Jakość Obsługi

T-Mobile

( 4.12 )

T-Mobile Polska jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce obsługując 10,509 mln klientów. W swojej ofercie posiada pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć T‑Mobile oferuje usługi telefonii i internetu mobilnego oraz stacjonarnego w systemach abonamentowych, przedpłaconych i mix.

Opinie (4096)

Polecam wizytę w Tym salonie MEGA POZYTYWNIE!

Miałam przyjemność być w tym salonu Pani która mnie obsługiwała była uprzejma poświęciła mi tyle czasu ile było trzeba przedstawiła oferty w 100% profesjonalnie i odpowiadała na wszystkie moje wątpliwości Polecam ten salon z czystym sumieniem chciałbym doświadczać takiej obsługi w tak przyjemnym, uporządkowanym miejscu jak ten. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Pomocna obsluga

BYłam ok tydzien temu w salonie T-moblie ponieważ chciałam przenieść nr z innej sieci. Pani konsultant opowiedziała mi o dostępnych możliwościach, nie była natrętna, a konkretnie opowiedziała mi o aktualnie dostępnych ofertach. Zbadała moje potrzeby i odnosiła się do nich parafrazując zdania. Bardzo polecam ten salon.

Może być

Rozmowa z infolinią T-Mobile w sprawie internetu przebiegała pomyślnie natomiast zbyt szczegółowo nie rozwiano moich wątpliwości

Świetna obsługa! Mistrzostwo świata

Pełen profesjonalizm, miła atmosfera, konkretna oferta idealna dla mojej firmy, sprecyzowane warunki bez owijania w bawełnę. Idealnie spędzona godzinka w salonie! Polecam (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Rewelacja, miłe zaskoczenie.

Udałem się do salonu, aby zamówić duplikat karty SIM. Byłem bardzo zdziwiony, oczywiście pozytywnie, że moja wizyta tak szybko przebiegła. Miła pani od ręki wypełniła coś w komputerze i dał duplikat wspomnianej karty. Cały czas wizyty trwał około 5 minut, ekspresowo.

Przyjemna wizyta, miła i kompetentna obsługa

Swoją wizytę wspominam bardzo miło, wchodząc do salonu nie byłam zdecydowana co konkretnie potrzebuje, aczkolwiek pracujące tam Panie w sposób jasny przedstawiły mi ofertę i możliwe warianty. Nie czułam aby coś było mi "wciskane", wizyta przebiegła w miłej atmosferze. W salonie było czysto, wystrój wnętrza również nie budził zastrzeżeń. Przedstawiona oferta odpowiadała mi i odpowiadała moim potrzebom.

Bardzo dobra obsługa

T-mobile w Tczewie, ul. Pomorska 1 (galeria Kociewska) Podczas obsługi w T-mobile zostałam poinformowana o całej ofercie, odpowiedziano mi na wszystkie pytania z tym związane. Czas obsługi nie był długi. W lokalu było czysto i schludnie.

Bardzo miła kompetentna obsługa

Po wejściu do salonu zostałam mile przywitana przez konsultanta oraz poproszono mnie abym usiadła co się w takich punktach żadko zdarza. Konsultant badał moje potrzeby odnośnie usług pytał również o opinię jaką mam u dotychczasowego dostawcy oraz odowływał się do moich potrzeb przedstawił konkretną propozycję zawarcia umowy na co przystałam. Konsultant sprawnie wprowadził umowę oraz wszystko wytłumaczył. Jestem bardzo zadowolona z kompetencji pracownika.

Profesjonalna i rzeczowa obsługa klienta.

W punkcie t-mobile spotkałem się z bardzo miłą obsługą konsultanta który próbowała mi pomóc, doradzić, a nie zbyć. Sprawę załatwiłem płynnie. Salon wyglądał na zadbany, czysty, ekspozycja była uporządkowana.

Takiej obsługi nie ma żaden operator!!

Pobranie biletu bardzo intuicyjne, w kolejce było parę osób, ale konsultanci bardzo sprawnie rozładowali kolejke czekających klientów, konsultanci bardzo pomocni. Przyszła starsza Pani która nie umiała sobie doładować konta, nikt jej nie wyśmiał, wręcz przeciwnie, Pani konsultantka doładowała jej konto, pokazała jak to zrobić samemu oraz poleciła jej na przyszłość, aby wzięła telefon w abonamencie, wtedy nie będzie musiała kupować doładowań.

Kompetentna i sympatyczna obsługa

Panie konsultantki w punkcie są bardzo uprzejmie oraz posiadają dużo wiedzy na temat usług, które świadczy operator. Salon jest czysty i zadbany. Niestety czas oczekiwania jest trochę długi.

Totalna porażka

W ostatnich dniach byliśmy dwukrotnie w punkcie dealerskim w Zambrowie na ul. Białostockiej 17. Pracująca tam dwójka młodych ludzi ( Ja i żona 62 lata ) potraktowała mnie i moją żonę na zasadzie "przeszkadzasz nam w pracy" i z góry założyli a szczególne nerwowo usposobiony Pan, że skoro dwoje dziadków przyszło to na niczym się nie znają. Pierwsza wizyta dotyczyła zmiany umowy "na kartę " na umowę " na abonament"z telefonem. Wymieniony powyżej Pan próbował wcisnąć nam takie oferty które nam nie odpowiadały bo sądził , że ludzie w tym wieku na telefonach się nie znają. Kiedy zorientował się że mamy trochę wiedzy na temat proponowanych telefonów zdenerwował się jeszcze bardziej do tego stopnia , że dalsza rozmowa nie miała sensu. Telefon dla żony i abonament udało się załatwić z konsultantem . W celu obniżenia kosztów abonamentu musieliśmy udać się do w/w punktu ( jedyny w Zambrowie ) w celu dokonania cesji. I tu znów Pan "niegrzeczny" po informacji że abonament i telefon otrzymaliśmy w drodze ustaleń z konsultantką która dodatkowo zobowiązała się do obniżenia opłaty za cesję ze 100 zł na 1 zł nie chciał nas w ogóle obsłużyć mimo rozmowy z konsultantką na warunkach jw. A w ogóle był arogancki i nieprzyjemny. Pan ten w żadnej mierze nie nadaje się do reprezentowania sieci T-Mobile. Z Poważaniem W.Kalinowski

Bardzo profesjonalna i rzeczowa obsługa klienta.

W punkcie tym spotkałem się z bardzo miłą i kulturalną obsługą, zostało mi w sposób perfekcyjny wytłumaczone na jakie oferty i promocje mogę liczyć co świadczy o dużej wiedzy konsultantki, polecam wszystkim ten salon

Super obsługa

Obsługa sklepu na najwyższym poziomie, na szczególną pochwałę zasługuje uprzejma pani w różowych włosach. Energiczna, miła i zawsze uśmiechnięta do wszystkich klientów.

Profesjonalna i rzeczowa obsługa klienta.

W punkcie t-mobile spotkałem się z bardzo miłą obsługą, która próbowała mi pomóc, doradzić, a nie zbyć. Sprawę załatwiłem płynnie. Obsługa była uśmiechnięta, Salon wyglądał na zadbany, czysty, ekspozycja była uporządkowana.

Bardzo profesjonalna i rzeczowa obsługa klienta.

W punkcie tym spotkałem się z bardzo miłą i kulturalną obsługą, zostało mi w sposób perfekcyjny wytłumaczone na jakie oferty i promocje mogę liczyć co świadczy o dużej wiedzy konsultantki, polecam wszystkim ten salon

bardzo przyjemna obsługa

w Aleksandrowskim punkcie t-mobile spotkałem się z bardzo miłą obsługą, która próbowała mi pomóc, doradzić, a nie zbyć. Sprawę załatwiłem płynnie. Obsługa była uśmiechnięta, witała mnie z otwartymi ramionami. Punkt wyglądał na zadbany, ekspozycja była uporządkowana.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.14 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem