T-Mobile

(3.85)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3891 z 5023)

Po pracownikach widać...
Po pracownikach widać znudzenie i nie chęć. Każdą sprawę załatwia się z wielkim problem, trzeba się o to prosić

Klient_ad7y

11.05.2022

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsluga w tym...
Obsluga w tym punkcie przemila. Dziewczyny ktore tam pracuja chetnie pomagaja. Bylem przy okazji zapytac o oferte na przeniesienie. Uzyskalem mnostwo przydatnych informacji.

Klient_t36p

06.05.2022

Placówka

Janów Lubelski, Zamoyskiego

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługę klienta oceniam...
Obsługę klienta oceniam negatywnie. Konsultant, swoim zachowaniem pokazywał, iż nie ma chęci rozmowy i współpracy z klientem. Ponadto nie znał całej aktualnej oferty, albo nie potrafił jej przedstawić. Jedynym plusem placówki jest zadbanie o porządek oraz stosowny ubiór.

Klient_Xu3v

04.05.2022

Placówka

Włocławek, Cmentarna 10

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dzwoniłem do przedstawiciela...
Dzwoniłem do przedstawiciela tej firmy w celu złożenia zapytania czemu mój rachunek za korzystanie z telefonu komórkowego został dodatkowo obciążony opłatą w wysokości 4 PLN. Nie mogłem znaleźć informacji o tym w aplikacji T - Mobile na telefonie z tego względu, że jej obsługa jest mało intuicyjna. Po długim czasie oczekiwania (około 6 - 7 minut) zostałem w końcu połączony z konsultantką. Jej ton głosu od początku rozmowy nie był zbyt przyjemny i nie sprawiała ona osoby chętnej do pomocy. Po wytłumaczeniu w jakiej sprawie dzwonię, konsultantka w pierwszej kolejności skrytykowała mnie, że dzwonię w akurat z takim pytaniem. Powiedziała, że mogłem sprawdzić źródło dodatkowego obciążenia mojego rachunku w aplikacji. Dopiero po skrytykowaniu mnie zdecydowała się sprawdzić co jest przyczyną obciążenia rachunku. Okazało się, że było to spowodowane wysłaniem sms - a na telefon stacjonarny co zgodnie z cennikiem operatora jest usługą dodatkowo płatną. Po uzyskaniu takiej informacji jeszcze raz konsultantka wytłumaczyła mi, że ten telefon był niepotrzebny wyłącznie zajmując mój czas. Nie widziałem potrzeby kontynuowania tego tematu w związku z czym grzecznie podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Nie stanowiło dla mnie problemu dodatkowe, drobne obciążenie rachunku, ale wyraźnie nieprzyjemny ton głosu konsultantki telefonicznej był czymś niedopuszczalnym, ponieważ jest ona w pracy i powinna klienta traktować z szacunkiem. Co więcej nie prosiłem konsultantki o wyrażanie opinii na temat mojej umięjętności obsługi aplikacji sieci T - Mobile, a jedynie o konkretną informację, którą uzyskałem mniej więcej po 2 minutach słuchania o tym, że wykonany telefon jest niepotrzebny. Nie polecam nikomu współpracy z takimi osobami.

Subramaryan Chandrasekhar

23.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa miła sympatyczna. Każde...
Obsługa miła sympatyczna. Każde słowo przemyślane co do stosunku klientów. Wszystko przebiegło tak jak tego oczekiwałem. Mały szczegół to brak ofert dla klienta indywidualnego.

Klient_6VqU

18.04.2022

Placówka

Tarnów, Nowodąbrowska 127

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Miła obskuga
Miła obskuga

Klient_sBsZ

06.04.2022

Placówka

Kwidzyn, Krótka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Spore kolejki ale...
Spore kolejki ale po za tym bardzo miła i profesjonalna obsługa.

Klient_8Idu

01.04.2022

Placówka

Staszów, Rynek 31

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Konsultantka, która rozmawiała...
Konsultantka, która rozmawiała ze mną była bardzo miła i sympatyczna. Pozytywnie zaskoczyło mnie, że nie próbowała namówić mnie na dodatkowe usługi. Rozmowa przebiegła w spokojnej atmosferze i sądzę, że skorzystam ponownie.

Kient_mmf5

31.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Poszedłem do tego...
Poszedłem do tego punktu z zapytaniem o promocję na przedłużenie umowy ale od razu zaznaczyłem że chcę obniżyć abonament. Dostałem krótką i wyczerpującą odpowiedź że abonamentu obniżyć się nie da. Krótko i na temat .

Klient_8Idu

29.03.2022

Placówka

Warszawa, Górczewska 218

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo miły i...
Bardzo miły i rzeczowy doradca. Szybko skrupulatnie załatwiony internet do domu. Przedstawił I dobrał ofertę pod moje potrzeby, przez co mogę stwierdzić, że wiem za co płacę i z czego korzystam. Szczerze to najlepszy doradca z jakim przyszło mi rozmawiać i załatwiać sprawy. Oby tak wszędzie! Polecam

Klient_n0qd

13.03.2022

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu. Wnętrze czyste, a towar zgodny z opisem i idealnie wyeksponowany dla klienta. Jednak obsługa pracuje jak z automatu. Brak nawiązania kontaktu wzrokowego z klientem. Momentami odniosłam nawet wrażenie jakbym przeszkadzała.

Klient_RiaB

15.02.2022

Placówka

Lidzbark Warmiński, Wysoka Brama 25

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa salonu rzetelna,...
Obsługa salonu rzetelna, potrafi odpowiedzieć na każde pytanie i przedstawia oferty najbardziej dopasowane pod moje potrzeby. Czystość w salonie bez zastrzeżeń. Pracownicy ubrani schludnie.

Klient_RreZ

26.01.2022

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo miła, kompetentna...
Bardzo miła, kompetentna obsługa. W salonie wyłożone są foldery oraz pokazane są aparaty telefoniczne. W czasie obsługi najważniejszym dla pracowników tej placówki jest klient. Polecam korzystanie z tej placówki.

leszekm4

18.01.2022

Placówka

Świebodzice, Sienkiewicza 19

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Miła i sympatyczna...
Miła i sympatyczna jakość obsługi przez mężczyznę, który mnie obsługiwał. Moim zdaniem posiada On duży zasób wiadomości na temat produktów oferowanych przez tego dostawcę, które potrafi przekazać w sposób jasny i zrozumiały.

Henryk_41

16.01.2022

Placówka

Lubawa, Gdańska 3A

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Super obsługa. Kompetentni...
Super obsługa. Kompetentni doradcy.

Ana_18

15.01.2022

Placówka

Częstochowa, Al. Najświętszej Marii Panny 40/42

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Świetna obsługa
Świetna obsługa

Tatoo20

15.01.2022

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Profesjonalna obsługa każdego...
Profesjonalna obsługa każdego z pracowników, niezależnie od sprawy z jaką przychodziłam. Za każdym razem mogłam liczyć na indywidualne podejście-szczególnie spodobałam sobie jedną z konsultantek, Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Uważam, że to najlepszy z Salonów tego operatora w Białymstoku.

Klient_CSVU

12.01.2022

Placówka

Białystok, Wrocławska 20

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W salonie panował...
W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.

Paweł_1542

11.01.2022

Placówka

Białystok, Wrocławska 20

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła obsługa, nadąsana Pani, która nic nie wie, nic nie podpowie i traktuje klienta jak zło koniecznie....okropne

Klient_eK56

04.01.2022

Placówka

Warszawa, ul. Światowida 17

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Z obsługą bywa...
Z obsługą bywa różnie w zależności od salonu, generalnie mam obecnie telefon w T Mobile o naprawdę zasięg nie jest zbyt dobry nawet na Białołęce, a co dopiero w Puszczy Białowieskiej.

Adrianna_104

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po pracownikach widać...
Po pracownikach widać znudzenie i nie chęć. Każdą sprawę załatwia się z wielkim problem, trzeba się o to prosić