Bricomarche

( 3.54 )

Opinie (1210)

jakość obsługi - straszna !!

pracownicy tego sklepu narzucają własne zasady... klient wogóle nie ma nic do powiedzenia; wymyślają sobie że jak chcesz fakturę to musisz stanąć w drugiej kolejce i czekać łaskawie aż obsłuży resztę klientów ?!!! a człowiek przecież stoi w tej samej kolejce i czeka na swoją kolej- skoro zrobiło się zakupy to ma się prawo do otrzymania faktury.... nie polecam tego sklepu wogole ! a przynajmniej nie w żarach !! oby inny personel w innych miastach był znacznie lepszy! zamknąć to badziewie !

jakość obsługi - straszna !!

pracownicy tego sklepu narzucają własne zasady... klient wogóle nie ma nic do powiedzenia; wymyślają sobie że jak chcesz fakturę to musisz stanąć w drugiej kolejce i czekać łaskawie aż obsłuży resztę klientów ?!!! a człowiek przecież stoi w tej samej kolejce i czeka na swoją kolej- skoro zrobiło się zakupy to ma się prawo do otrzymania faktury.... nie polecam tego sklepu wogole ! a przynajmniej nie w żarach !! oby inny personel w innych miastach był znacznie lepszy! zamknąć to badziewie !

Jestem częstą klientką sklepu bricomarche w Szczytnie muszę

Jestem częstą klientką sklepu bricomarche w Szczytnie muszę przyznać sklep po przebudowie wygląda bardzo fajnie dużo asortymentu. Bardzo mi się nie podoba ubiór obsługi większość pracowników chodzi w swoich spodenkach i czerwonych podziurawionych ( ze starości ) koszulkach ( Państwo Prezes może warto oddać parę groszy na ubiór dla pracowników proponuje szare spodenki i czerwone koszulki z logo ). Personel pod względem obsługi oceniam dobrze. Chciałbym w szczególności podziękować Panu Tomaszowi mimo jazdy wózkiem zawsze służy pomocą. Pan ten posiada bardzo dużą wiedzę z działu budowlanego ( większą niż nie jeden fachowiec ). Polecam sklep w 100%

Bardzo czysty i pełen zaopatrzenia sklep

Bardzo czysty i pełen zaopatrzenia sklep. Szeroki wybór asortymentu zapewnia każdemu klientowi znalezienie czegoś dla siebie. Minusem jest niestety mała dostępność obsługi na sklepie.

Okropna obsługa

Okropna obsługa, niekompetentna, nie znają się na zwrotach. Pani nie wiedząc co zrobić najpierw dzwonila z prywatnego telefonu do koleżanki następnie stwierdziła że teraz ma inne rzeczy do roboty i zadzwoni do mnie jutro. Kiedy się nie zgodziłam zaczęła doszukiwać się mojej winy w tym, że waga nie działa i jest przykrzywiona bo może ktoś otyły na nią stanął. Poczym sama stwierdziła, że na wage można większym osobom stawać. Kompletnie się skompromitowała. Za drugim razem reklamując ten sam produkt nie raczyła zejść a chciała ze mną przez balkon rozmawiać. Zwrotu którego nie można było dokonać jednak dokonała twierdząc że nie można ale jednak zrobila. Śmiechu warte ten sklep i jego obsluga....

Obsługa sklepu nie wita klientów

Obsługa sklepu nie wita klientów.Wykazując zainteresowanie produktem w danym dziale pracownicy nie podchodzą z chęcią pomocy w wyborze towaru.Szukając konkretnych produktów obsługa sklepu nie zaprowadza klienta w poszukiwane miejsce tylko nakreśla słownie położenie towaru.Prosząc o pomoc trzeba udać się do kasy, gdzie kasjerka wywołuje za pomocą nagłośnienia pracownika odpowiedzialnego za swój dział - czynność czasochłonna (niekiedy 10-15 min).Kasjerzy witają się, natomiast nie żegnają.Długi czas oczekiwania na osobę obsługującą reklamacje (zajmują się tym kasjerzy co skutkuje oczekiwaniem, aż obsłużą kolejkę bądź kolejka zostaje porzucona na rzecz obsługi reklamacji).Brak cen niektórych produktów lub ceny są częściowo zasłonięte przez pozostałe).Brak wyraźnych oznakowań położenia czytników kodów kreskowych.Brak wiedzy pracowników na temat towaru lub jego ilości znajdującego się na magazynie.

Wyobraź sobie iż wyskakujesz z pracy na 10min aby załatwić

Wyobraź sobie iż wyskakujesz z pracy na 10min aby załatwić ważną sprawę. Pani za okienkiem wychodzi a ty stoisz z towarem na rękach i nie wiesz co ze sobą zrobić , patrzysz nerwowo na zegarek mija 15minut i nic... Jakbyś oglądał "Misia"...Żywy PRL.Przyszłam do brico by zwrócić tapety. Pan z informacji przekierował mnie do pustej kasy nr 1. Po 10minutach czekania zapytałam panie z innych kas czy mogłyby mi pomóc. Dostałam odpowiedź że "koleżanka" poszła na przerwę... Czekam kolejne 5minut po których staje za kasą Pani Mariola i zaczyna rozmawiać z Panem, który do niej podszedł. Pytam się czy mogłaby mnie obsłużyć ponieważ stoję tutaj już 15minut. Pani udała że mnie nie widzi. Więc pytam ponownie, czy byłaby tak uprzejma obsłużyć mnie skoro już czekam na nią 15minut. Podobnie. Po trzecim razie Pani Mariola ryknęła na mnie że "co...może ma w pampersy narobić, 5minut jej nie było". Mówię tej pani że 15 ponieważ jak wchodziłam do sklepu skorzystałam z telefonu i widzę ile czasu stałam przy kasie, może sprawdzić na kamerze. Dalej oczywiście rzucała niewybrednymi komentarzami. Pan z ochrony także wciął się do awantury mimo iż nie był stroną sporu. Poczułam się jak intruz a nie jak klient tegoż sklepu. Zapytałam panią o kierownika, Pani z satysfakcją machnęła mi smyczą z napisem "Mariola kierownik". Nie będę opisywać jakimi dokładnie rzucała epitetami pod moim adresem, bo zabrakłoby mi miejsca. Czy naprawdę tak wygląda w Brico obsługa klienta? Sama również pracuję w sklepie, gdybym poszła sobie na 15minut coś zjeść, pogadać z koleżankami i nie zapewniałabym zastępstwa - klient by mnie udusił własnymi rękoma... Lub z pewnością by wyszedł ze sklepu.Niestety do sprzedania prędzej się znajdą panie kasjerki niż do pomocy czy zwrotu towaru. Po tym zdarzeniu klientem Brico Marche Pabianice już nigdy nie będę. :-(

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ostatnia wizyta w sklepie była dobra

Ostatnia wizyta w sklepie była dobra, oprócz kilku niedociągnięć poprzez pracowników.Prosząc o pokazanie odpowiedniej żarówki podobało mi się, ponieważ Pan znał się na rzeczy.Natomiast podczas prośby przycięcia ceraty musiała poczekać dłuższą chwilę na obsługę.Sytuacja przy kasie była fatalna, ponieważ była czynna tylko jedna kasa, pomimo wielu klientów, którzy oczekiwali obsługi.

Jestem niezadowolona z obsługi w Bricomarche w Żarach

Jestem niezadowolona z obsługi w Bricomarche w Żarach. Na pomoc obsługi, pomimo wielokrotnego proszenia o pomoc przez mikrofon (przy kasach) pracowników różnych działów, zazwyczaj czekałam bardzo długo. Nie można dowiedzieć się ceny produktu, bo jej nie ma na metkach, nie można dowiedzieć się czy dane płytki trzeba kupować paczkami, czy można na sztuki. W temacie zlewów państwo nie wiedzą co mają, muszą sprawdzić za każdym razem na zapleczu. Jeśli chodzi o sprzęt - w moim przypadku wyrzynarka - po pierwszym użyciu zepsuła się, na rozpatrzenie reklamacji oczekiwaliśmy dłużej niż wspomniane 14 dni roboczych.

Przy produktach

Przy produktach, których trzeba wołać obsługę trzeba czekać tyle czasu, że zdąży się kupić w tym samym czasie u konkurencji. Na dodatek można odnieść wrażenie, że obsługa chowa się przed klientami, gdy są potrzebni dziwnie wszyscy znikają, albo odsyłają jeden do drugiego.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Miła obsługa także przy kasie.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.02 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem