T-Mobile

( 3.62 )

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Opinie (5012)

Bardzo miła, kompetentna ...

Bardzo miła, kompetentna obsługa. W salonie wyłożone są foldery oraz pokazane są aparaty telefoniczne. W czasie obsługi najważniejszym dla pracowników tej placówki jest klient. Polecam korzystanie z tej placówki.

Miła i sympatyczna ...

Miła i sympatyczna jakość obsługi przez mężczyznę, który mnie obsługiwał. Moim zdaniem posiada On duży zasób wiadomości na temat produktów oferowanych przez tego dostawcę, które potrafi przekazać w sposób jasny i zrozumiały.

Profesjonalna obsługa każdego ...

Profesjonalna obsługa każdego z pracowników, niezależnie od sprawy z jaką przychodziłam. Za każdym razem mogłam liczyć na indywidualne podejście-szczególnie spodobałam sobie jedną z konsultantek, Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Uważam, że to najlepszy z Salonów tego operatora w Białymstoku.

W salonie panował ...

W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.

Bardzo nie miła ...

Bardzo nie miła obsługa, nadąsana Pani, która nic nie wie, nic nie podpowie i traktuje klienta jak zło koniecznie....okropne

Rewelacja!

Lubię T-Mobile, gdyż oferują dobrą jakość usług, a kontakt z działem obsługi klienta jest szybki i bezproblemowy. Rozwiązują także sprawnie wszystkie problemy.

Rewelacja!

Od zawsze tylko ich wybieram

Rewelacja!

Rewelacja! W firmie tej pracują profesjonaliści dla których każdy klient jest mile widziany.

Tragicznie.

Tmobile, jest firmą mało kompetentną, dlaczego, aplikacja tej firmy nie spełnia moich oczekiwań. Przez Nią miałem z Tmobile komplikacje dotyczące opłat abonentów.

Rewelacja!

Dobra obsługa i ciekawa oferta. Nie zdecyduje się skorzystać ze względu na słaby zasięg w miejscu zamieszkania.

Tak sobie.

Korzystam z usług sieci T-Mobile od kilku lat. Mimo sporadycznych problemów technicznych, spowodowanych głownie warunkami pogodowymi, nie miałem żadnych problemów z tym operatorem. Obsługa w punktach stacjonarnych jest kompetentna i uprzejma.

OK

Dobry zasieg 8 oferta,słaby internet

Średnio.

Obsługa TMobile nie była w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania, zostałem poproszony o telefoniczny kontakt z biurem obsługi

Rewelacja!

Zasięg bardzo dobry, wszystko działa jak należy, polecam

Rewelacja!

Obsługa jest na najwyższym poziomie. Nie mogę nic zarzucić konsultantom. Za każdym razem spotykam się z miłą atmosferą i bardzo dużą wiedzą pracowników.

Tak sobie.

Nie mam już styczności z ta firma.

Rewelacja!

Jakość obsługi w salonach T-mobile jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy doskonale znają dostępną ofertę. Są bardzo mili dla klientów, w pełni poświęcają im swój czas.

Bardzo przeciętnie.

Z obsługą bywa różnie w zależności od salonu, generalnie mam obecnie telefon w T Mobile o naprawdę zasięg nie jest zbyt dobry nawet na Białołęce, a co dopiero w Puszczy Białowieskiej.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.52 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem