InterRisk

( 2.71 )

InterRisk działa na polskim rynku nieprzerwanie od 1993 - początkowo jako Szkolne Towarzystwo Ubezpieczeniowe STU SA - i jest jednym z wiodących ubezpieczycieli majątkowych. Dzięki eksperckiej wiedzy pozyskanej przez lata działalności InterRisk proponuje swoim klientom wszechstronną ofertę, na którą składają się ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, osobowe, zdrowotne i finansowe. Doświadczeni eksperci służą wsparciem w kilku placówkach, zlokalizowanych w najważniejszych polskich miastach.

Opinie (71)

Ok.

Ok. Powoli widać ukłan w stronę klienta, choć obsługa telefoniczna pozostawia sporo do życzenia.

Świetnie.

Świetnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

17.11.2018
InterRisk Inna forma kontaktu

Firma InterRisk jest ubezpieczycielem łódzkich dróg

Firma InterRisk jest ubezpieczycielem łódzkich dróg miejskich. Przejeżdżajac przez jezdnię w centrum miasta wpadłam w dużą i głęboką wyrwę, dzieki czemu nastąpiło uskodzenie pojazdu w postaci oberwanej łapy silnika. Zgłosiłam swoją szkodę,l czekałam cierpliwie na rzeczoznawcę, który pojawił się po ok. dwóch tygodniach. Kazał podnieść auto i odkręcać po kolei części. Sam nawet nie dotknął sie do pojazdu, wszystko robił mój brat. Pan stwierdził, że on nie widzi za dobrze i p dopiero u mechanika bedzie mógł w pełni dokonac oględzin. Oznaczało to kojelne 2 tygodnie czekania na jego wizytę. Po uporaniu się z rzeczoznawcą czekałąm na wynik mojej zgłoszonej szkody. Tu znów 2 tygodnie czekania. Zniacierpliwona sytuacja zadzwoniłam do ubezpieczyciela, podałam numer szkosy i usłyszałam - tak, tak Pani szkoda została uznana, w przyszłym tygodniu będziemy wypłacać należne odszkodowanie. Tydzień mija a pieniędzy jak nie było tak nie ma. W końcu otrzymałam korespondencję od firmy, a w treści - ODMOWA! Moge w pełni stwierdzić, że nie jest to rzetelna firma, mam nadzieję, że nigy więcej nie będę miała do czynienia z jej pracownikami!

W sprawie złożenia dokumentów o odszkodowanie

W sprawie złożenia dokumentów o odszkodowanie. Czas oczekiwania zerowy. Personel bardzo miły, jednak istotny brak kontaktu wzrokowego z klientem. Bałagan w miejscu obsługi, ilość innych dokumentów uniemożliwiała dopełnienie wniosku. Duża kompetencja, doskonałe wytłumaczenie procedur i czasu oczekiwania na decyzję. Wygląd pozostawia wiele do życzenia, brak elegancji i schludności. Ocena - dobra.

Jeśli chodzi o tą firmę mam niemiłe wspomnienia

Jeśli chodzi o tą firmę mam niemiłe wspomnienia. Nie dosyć, że w moje auto uderzył pijany kierowca, to jeszcze firma Inter Risk niestety była jego ubezpieczycielem. Pan likwidator przyjechał po ponad dwóch tygodniach. nie wypisał połowy uszkodzeń samochodu. Szkoda zaniżona o ok. 4 tys. Kolejny Pan zajmujący się sprawą w firmie Inter Risk nie odbiera telefonów, choć jak twierdzą jego współpracownicy jest w firmie, przy swoim stanowisku pracy. Kompletny brak profesjonalności, ignorancja i nierzetelność

Odwiedzałeś ostatnio InterRisk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.56 )

Avus Polska

(0.52 )

AXA

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem