Jakość Obsługi

T-Mobile

( 4.09 )

T-Mobile Polska jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce obsługując 10,509 mln klientów. W swojej ofercie posiada pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć T‑Mobile oferuje usługi telefonii i internetu mobilnego oraz stacjonarnego w systemach abonamentowych, przedpłaconych i mix.

Opinie (4351)

Jakość obsługi na najwyższym poziomie

Jakiś czas temu przenosiłem 4 usługi do sieci T-Mobile. Wszystko odbyło się online ale podejście doradcy i pilnowanie tematu od początku do końca sprawiało wrażenie jakbym siedział z nim twarzą w twarz . Każde nawet najgłupsze pytanie wyjaśnione i nawet przy problemach technicznych zaoferował pomoc a nie musiał bo problem i błąd był po mojej stronie. Informacja ze strony doradcy non stop, na każdym etapie wiedziałem co się dzieje ze zleceniem. Nawet jak się okazało, że nie ma telefonu w wybranym kolorze i jest mi obojętne jaki będzie to doradca dopytał 2 razy czy na pewno żeby później nie było rozczarowania ;) Podsumowując doradca "słuchał i słyszał"

Świetna obsługa, nie znalazłam lepszej!

Przemiła obsługa, potrafią wybadać potrzeby klienta co jest bardzo ważna rzeczą. Są bardzo profesjonalni.

Super

Byłam w salonie aby załatwić swoją sprawę związana z wyjaśnieniem faktury sprawę załatwiłam szybko i sprawnie bardzo kompetentni konsultanci

Za dużo pośpiechu w obsłudze

Konsultantka w chojnowskim salonie T-Mobile wykazała się sporą wiedzą na temat oferowanych usług. Jednak wiedzę tę przekazywała jakby w pośpiechu, chyba chcąc przekazać jak najwięcej. Pracownikom życzę cierpliwości w kontaktach z klientami. Całej zaś firmie: wyrównania standardów obsługi do jednego (najwyższego oczywiście) poziomu!

Super

Salon jest bardzo przyjazny dla klienta. Konsultanci są mili, sympatyczni, potrafiący słuchać klienta! To ważne w dzisiejszych czasach szybkich sprzedaży. Proponują rozwiązania korzystne dla klienta, nie będąc przy tym nachalnymi. Świetny salon, oby tak dalej firma funkcjonowała.

Profesjonalizm w każdym calu!

W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty bardzo pozytywne.

Punkt na 5 z plusem!

Serdecznie polecam ten punkt obsługi, za każdym razem kiedy odwiedzam ten punkt, Panie witają mnie z uśmiechem i potrafią rozwiązać każdy problem, wyjaśnić fakturę, pomoc w obsłudze telefonu. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Super, miło i swojsko

Obsługa na wysokim poziomie. Konsultanci profesjonalni i życzliwi. Wizyta w przyjemnej atmosferze, konstruktywna i przyjazna, Można liczyć na pomoc konsultantów. Tak trzymać Panowie.

Salon T-mobile

Świetna obsługa, świetne konsultantki, świetnie wykonana praca. Brawo

Super obsługa

Jestem bardzo zadowolony z obsługi i zakupu w tym salonie. Pracownicy wykazują się pełnym profesjonalizmem oraz wiedzą na temat produktów. Polecam.

Obsługa

Polecam infolinię operatora Tmobile. Kompetentni ludzie służący pomocą. Nie dotyczy czasu oczekiwania na połączenie tu mały ba nawet średni minus.

Super uprzejma obsługa!

Bardzo polecam T-mobile. Oferują zniżki oraz prezenty dla nowych klientów. Tylko że na różnych placówkach są inne warunki oferowanych usług, raczej inne ceny i zniżki. Czasem czuję się oszukany, kiedy na innej placówce mi dają dużo większy rabat i mówią że ta usługa jest za 1 zł, a na innej placówce mniejszy rabat i usługa kosztuje 29 zł. Jednak jeśli trafić na porządną ofertę, to całkiem spoko.

Konkretny doradca

Bardzo polecam placówkę w tej lokalizacji. Pracownik jest konkretny. Rzetelna pomoc. Bardzo byłam zadowolona z obsługi i przedstawienia oferty. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Ekstra!

Jestem zadowolona z obsługi telefonicznej. Za każdym razem kiedy kontaktuje się z infolinią w jakiejś sprawie zawsze pomogą rozwiązać mi dany problem i udzielą czytelnych wskazówek krok po kroku.

obsługa na infolinii - uwaga na oferty

Miałamprzyjemność rozmawiać z dwoma panami na infolinii T-mobile - jeden z biura podtrzymania klienta, drugi z obsługi przedłużenia umowy. Otrzymałam zupełnie dwie różne oferty - każdy mówił zupełnie coś innego. Co gorsza ten drugi Pan twierdził, że nie ma możliwości żeby ten pierwszy Pan coś takiego mógł opisać. Miałam wrażenie, że sugerował że oszukuje. Generalnie czuję się rozczarowana poziomem obsługi i mimo tego że jestem długoletnim klientem - będę szukać oferty innego dostawcy.

DZIADOSTWO!!

Przenoszenie numeru z abonamentu na kartę trwa już 15 DNI!!!!!!!!!! Ta sieć to jest paranoja, żeby coś załatwić!!! Kpią sobie z ludzi, codziennie zgłaszają sprawę do działu technicznego co oczywiście nic nie daje!!! DZIADOSTWO< UNIKAJCIE TEGO NIEMIECKIEGO BADZIEWIA!!!

Konsultant stacjonarny bez wiedzy praktycznej

Wybrałam się do salonu tmobile w mieście Jaworzno po fachową poradę. Pierwsza kwestia była różnica kwoty do zapłaty wynikająca z otrzymanej faktury oraz kwoty która widnieje w aplikacji mój tmobile. Kwota na fakturze była o ponad 100 zł wyższa niż w aplikacji. Zapytałam więc Panią z salonu która kwotę mam wpłacić. Pani poinformowała mnie że interesować ma mnie tylko ta kwota która widnieje w aplikacji. Nie na fakturze. Więc przelałam właśnie tą kwotę która widziała w aplikacji. Drugim tematem była sprawa cesji. Umowa jest na męża ale z przyczyn prywatnych potrzrbuje aby była na mnie. Pani z salonu od razu powiedziała że nie jest to możliwe, że mogę to zrobić dopiero rok przed końcem umowy i kosztuje to 100 zł. Poprosiłam Panią aby zerknela w komputerze czy na pewno tak jest. Uzyskałam odp ze nie musi się logować na moje konto bo jest pewna tego co mówi. Wyszłam zniesmaczona pn widocznie niedziela w pracy nie byla dla Pani niedziela pracującą. Jakież było moje zdziwienie kilka dni później kiedy operator zablokował moje konto. Zadzwonilam na infolinię i okazało się, że miałam zapłacić kwotę z faktury A nie z aplikacji. Co więcej dopytalam od razu o cesje i dowiedziałam się, że jeśli jestem we wspólnocie majątkowej z mężem mogę to zrobić w każdej chwili i kosztuje to symboliczna złotówkę. Szkoda że pracownicy salonu nie są tak doinformowani jak Ci z infolinii

Polecam

Polecam obsługę i poziom wiedzy pracowników.Podczas przenoszenia numerów udzielono mi kompetentnych wskazówek co do wyboru telefonów i rozwiano wszelkie wątpliwości związane ze zmianą operatora. Polecam !

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem