Coffee Avenue

( 5.00 )

Opinie (10)

02

02.08.2018 godz.20:30 chciałem wypić kawę i zjeść galaretkę i kefir. Pani poinformowała mnie że ona ma już podliczoną kasę u umytą maszynę i praktycznie już nie handluje. Na moje że jeszcz pół godziny pani stwierdziła że zaraz zamykają a ona musi mieć pomyte. Jeżeli chcę mogę dostać loda w waflu i tylko jak mam drobne bo wedać też nie potrafi. Galaretki gotowe a i tak ich nie sprzeda. Może napisać czynne do 20:30???. No ale przypuszczam że pani przestała by obsługiwać o 20:00. "Bo co pan se myśli, ja musze mieć pomyte!" Dosłowny cytat. Powrót do PRL. Akurat jeszcze pamiętam kiedy Klient był intruzem a nie panem. Akurat tak się poczułem. Robert.

Ceny w normie

Ceny w normie. Niestety kawa frappe była letnia, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem (na szczęście nie było problemu z ochłodzeniem jej kilkoma dodatkowymi kostkami lodu), a bita śmietana baaardzo słabo ubita. Obsługa miła, nie mam nic do zarzucenia. Wygląd jak na kawiarnię w galerii handlowej całkiem przyjemny. W sumie najprzyjemniejsze miejsce na kawę w Auchan.

Lokal mieści się na terenie CH Plejada w Sosnowcu

Lokal mieści się na terenie CH Plejada w Sosnowcu. Można w nim usiąść by napić się kawy czy zjeść coś słodkiego - naleśniki, desery, lody. Ceny są przystępne dla kieszeni. Lokal sprawiał wrażenie zadbanego. Wszystkie stoliki były uprzątnięte po poprzednich klientach. Menu było umieszczone na ścianie - czytelne, z wyraźnymi cenami. Lada chłodnicza była czysta - desery właściwe wyeksponowane, z odpowiadającymi im cenami. Do kawiarni weszłam na szybką kawę. Obsługa lokalu była miła i życzliwa. Cała procedura zakupu - przyjęcie zamówienia, przygotowanie napoju oraz zapłata, przebiegły szybko i bezproblemowo.

Jest to lodziarnio

Jest to lodziarnio-kawiarnia. Jednak wybrałam się tam z chłopakiem, ponieważ zobaczyliśmy reklamę iż można tam zjeść także danie ciepłe jakim jest burito. Postanowiliśmy zaryzykować:) Po wejściu do lokalu zwróciła moją uwagę dosyć długa kolejka. Jednak w miarę szybko się rozładowała. Na uwagę pana za ladą musieliśmy chwilę poczekać gdyż akurat musiał napić się wody. Jego mina była wyraźnie znudzona. Zamówiliśmy dwa burito i dwa piwa, jedno lane drugie butelkowe. Lokal jest dwu-poziomowy , jak dla mnie urządzony z pomysłem, ciekawy, ładne obrazy na ścianach, wygodne fotele. Zdecydowaliśmy się usiąść na dole. Jednak stolik, który wybraliśmy nie był posprzątany po poprzednich gościach. Przełożyłam tace z brudnymi naczyniami na inny stolik i już mogliśmy usiąść. Okazało się iż piwo z butelki było ciepłe...Na danie czekaliśmy ok 10 minut. Trzeba przyznać, że jego wygląd nie budził zastrzeżeń. Jednak danie zdawało się być podgrzane tylko w mikrofalówce. W środku było kompletnie zimne. Ponieważ siedzieliśmy tam chwilę miałam okazję zaobserwować zachowanie kelnerki. Była ubrana w czyste firmowe rzeczy. Jednak nie za często sprawdzała czy stoliki są posprzątane z naczyń oraz czy nie trzeba ich przetrzeć. Ceny nie są wygórowane. Jednak jeżeli taki lokal decyduje się już na podawanie jakichkolwiek dań ciepłych mógłby to robić na wyższym poziomie.

Odwiedzałeś ostatnio Coffee Avenue?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

coffeeheaven

(3.52 )

Costa Coffee

(4.73 )

GRYCAN

(3.55 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem