T-Mobile

( 3.85 )

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Opinie (5023)

Wizyta w tym ...

Wizyta w tym salonie przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Otrzymałam wszystkie odpowiedzi na moje pytania w krótkim czasie. Myślę że w przyszłości skorzystam z usług tej sieci

Po pracownikach widać ...

Po pracownikach widać znudzenie i nie chęć. Każdą sprawę załatwia się z wielkim problem, trzeba się o to prosić

Obsluga w tym ...

Obsluga w tym punkcie przemila. Dziewczyny ktore tam pracuja chetnie pomagaja. Bylem przy okazji zapytac o oferte na przeniesienie. Uzyskalem mnostwo przydatnych informacji.

Obsługę klienta oceniam ...

Obsługę klienta oceniam negatywnie. Konsultant, swoim zachowaniem pokazywał, iż nie ma chęci rozmowy i współpracy z klientem. Ponadto nie znał całej aktualnej oferty, albo nie potrafił jej przedstawić. Jedynym plusem placówki jest zadbanie o porządek oraz stosowny ubiór.

Dzwoniłem do przedstawiciela ...

Dzwoniłem do przedstawiciela tej firmy w celu złożenia zapytania czemu mój rachunek za korzystanie z telefonu komórkowego został dodatkowo obciążony opłatą w wysokości 4 PLN. Nie mogłem znaleźć informacji o tym w aplikacji T - Mobile na telefonie z tego względu, że jej obsługa jest mało intuicyjna. Po długim czasie oczekiwania (około 6 - 7 minut) zostałem w końcu połączony z konsultantką. Jej ton głosu od początku rozmowy nie był zbyt przyjemny i nie sprawiała ona osoby chętnej do pomocy. Po wytłumaczeniu w jakiej sprawie dzwonię, konsultantka w pierwszej kolejności skrytykowała mnie, że dzwonię w akurat z takim pytaniem. Powiedziała, że mogłem sprawdzić źródło dodatkowego obciążenia mojego rachunku w aplikacji. Dopiero po skrytykowaniu mnie zdecydowała się sprawdzić co jest przyczyną obciążenia rachunku. Okazało się, że było to spowodowane wysłaniem sms - a na telefon stacjonarny co zgodnie z cennikiem operatora jest usługą dodatkowo płatną. Po uzyskaniu takiej informacji jeszcze raz konsultantka wytłumaczyła mi, że ten telefon był niepotrzebny wyłącznie zajmując mój czas. Nie widziałem potrzeby kontynuowania tego tematu w związku z czym grzecznie podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Nie stanowiło dla mnie problemu dodatkowe, drobne obciążenie rachunku, ale wyraźnie nieprzyjemny ton głosu konsultantki telefonicznej był czymś niedopuszczalnym, ponieważ jest ona w pracy i powinna klienta traktować z szacunkiem. Co więcej nie prosiłem konsultantki o wyrażanie opinii na temat mojej umięjętności obsługi aplikacji sieci T - Mobile, a jedynie o konkretną informację, którą uzyskałem mniej więcej po 2 minutach słuchania o tym, że wykonany telefon jest niepotrzebny. Nie polecam nikomu współpracy z takimi osobami.

Obsługa miła sympatyczna. Każde ...

Obsługa miła sympatyczna. Każde słowo przemyślane co do stosunku klientów. Wszystko przebiegło tak jak tego oczekiwałem. Mały szczegół to brak ofert dla klienta indywidualnego.

Spore kolejki ale ...

Spore kolejki ale po za tym bardzo miła i profesjonalna obsługa.

Konsultantka, która rozmawiała ...

Konsultantka, która rozmawiała ze mną była bardzo miła i sympatyczna. Pozytywnie zaskoczyło mnie, że nie próbowała namówić mnie na dodatkowe usługi. Rozmowa przebiegła w spokojnej atmosferze i sądzę, że skorzystam ponownie.

Poszedłem do tego ...

Poszedłem do tego punktu z zapytaniem o promocję na przedłużenie umowy ale od razu zaznaczyłem że chcę obniżyć abonament. Dostałem krótką i wyczerpującą odpowiedź że abonamentu obniżyć się nie da. Krótko i na temat .

Bardzo miły i ...

Bardzo miły i rzeczowy doradca. Szybko skrupulatnie załatwiony internet do domu. Przedstawił I dobrał ofertę pod moje potrzeby, przez co mogę stwierdzić, że wiem za co płacę i z czego korzystam. Szczerze to najlepszy doradca z jakim przyszło mi rozmawiać i załatwiać sprawy. Oby tak wszędzie! Polecam

Bardzo duży wybór ...

Bardzo duży wybór asortymentu. Wnętrze czyste, a towar zgodny z opisem i idealnie wyeksponowany dla klienta. Jednak obsługa pracuje jak z automatu. Brak nawiązania kontaktu wzrokowego z klientem. Momentami odniosłam nawet wrażenie jakbym przeszkadzała.

Obsługa salonu rzetelna, ...

Obsługa salonu rzetelna, potrafi odpowiedzieć na każde pytanie i przedstawia oferty najbardziej dopasowane pod moje potrzeby. Czystość w salonie bez zastrzeżeń. Pracownicy ubrani schludnie.

Bardzo miła, kompetentna ...

Bardzo miła, kompetentna obsługa. W salonie wyłożone są foldery oraz pokazane są aparaty telefoniczne. W czasie obsługi najważniejszym dla pracowników tej placówki jest klient. Polecam korzystanie z tej placówki.

Miła i sympatyczna ...

Miła i sympatyczna jakość obsługi przez mężczyznę, który mnie obsługiwał. Moim zdaniem posiada On duży zasób wiadomości na temat produktów oferowanych przez tego dostawcę, które potrafi przekazać w sposób jasny i zrozumiały.

Profesjonalna obsługa każdego ...

Profesjonalna obsługa każdego z pracowników, niezależnie od sprawy z jaką przychodziłam. Za każdym razem mogłam liczyć na indywidualne podejście-szczególnie spodobałam sobie jedną z konsultantek, Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Uważam, że to najlepszy z Salonów tego operatora w Białymstoku.

W salonie panował ...

W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.

Bardzo nie miła ...

Bardzo nie miła obsługa, nadąsana Pani, która nic nie wie, nic nie podpowie i traktuje klienta jak zło koniecznie....okropne

Bardzo przeciętnie.

Z obsługą bywa różnie w zależności od salonu, generalnie mam obecnie telefon w T Mobile o naprawdę zasięg nie jest zbyt dobry nawet na Białołęce, a co dopiero w Puszczy Białowieskiej.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.95 )

Netia

(3.75 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem