Jakość Obsługi

T-Mobile

( 4.09 )

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Opinie (4409)

Pomocni Konsultanci.

2 konsultantów ubranych w stroje służbowe z identyfikatorami. Po wejściu do sklepu nastąpiło powitanie klienta. Konsultant wstał oraz wskazał miejsce na krześle. W sklepie panował porządek, materiały reklamowe ułożone na swoich miejsca, biurko uporządkowane. Po przedstawieniu problemu z zasięgiem Konsultant wziął telefon i sprawdził ustawienia oraz kartę sim. Po kilkunastu sekundach sprzęt został naprawiony. Obsługa zapewniła o swojej pomocy w przypadku powtórki usterki. Przypomniała również o niezbędnych doładowaniach oraz zaprosiła do przedłużenia i wymiany urządzenia. Pożegnała się słowami do widzenia.

Jakość na poprawnym poziomie.

Moja wizyta w salonie T-Mobile przebiegła dość szybko i bezproblemowo. Przyszlam, aby dokonać cesji numeru oraz dobrać internet mobilny. Cała procedura przebiegła szybko. Mam jedna obiekcje. Dostałam informację, se cisza bedsie darmowa, na moim koncie T-Mobile dostałam jednak informację, że do zapłaty mam 100 zł. Napisałam reklamacje mailowego i kwota ta została mi umożona.

Polecam

Bardzo miła obsługa, nowoczesny wygląd salonu, niskie ceny

Najlepsza jakość obsługi!

Do tego salonu trafiłam przypadkowo, a wiem że będę zaglądać częściej. Personel kompetentny oraz bardzo sympatyczny, właściwi ludzie na właściwym miejscu. Wygląd salonu jak najbardziej zachęca do wejścia do środka. Obie Panie uśmiechnięte i potrafiące dobrać ofertę do potrzeb klienta. Pierwszy raz czuję iż dostałam odpowiedź na każde moje pytanie. Zdecydowanie polecam!

tragedia

Połączenie przerywane w trakcie oczekiwania. Jeśli uda się połączyć z konsultantem to fakt - bardzo sympatyczni, mili ale kompletnie nie mają pojęcia o ofercie własnej sieci! Tłumaczysz im zasady ich firmy. Oczywiście obiecują pomoc, rozwiązanie problemu … i na tym koniec! Kolejne telefony sprowadzają się do tego samego - miła obsługa - która nie wie jakie usługi oferuje T-mobile. Problem jak miałeś masz nadal.

Bardzo sprawnie i miło

W dobie pandemii musiałam załatwić sprawę w T-Mobile. Wchodząc do salonu od razu zauważyłam płyn dezynfekujący i zgodnie z prośbą napisaną przy płynie zdezynfekowałam ręce. Przy stanowiskach są szyby a krzesełka są w odległości od kasjera. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie i miło. Pani mnie obsługująca poprosiła o to bym usiadła na krzesełko i mimo odległości od pracownika i szyby pani obsługująca mówiła na tyle głośno i wyraźnie że wszystko było zrozumiałe. Swoją sprawę załatwiłam bardzo sprawnie i w miłej atmosferze - chyba nawet było lepiej niż przed pandemią.

Polecam.

Mały, ale zadbany salonik. Obsługa jest profesjonalna, a przekazane informacje jak najbardziej potrzebne do podpisania umowy, konsultant nie był nachalny, ale bardzo miły. Dobrze, że ten salon znajduje się w tej lokalizacji.

Obsługa bardzo długa....

Maleński salon, gdzie liczba konsultantów jest zdecydowanie za mała, a do tego rozmowa jednej konsultantki obojętnie z jakim klientem i na jaki temat trwa prawie godzinę. Czekałam kiedyś prawie 2,5h mimo że tylko dwie osoby były przede mną w kolejce...

Czasami długo się czeka.

Sklep w dobrej lokalizacji, ale biurka konsultantów są tak blisko siebie, ze ciężko skupić się na rozmowie z konsultantem. Również ilość konsultantów w salonie jest za mała, ponieważ w godzinach szczytu powstaje długa kolejka. Informacje jakie otrzymałam od konsultanta nie były tak szczegółowe jak tego potrzebowałam, a na moje niezdecydowanie konsultant po prostostu zakończył rozmowę.

Mogłoby być lepiej.

Salon jest bardzo ciemny, a biurka konsultantów są trochę za blisko ustawione, tak że czasami rozmowa drugiego konsultanta przeszkadza w komunikacji. Odniosłam wrażenie, że konsultantka z którą rozmawiałam na siłę starała się nakłonić mnie do podpisania umowy.

Polecam.

Duży przestronny salon, a konsultanci zachowują się jak najbardziej profesjonalnie i potrafią idealnie dobrać odpowiednią ofertę, do moich potrzeb.

Mogłoby być lepiej.

Mały salonik, który niestety wygląda dość niezachęcająco. Podłoga i półki są stare lub bardzo zniszczone, co sprawia, że wnętrze wygląda na brudne. Odniosłam wrażenie, że konsultanci są aroganccy lub nie skupiają aż tak dużej uwagi na klienta i sposób przekazania informacji dotyczących oferty.

Zadbany salon.

Duży salon, bardzo czysty, zadbany i działającymi telefonami, które można przetestować. Konsultanci w profesjonalny i nienachalny sposób przekazują informacje o interesującej mnie ofercie.

Polecam.

Punkt jest dobrze ulokowany, a liczba konsultantów w salonie zawsze jest odpowiedni do liczby klientów chcących załatwić swoje sprawy. Konsultanci są mili i bardzo dokładnie i spokojnie potrafią wytłumaczyć każdy element oferty.

Spokojna i miła obsługa

Konsultanci przy dużej liczbie klientów stojących w kolejce na spokojnie podchodzą do obsługi i ani nie przyśpieszają przekazu informacji, ani nie naciskają klienta, który właśnie jest obsługiwany do podpisania umowy na miejscu.

Polecam.

Salon T-Mobile jest mały, ale konsultanci bardzo profesjonalnie podchodzą do klienta, spokojnie i dokładnie tłumaczą wszystkie elementy umowy abonamentu.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem