Apteka

( 4.55 )

Opinie (234)

Chciałabym opisać moją piątkową wizytę

Chciałabym opisać moją piątkową wizytę w aptece Dr Max znajdującą się w kluczborskiej galerii i ocenić obsługującą mnie Panią aptekarkę. Byłam miło zaskoczona iż pomimo dużego ruchu kobieta obsługiwała mnie z uśmiechem na ustach. Potrzebowałam pomocy w sprawie odparzeń pod pieluszką mojego syna. Pani najpierw wysłuchała cierpliwie jak one dokładnie wyglądają, zadając przy tym dodatkowe pytania a następnie zapytała co próbowałam już z tym problemem robić. Już po paru minutach wyszłam z apteki z nową maścią. Zakupy oceniam na bardzo udane, odbyte w przyjemnej atmosferze a co najważniejsze Pani aptekarka zaimponowała mi wiedzą i empatycznym podejściem do pacjenta.

Bardzo szybka i miła obsługa

Bardzo szybka i miła obsługa, bez zbędnych pytań. Konkurencyjne cena i fachowa wiedza pracownika . Serdecznie polecam.

Apteka jest niewielkim punktem w domku jednorodzinnym

Apteka jest niewielkim punktem w domku jednorodzinnym. Obsługa prowadzona przez właścicielkę oraz jej dwie pracownice jest bardzo rzetelna i sympatyczna. Sposób obsługi jest dostosowany do wieku klienta. Często proponowane są tańsze zamienniki, ale po dokładnym sprawdzeniu składu leków. Apteka prowadzi także sprzedaż internetową i zgodnie z nowymi rozporządzeniami nie posługuje się danymi klienta a numerem zamówienia. Terminy dostaw są utrzymywane zgodnie z komunikatami mailowymi. Na stoliku, tuż przy wyjściu zawsze leżą w miseczce cukierki, którymi klient może się poczęstować.

Bardzo miła i kompetentna obsługa

Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wytłumaczono mi dokładnie jak stosować lek,a nawet na czym poelga proces choroby i co jes w tej sytuacji jeszcze zalecane. Jedyne czego nie mogę z czystym sumieniem polecić to ceny, gdyż bywają one nieco wyższe niż w innych aptekach.

Szybko

Szybko, sprawnie, w dobrej cenie.

Podczas ostatniej wizyty zostałam obsłużona bardzo szybko

Podczas ostatniej wizyty zostałam obsłużona bardzo szybko. Pomimo kilku osób w aptece kolejka została rozładowana bardzo szybko, było trzy czynne kasy. Apteka prezentowała się bardzo dobrze czysto , dobre jasne oświetlenie. Obsługująca farmaceutka była bardzo miła i zaangażowana w rozmowę. Polecam

Miła obsługa

Miła obsługa, pomocna w wyborze suplementów, wszystkie okienka są czynne, idzie sprawnie i bardzo szybko, w dodatku konkurencyjne ceny!

Prosiłam o preparat na przeziębienie

Prosiłam o preparat na przeziębienie. Farmaceutka była miła i sympatyczna, profesjonalnie doradziła mi jaki lek wybrać, zapytała o objawy i jak długo trwają. Ponadto poleciła transakcję łączoną bym do preparatu na przeziebienie wybrała jeszcze witaminę C, która wzmocni mój organizm. Podpowiedziała jak przyjmować dane preparaty i ile razy dziennie. Kończąc transakcję podziękowała i wydała mi paragon.

Jakość obsługi jest wspaniała

Jakość obsługi jest wspaniała. Apteka zaopatrzona w duży asortyment. Mili i inteligentni ludzie.

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi.

Pani przywitała mnie zapytała w czym może pomóc poprosiłem

Pani przywitała mnie zapytała w czym może pomóc poprosiłem o Ibuprom pani zapytała czy ma byc 10 tabletek czy 20 i jaki ibuprom ma być silniejszy słabszy, poprosiłem o silniejszy i sprawdzenie cen 10 kapsułek i 20 kapsułek. Wybrałem 20 kapsułek pani powiedziała że jest korzystniej, i lek jest w kapsułkach co ułatwia szybsze działanie. produkt zapłaciłem kartą pani pożegnała mnie. Uśmiechnięta naprawdę bardzo miła obsługa.

Aptekę charakteryzuje szeroki asortyment

Aptekę charakteryzuje szeroki asortyment, niewygórowane ceny oraz bardzo uprzejmy i kompetentny personel. Dzięki wielu stale czynnym stanowiskom oraz systemowi biletowemu, obsługa klientów jest sprawna nawet przy dużej liczbie kupujących. W przypadku braku konkretnego leku personel zawsze proponuje zamienniki albo zapewnia dostawę brakującego towaru w krótkim terminie bez obowiązku wykupu. Mankamentem jest mały i niewygodny parking.

Bardzo sprytne i kulturalne podejście do klientów w celu

Bardzo sprytne i kulturalne podejście do klientów w celu rozładowania sztucznej kolejki spowodowanej przez osoby rozmawiające przy ladzie przez telefon. Pani magister w kulturalny i grzeczny sposób odkładając tej osoby lekarstwa zasugerowała iż zostanie ona obsłużona gdy skończy rozmowę. Mała apteka na uboczu a udało mi się kupić wszystko to czego potrzebuje rodzic na wakacjach z dziećmi nawet pieluchy na basen i nie drogo.

Obsługująca farmaceutka miała wiedzę o lekach

Obsługująca farmaceutka miała wiedzę o lekach, wiedziała skład leków, pomogła w doborze, miała czysty fartuch, a w aptece było czysto, kase fiskalną obsługiwałą szybko i sprawnie

Wysoka jakość obsługi

Wysoka jakość obsługi, indywidualne podejście do klienta, obecność kilku kasjerów a więc brak kolejek, miejsce pracy utrzymane w czystości, dobrze wyeksponowany towar, przeciętny czas obsługi ze względu na obecność żądanego towaru na zapleczu, przystępna cena

Po wejściu czysto i schludnie

Po wejściu czysto i schludnie. Mogliby zadbać o czystość przed apteką, ewentualnie zgłosić ten fakt do administratora budynku.Obsługa bardzo fachowa, miła i pomocna. Nawet jak jednego leku jest brak z całej recepty, to już następnego dnia są do odbioru. Ceny leków w porównaniu do innych aptek mogłyby być tańsze. Niestety jest to mankament.

Niskie ceny

Niskie ceny, w środku czystko, obsługa miła i szybka, choć w środku często jest tłoczno. Polecam uzbroić się w cierpliwość przez wieczne kolejki.

Odwiedzałeś ostatnio Apteka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.00 )

Apteka Magiczna

(3.77 )

Apteka Blisko Ciebie

(2.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem