Karczma Bida

( 3.00 )

Opinie (59)

To nie ma nic związanego z prawdziwą dobrą karczmą!

Stanowczo odradzam wizyty w Karczmie Bida w Bolesławcu. Po pierwsze w większość dni napotkamy kolejki przed wejściem, które powodują, że na stolik możemy czekać naprawdę dużo czasu. Wybór co prawda jest spory, a podawane porcje są ogromne, natomiast ta restauracja idzie na ilość a nie jakość. Jedzenie było zimne, niesmaczne, smakowało jak odgrzewane 25 raz, bardzo tłuste. Obsługa również traktuje klientów ilościowo i kieruje się zasadą, że przy takim "przemiale" klientów nie warto się starać, bo i tak zaraz przyjdą kolejni. To miejsce nie ma nic wspólnego z dobrą, prawdziwą karczmą. Wystrój sam w sobie jest w porządku, miejsce duże i przestronne, natomiast jest bardzo ciemne przez co nie możemy liczyć na przyjemnie spędzony czas z rodziną, a dodatkowo łazienki wyglądają, jakby były rzadko sprzątane i nieprzyjemnie pachną. Nie polecam tego miejsca.

Obsługa klienta Karczma Bida

Obsługa bardzo miła, potrafi doradzić niezdecydowanemu klientowi. Czas od zamówienia do podania dania około 30 minut do 1,5 godziny w godzinach szczytu. Produkty świeże, różnorodność dań i wielkość porcji przyciąga bardzo dużą liczbę klientów. Czystość natomiast pozostawia lekki niesmak, widać niewytarty kurz oraz pajęczyny na żyrandolach.

miła obsługa

dobrej jedzenie i szybka obsługa, pomimo braku miejsc walczą mimo wszystko by zachęcić i zatrzymać klienta

Pyszne jedzenie i miła obsługa

Do karczmy zajeżdżamy czasem po drodze z Lublina. Za każdym razem większość parkingu jest zastawiona, ale udaje się gdzieś zaparkować. Zamówienie składa się przy barze, co jest zrozumiałe przy tak dużym ruchu, który panuje w restauracji. Przy wejściu znajduje się osoba, która wita gości i może doradzić który stolik można zająć. Jedzenie dość szybko jest podawane. Porcje są ogromne, powiedziałabym, że za duże. Dobrym rozwiązaniem, aby nie marnować jedzenia jest spakowanie pozostałego jedzenia w pojemnik na wynos. Jedzenie jest pyszne, rosół najlepszy jaki jadłam. Za każdym razem wychodzę zadowolona z Karczmy Bida

Nędza z Bidą

Od jakiegoś roku jest dramat, i to nie tylko w Opolu . Regularnie odwiedzaliśmy z żoną Bidę w Bolesławcu i Wrzoskach , świerzonka nie nadaje się do jedzenia jest tłusta i poza słoniną nic tam nie ma , ruskie pierogi ostatnio bez smaku ociekały tłuszczem , dzisiejsza sałatka norweska ze zgniłą kapustą pekińską , niezjadliwym jajkiem i nieświeżym ogórkiem

Tragedia!!!

Restauracja urządzona świetnie, fajny klimat,duża przestrzeń ale żeby zamówić trzeba stać w ogromnej kolejce,a kelnerzy stoją jak kołki zamiast podchodzić do stolika i przyjmować zamówienia. Porcje gigantyczne ale nie nadają się do jedzenia,zamowilismy z mężem danie dzika z plackami ziemniaczanymi i surówką a córka pierogi z kapustą grzybami opiekane. Jesteśmy bardzo rozczarowani bo pierogi ociekaly tłuszczem farsz był ochydny brak grzybów i kapustą strasznie kwaśna. Jeśli chodzi o Nasze potrawy w roli głównej z dzikiem to niestety to była klęska, wszystko strasznie przesolone,mięso, placki,sos,w placku było czuć samą mąkę porcja gigant ale co z tego jak ćwiartki dania człowiek nie jest w stanie zjeść, sama sól, na dodatek czekaliśmy na obiady 2 godz i zapłaciliśmy 150zl.W toalecie brudno, wc zapchane papierem toaletowym,Zmarnowalismy tam 4 godziny na czekaniu w kolejce żeby zamówić i na czekaniu na obiady,dużo kasy poszło i po tym jedzeniu źle się czuliśmy,masakra, nie polecam.

Najgorsza restauracja jaka odwiedzilam

Samoobsługa (nie brać miejsca ba gorze bo człowiek się niezle nachodzi)... jedzenie na akord ... bez jakości, olbrzymie porcje, jak najtaniej zrobione! Zamówiłam smażone ziemniaki z jajkiem -> ziemniaki były zrobione w frytkownicy -> jakbym to wiedziała to bym frytki zamówiła a nie smażone ziemniaki z boczkiem!!! Kotlet kluski nie świeżo zrobione!!! Widać ze ta restauracja nie ma serca do potraw. Właściciel tylko chce jak najwiecej zarobić!!! To smutne

Świetnie.

Świetnie.

Odwiedzałeś ostatnio Karczma Bida?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(2.02 )

Burger King

(2.92 )

Freshpoint

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem