezpieczenia na 3 letni okres obowiązuje zniżka 50% na 3 ratę.

Matylda_15

23.07.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Ok
Ok

Klient_GxdJ

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
pokazowa
pokazowa

Dariusz_818

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Mało placówek obsługa...
Mało placówek obsługa na dobrym poziomie.

Parasolid

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa klienta ok
Obsługa klienta ok

Rafał_923

15.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jakosc obsługi na...
Jakosc obsługi na średnim poziomie

Jan_205

12.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię i próbując zgłosić reklamację (chodzi o produkt ubezpieczeniowo-oszczędnościowy) polegającą na zgłoszeniu roszczenia tzn zwrotu środków, które poprzez zaprzestanie wpłat w trakcie trwania umowy przepadły na rzecz Aegona najpierw doradca poinformował żę nie może przyjąć zgłoszenia w taki sposób tylko prosi o pismo lub mail, po krótkiej naradzie z przełożonym stwierdził jednak że reklamację przyjmie, odpowiedź T.U. negatywna na piśmie, choć trzeba przyznać że dość szybko przyszła. Słabo również za brak działań T.U. zmierzających do zawarcia ugody z klientem (poza sądowej).

zalogowany_użytkownik

13.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Rewelacyjnie. Agentka, z...
Rewelacyjnie. Agentka, z którą miałam kontakt, bardzo się starała, była uprzejma i starała się odpowiedzieć na wszystkie pytania klienta.

Urszula_456

18.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1719

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Honorata_63

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krystyna_178

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1286

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BeaBea

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_2576

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Dominika_646

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Miałam do czynienia...
Miałam do czynienia z tym ubezpieczycielem. Chyba już straciłam zaufanie do takich jednostek. Programy inwestycyjne Aegona przede wszystkim wymagają długoterminowego oszczędzania. Chcąc wycofać pieniądze wcześniej, płaci się wysokie opłaty likwidacyjne. Tymczasem w przypadku zwykłych funduszy inwestycyjnych pieniądze można wycofać w każdym momencie. Drugą wadą inwestycyjnych programów Aegona są wysokie prowizje, zwłaszcza na początku. Na szczęście po przemyśleniu ich ubezpieczeń zrezygnowałam ze współpracy.

Szamanka

25.05.2012

Placówka

Kielce, Plac Niepodległości 1

Nie zgadzam się (1)
Zgłoś nadużycie
Bardzo rzetelny doradca....
Bardzo rzetelny doradca. Podaje wiele ciekawych informacji na temat możliwości zwiększenia swoich pieniędzy i jak można nie pracować lub mieć dużo więcej na emeryturze. W dodatku wszystkim się potem zajmują i obsługują tak, żeby mieć zysk, a nie stratę. Zależy pewnie od doradcy, bo parę osób mi mówiło, że straciło przez doradców, ale mówili ogółem, ale Aegon bardzo polecam. Najlepiej trafić na starszego doradcę. Tacy ze srebrnymi oznakami pracują dłużej. Tak mi wyjaśnił doradca i nie musimy się bać, że to nowa osoba, która dopiero zaczęła i za dwa miesiące przestanie pracować. Patrzcie na znaczki na garniturze. Koniecznie złoty lub srebrny. Wtedy na pewno będzie obsługa przez wiele lat.

Tomasz_401

31.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W ubiegłym tygodniu...
W ubiegłym tygodniu rozmawiałem z konsultantem na temat ubezpieczenia mieszkania. Po rozmowie ustaliłem, że otrzymam drogą meilową ustalone ubezpieczenie, abym mógł swobodnie je jeszcze przestudiować. Niestety, ale minął już ponad tydzień czasu i jak do tej pory nie mam żadnej informacji odnośnie omawianej oferty. Może nie zależy im na moich pieniądzach. Jeżeli nie chcą, to poszukam innej firmy, która może by chciała moje pieniądze za ubezpieczenie mieszkania, bo jak widać, niektórzy nie chcą.

zarejestrowany-uzytkownik

05.01.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dawno nie spotkałem...
Dawno nie spotkałem się takim podejściem do klienta. Chciałem zmienić OFE i ze względu na słabe wyniki Firmy przejść do OFE lepiej zarządzającego środkami. Okazuje się ze pożegnanie z firma nie jest już takie proste. Firma dopatrzyła się że przesłane pismo wypełnione czarnym cienkopisem jest kopią !!!! po prostu skandal, infolinia firmy to już zupełne nieporozumienie ... w przypadku skargi odsyła na następny dzień :) Ja tej firmie nie powierzę nawet złamanego grosza i Wam też to radzę

Silverman

10.08.2011

Placówka

Warszawa, Wołoska

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

AEGON

Grupa kapitałowa AEGON to pięć podmiotów, których wspólnym celem jest zabezpieczenie i zapewnienie swoim klientom przyszłości finansowej. Specjalizują się m.in. w ubezpieczeniach na życie, ubezpieczeniach majątkowych oraz funduszach emerytalnych. Dodatkowo AEGON oferuje Program Finansowania Studiów. Firma posiada 13 stacjonarnych biur Premium na terenie Polski, w których profesjonalnie i indywidualnie doradza swoim klientom odnośnie ich funduszy.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AEGON?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacja!