T-Mobile

( 3.61 )

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Opinie (4658)

Dbają o klienta!

Kończyła mi się umowa, ale nie miałem czasu w danym momencie na rozmowę. Doradca nie naciskał, zapytał szybko kiedy może się skontaktować aby mi nie kolidowało z życiem zawodowym. Ustaliliśmy termin, a następnie krótko i rzeczowo przedłużyliśmy umowę. Doceniam fakt nie bycia nachalnym i jednocześnie to, że doradca rozumie potrzeby abonentów.

Fajnie miła obsługa

Jakiś czas temu byłem w placówce w celu sprawdzenia oferty. Zostałem bardzo miło obsłużony + podobał mi się sposób podejścia do klienta, zauważenie i szybkie zaopiekowanie. Polecam

Obsługa bez zarzutów,szybko i profesjonalnie

Obsługa przez Internet dostawcy internetu T-Mobile oceniam bardzo pozytywnie. Szybko,rzeczowo i profesjonalnie.

super obsługa

super polecam pani bardzo mila pomocna potrafiła wszystko dobrze wytłumaczyć oraz moja sprawa rozpatrzona pozytywnie jeszcze raz polecam

Polecam !

Polecam tego operatora, a przede wszystkim ten punkt, personel miły i pomocny . Doradztwo na wysokim poziomie . Mały minus za dość długi czas oczekiwania ( ok.30min) oraz za czynne tylko jedno stanowisko obsługi. W lokalu czysto ładnie , panował porządek :)

Opinia

Moim zdaniem szybkość, oraz jakość obsługi w tym salonie jest bez zarzutów. Personel uśmiechnięty, zawsze chętny do pomocy.

świetna obsługa

bardzo dobra obsługa, byłam w kilku salonach juz tez kiedys jako tajemniczy klient, obsluga na wysokim poziomie.

Rewelacyjna obsługa

Bardzo cierpliwi pracownicy, którzy z uśmiechem na ustach pomogą rozwiązać każdy problem. Doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb. Konsultantki są bardzo uśmiechnięte i z wielkim zaangażowaniem podchodzą do każdego klienta. Od razu widać że bardzo lubią swoją pracę i cenią sobie każdą przychodzącą do punktu osobę. Obsługa rewelacyjna !

Obsługa nieodpowiedzialna

Obsługa jest niedoszkolona i nieopowoedzialna oddawałam tel do naprawy i czekałam na niego ponad 2 msc ponieważ osoby które tam pracują ciagle powtarzały ze przez cobid to potrwa i nie odesłali jescze mojego iPhone. Postanowiłam Damian to sprawdzić okazała się ze Pani która mnie obsługiwała złe spisała nr id a tel od miesiąca czekał na mnie . Jednak co się okazało na miejscu ze iPhone nie ma spieszyłem się do pracy wiec dałam im czas na znalezienie pk 3 godz dostałam tel ze znaleźli. Do dzia dnia nie wiem co z Nim zrobili ze przy mnie go nie z wleźli

Bardzo niski poziom komunikacji.

Pani, z która miałam możliwość pisania na czacie odpowiadała tak abym niczego się nie dowiedziała, odchodzenie od wyjaśnienia, brak jakiegokolwiek wytłumaczenia, ewidentne odchodzenie od informacji jaką chciałam uzyskać poprzez kontakt. Nie polecam, najwyższy czas odejść do innej konkurencyjnej firmy.

Dziwna obsluga

Obsługa kompletnie nie nastawiona na klienta, bez środków higieny -maseczki, bez stroju firmowego, identyfikatora- nie miałam pewności czy rozmawiam z pracownikiem salonu czy z jakimś przypadkowym pracownikiem. Sposób prowadzenia rozmowy na pewno odbiegał od standardów sieci.

Obsługa bardzo miła

Pan był bardzo miły chociaż nie byłam wymagajacym klientem przychodząc wiedziałam już co chce więc szłam tylko podpisać umowę, niestety Pan zapomniał poinformować mnie o kosztach aktywacji które po prostu zostały doliczone i nie znalazłam ich również w umowie. Na szczęście Pan na infolinii usunął mi dodatkowe naliczenia i wytłumaczył skąd biora sie większe koszty.

Super obsługa

Fantastyczna, życzliwa i profesjonalna obsługa, schludny ubiór, dobra ekspozycja - widoczna. Jedyny mankament to kurz na półkach ekspozycji

Miła obsługa

Bardzo miła obsługa, szybka i skuteczna pomoc. Lokal czysty, zadbany, a pracownicy mili i pomocni.

Super!!

Bardzo i to bardzo sympatyczne panie, wszystko wytłumaczą nie wciskają na siłę klientowi niczego.

Super na 5

Zwięźle, konkretnie i na temat. Bardzo miła i rzeczowa rozmowa.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.49 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem