SAS STYŁA

(4.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

Nagła awaria coś...
Nagła awaria coś przeraźliwe zaczęło tłuc się z tyłu w okolicach lewego koła mojego auta. Był piątek, samochód na weekend był mi bardzo potrzebny, natomiast hałas jaki wydawał brzmiał naprawdę poważnie. Pierwszy mechanik u którego się zatrzymała nie dokonując oględzin twierdził, iż musze zostawić auto na weekend. Na szczęście postanowiłam szukać dalej. W serwisie SAS Styła mechanik zanim rozpoczął naprawę dokonał dokładnych oględzin auta, koło zostało zdjęte, rozkręcone. Otrzymałam informacje o całkowitym koszcie naprawy przez naprawą. Pod serwis podlega sklep z częściami samochodowymi, więc nie było najmniejszych problemów z wyminą części. Mechanik dokonał naprawy czyli wymiany łożyska na "poczekaniu". W salonie był spory ruch, natomiast pracuje tam kilka osób, których zadania rozdziela Szef (jak się domyślam właściciel ). W serwisie jest poczekalnia dla klientów, gdzie jest ciepło i można się napić wody z dystrybutora lub zaparzyć sobie herbatę. Można również płacić kartą co bywa sporym plusem w przypadku nagłych awarii. Obsługa naprawdę na wysokim poziomie, Szef serwisu z który ustala cenę, i jest pierwszą osobą z którą ma się kontakt w razie awarii, bardzo konkretny i sympatyczny. Na koniec otrzymałam również uwagę by w wolnej chwili sprawdzić amortyzatory. Zapłaciła dokładnie tyle ile było ustalane przed naprawą co z mojego doświadczenia jest rzadkie ( bo zawsze coś okazuję się poważniej uszkodzone niż "wyglądało"). Podsumowując: - obsługa fachowa, konkretna - sprawna praca zespołu - pełen zakres usług z możliwością wypożyczenia samochodu zastępczego na czas naprawy i dojazdem mechanika do klienta w sytuacji awarii - świetna organizacja pracy - jak na serwis naprawy miejsce bardzo zadane, czyste - zdecydowanie widać, że serwis stawia na powracających klientów ewidentnie dało się zauważyć, iż klienci są mocno "zadomowieni" - cena adekwatna do poziomu usług, ( i 50% niższa niż sugerowana przez wcześniejszego mechanika, który wyceniał naprawę bez oględzin auta) - dodatkowo mechanik rozmawiając ze mną wyjaśnił mi co było uszczelnione i do jakich konsekwencji doprowadzić mogło zbagatelizowanie usterki, na co powinnam zwrócić uwagę w czasie jazdy, wszystko w sposób jasny i zrozumiały

Anna_1867

18.12.2009

Placówka

Kraków, Żmujdzka 8

Nie zgadzam się (39)

SAS STYŁA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SAS STYŁA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.