Bricomarche

( 3.31 )

Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Opinie (1636)

Super obsługa na głównej kasie!

Wczoraj byłem na zakupach od rana x moją żoną po obejściu całego sklepu podeszliśmy do kasy Pani w czarnych włosach ładnie uczesana bardzo miła obsługa , bardzo czyściutko na kasie I nie mam nic do zarzucenia Pozdrawiam

Masakra

Dzisiaj zostałam wyproszona ze sklepu przez pracownika ponieważ chciałam wejść z dzieckiem po 1 ważną rzecz. Po 1 powinna być jakaś informacja że z dziećmi nie wolno wchodzić, po 2 weszłam żeby kupić potrzebną rzecz a nie na spacerek jak to robią osoby starsze w Waszym sklepie. Skadaliczne podejście do ludzi, osoby starsze łażą po sklepie jakby byli na spacerze a samotną matkę z dzieckiem wypraszają bo koronawirus. Informacja na stronie lub drzwiach sklepu gdzie że z dziećmi zakaz wchodzenia??? Nie weszedł przepis ani prawo zakazu wchodzenia z dziećmi do sklepu!!!

obsługa masakra

dziś w Jarocinie chcąc kupić zlewozmywak jedno komorowy granitowy nie ważący mało po prosiliśmy kogoś z działu zlewów i przyszła pani od tego działu aby zobaczyła czy są te zlewozmywaki a ona była tak nie miła jak podeszła do nas i się dowiedziała ze chcemy taki zlewozmywak to powiedziała cytuje jej słowa " o matko najgorszy zlew " i ze złością poszła po niego ale ja zrezygnowałam z kupna zamiast zachęcić do zakupu to nas potraktowała okropnie i nie kupiliśmy go ponieważ tez mam ciężkie dni ale potrafię swoje nerwy zostawić w domu ale dziś ta pani mnie wyprowadziła z równowagi nie życzę nikomu tak wrednej pani

Księżniczki za kasą

Zrobiłem dzisiaj zakupy w Bricomarche Ostróda,po otrzymaniu paragonu,udałem się do informacji po Fakturę,pani która akurat tam była nawet nie zwróciła na mię uwagi .Po chwili czekania a byłem jedynym jej klientem zapytałem czy może wystawić mi fakturę .ponieważ robiłem te zakupy na firmę,pani mi pod nosem odpowiedziała opryskliwie że zaraz i sobie poszła do koleżanki.Po 15min czekania ponownie zapytałem o fakturę ,na to druga zbulwersowana odpowiedziała że jest teraz kolejka i mam poczekać lub przyjść w ciągu siedmiu dni.W czasie epidemi coronawirusa ,ale w końcu się doczekałem. Ale niespodzianka nie wspomniałem wcześniej ,tej samej pani kasjerce o fakturze i niestety bez NIP paragon nieważny .A do tej pory nigdy nie było problemu. Może warto by te panie zastanowiły się nad dalszą pracą .

Obsługa nieuprzejma!

Ruda, farbowana kobieta! Masakra! Nie miła, nie grzeczna! Robiąc dzisiaj zakupy pani powiedziała mi, że moje zakupy nie są pierwszej potrzeby i co ja tutaj robię!!! Więc pytam się dlaczego brico jest otwarte?! Ani to apteka, ani spożywka! Co to w ogóle za pytanie do klienta, który zrobił zakupy za prawie 1000 zł! Widzę tu wiele złych opinii na temat obsługi! Czy szefostwo tego nie czyta!? (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

OBSŁUGA BEZCZELNA

PANIE KASJERKI TAM CHYBA PRACUJĄ ZA KARĘ.. SĄ ANTYPATYCZNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KSIĘŻNICZKI BEZ KORONY. NIKOMU NIE POLECAM LEPIEJ JECHAĆ DO TORUNIA!!!!!!!!!!!!!!!!

Skarga na pracownika

Nigdzie na sklepie nie pisze, że dzieci mają zakaz wstępu do waszego sklepu z powodu epidemi, a dziś pracownik nie żadna ochrona chciała wyrzucić moja niepełnosprawną córkę że sklepu z powodu wirusa bo ma siedzieć w domu, ale co jak ja jestem jedyną opiekunem i nie mam z kim dziecka zostawić to co ja mam zrobić? Córka chciała tylko mały worek ziemi bo chciała posadzić kwiatki nic więcej i nigdy nikomu nie pozwolę na takie traktowanie dziecka

polecam serdecznie piatka z plusem

Polecam ten sklep , dbałość o klienta, szybkie rozwiazywanie problemów, towar pięknie wyeksponowany, chce się wracać

pomyślnie nad tym

Dziś byłam w Państwa sklepie. W czasach gdy panuje CORONAVIRUS pomyślnie o zabezpieczeniu, nie tylko pracowników ale i klientów. Przechodził koło mnie kaszlący i kichający Państwa pracownik, wyszłam, za dużo tego. Iem dotyczy to wszystkich sklepów,ale nie pozwalajcie przychodzić do pracy chorym. Może maseczki wprowadzić dla pracowników? Pozdrawiam KM

Ogórki czy groch z kapustą.

Podczas zakupów w sklepie zainteresowałem się ekspozycją nasion. W sklepie był bardzo duży ich wybór, jednak w miarę zapoznawania się z ofertą, stwierdziłem, że na stoisku panował totalny bałagan. Na przykładzie nasion ogórków - w ofercie było stosunkowo dużo odmian, jednak ich nazwy z etykiety (gatunek i cena)nie były przyporządkowane do torebek z nasionami. Dla osoby wykładającej nasiona na stoisku zapewne "ogórek" to "ogórek", jednak dla kupującego już nie. Ogórek partenokarpiczny opisany był niewłaściwą, zaniżoną ceną, a prawie każda torebka z nasionami ogórka była na niewłaściwym miejscu ( inna nazwa na zawieszce z ceną a inna na torebce z nasionami). A propos innych nasion - groch z kapustą nie był zamieniony, to tylko moje skojarzenie.

Słabo

Ciężko z obsługą. A panie na kasie ciągle z nosem w telefonie, ton do klienta protekcjonalny. Nie polecam.

3/5

Sklep ogólnie oceniam na 3/5. Asortyment duży, porządek rożnie - zależy w jakim dziale najgorzej na zewnątrz gdzie są kwiaty. Jeśli chodzi o obsługę na kasach to panie są miłe , natomiast dział z roletami farbami to jakaś porażka. Pani sprawia wrażenie jakby odbywała karę w tym sklepie na pytanie o roletę dzień - noc - odpowiedziała ,, trzeba sobie poczytać instrukcje, bo ja nie mam czasu i jeszcze dzisiaj nic nie jadłam" .

wprowadzanie w błąd klientów.

ostatnia gazetka promuje Nasiona warzyw ,kwiatów <<Bliżej Natury "od dnia 29 styczeń 2020 . Niestety takowej promocji w Boleslawcu nie ma . Uważam to za nie uczciwe . Wczoraj nie Było ,dzisiaj (30.01.2020 )nie ma . Jakoś nigdy nie lubiłem robić w tym sklepie zakupów , a teraz to się potwierdza. Sklep nie przyjazny Klientom ..

Duży wybór, małe zainteresowanie pracowników

Wiele razy zdarzyło się, że pracownicy nie mogą sprzedać towaru, ponieważ nie znają ceny i nazwy towaru, na prośby o pomoc w obsłudze odpowiadają ,,ja nie mam pojęcia''. Czas obsługi przy kasie w normie. Wygląd sklepu bez zastrzeżeń.

Nie polecam

Nie polecam, panie przy kasach zachowuja sie jakby pracowały tam za kare. Zakupy robiliśmy dzień po dniu , pierwszego dnia pani z oburzeniem powiedziala ze mamy wszystko wyjac sami z koszyka na lade bo jak to powiedzial do znajomej (kobiety stojacej za nami w kolejce) ze juz jej sie nie chce i jest zmeczona , drugiego dnia maz cofnal sie po paragon bo nie wzial z lady pani kasjerka podala mu kosz na smieci i kazala go sobie poszukac.Dotyczy to dwoch pan w starszym wieku by nie urazic reszty z kasjerow.

Brak reakcji sprzedającgo na zgłoszony problem z produktem

Słaba sosna kaukaska, wszystkie igły lecą, nie wytrzyma raczej do świąt, sprzedawca nie zareagował na zģłoszony problem, nie reklamuję bo nie mam paragonu.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.12 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem