Adomex

( 2.00 )

Opinie (1)

Obserwacja dotyczy marketingu i kontaktu mailowego z Biurem

Obserwacja dotyczy marketingu i kontaktu mailowego z Biurem Pośrednictwa Nieruchomośćiami "Adobex". Mam ograniczoną zdolność kredytową na kredyt hipoteczny, więc bardzo interesują mnie tanie mieszkania. Ogłoszenie w/w pośrednika znalazłam na jednym z portali ogłoszeniowych. Ogłoszenie brzmi w sposób następujący: "Duży wybór mieszkań 2 pokojowych od 160tys zł !!!! Posiadamy w ofercie mieszkania 2 pokojowe od 165 tyś zł. Lokalizacja Poznań i okolice." (cytat dosłowny, bez poprawiania błędów). Wiedząć, że 160tys. zł to nie jest cena, za którą można kupić mieszkanie 2-pokojowe w Poznaniu, postanowiłam - w odpowiedzi na ogłoszenie pośrednika - wysłać zapytanie czy pośrednik ma w ofercie mieszkania w Poznaniu, znajdujące się niedaleko komunikacji miejskiej,w cenie nie przekraczającej 200tys. zł o pomieszczeniach całkowicie niezależnych. Następnego dnia otrzymałam, mailową, odpowiedź, że owszem mają kilka takich mieszkań. Poszukuję mieszkania już jakiś czas i, dla mnie, liczą się konkrety a nie enigmatyczne powiedzenie: "mamy kilka mieszkań". Konkretnych propozycji mieszkań zabrakło mi w tym mailu (od innych pośredników, w odpowiedzi, otrzymywałam choćby opis jednego mieszkania wraz z ceną i lokalizacją). W mailu podany był, prócz numeru telefonu, adres strony internetowej biura. Nie chcąc tracić czasu i pieniędzy na telefony, postanowiłam odwiedzić stronę internetową pośrednika. Strona jest schludna i dobrze zorganizowana. Utrzymana jest w kolorystyce zielono-białej, co powoduje, że wzrok się nie męczy a stronę przyjemnie się ogląda. Po lewej stronie jest menu, w którym łatwo jest się odnaleźć (jest ono podzielone na kilka sekcji, umieszczonych w oddzielnych ramkach: menu, sprzedaż, kontakt, kredyty. Każda z sekcji jest systematycznie podzielona na kilka odnośników - np w sekcji sprzedaż znajdują się linki: domy, mieszkania, lokale, działki , grunty). Po kliknięciu na którykolwiek z linków menu, jego zawartość jest wyświetlana w sekcji głównej strony. Podoba mi się to, że w żadnej z sekcji strony nie ma agresywnych, mrugających banerów, buttonów i innych, zbędnych, ozdobników odwracających uwagę od treści. Wybrałam zatem z sekcji "sprzedaż" mieszkania, które posortowałam wg ceny (przeglądane oferty można, jednym kliknięciem, posortować wg ceny, metrażu lub wielkości działki). Niestety, wbrew temu, co firma napisała mi w mailu, nie znalazłam żadnego mieszkania 2-pokojowego w Poznaniu o pomieszczeniach niezależnych, w cenie do 200tys. zł (najtańsze mieszkanie, które spełniało te 3 kryteria, było wystawione w cenie 250tys. zł - drożej niż podobne mieszkania wystawiane u innych pośredników, czy w ofertach bezpośrednich). Poczułam się oszukana - z jednej strony otrzymuję od firmy maila z informacją, że mają w ofercie takie mieszkania, a z drugiej - po przeszukaniu ofert na stronie internetowej, żadnego takiego nie znalazłam. Uważam, że albo nie należy wprowadzać klientów w błąd (jeśli rzeczywiście firma nie ma w ofercie mieszkań, o które zapytałam), albo przedstawiać konkretną propozycję na moje zapytanie mailowe (jeśli firma ma w ofercie takie mieszkania, ale z jakichś względów nie opublikowała ich na stronie internetowej) lub umieścić je na swojej stronie internetowej (jeśli rzeczywiśćie są w ofercie biura).

Odwiedzałeś ostatnio Adomex?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Meritum Nieruchomości

(2.00 )

Archicom

(0.60 )

Jaz-bud

(2.18 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem