Bricomarche

( 3.12 )

Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Opinie (1807)

Duży wybór, szybka, miła obsługa

Szeroka gama produktów, miła obsługa ( szczególnie Pan ochroniarz, który nie raz pomógł się spakować lub uzyskać fakturę/ wymianę ). Towar dokładany na bieżąco. Polecam

Do bani.

Kierownictwo jest do niczego. Kupiłam basen ogrodowy za 300 zł. po nie pełnej godzinie wróciłam do sklepu założyć reklamacje ponieważ w dolnej części była dziurka, bardzo nie milo zarzucono mi ze na pewno otwierałam go nożem patrząc na to ze basen był ciasno owinięty sterczem to górna część nie była zakryta celność dodatkowo była w kartonie. Kierowniczka była bardzo nie przyjemna, robiła ze mnie wariatkę. Nie rozumiem jak można być tak niekompletnym człowiekiem żeby nożem otwierać tak zapakowaną rzecz. Różni ludzie się trafią rozumiem ale nie można traktować wszystkich jak krętaczy a nie jestem jednym takim przypadkiem. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Dobrze wyposażony sklep

W sklepie bardzo szeroki asortyment, zwykle nie ma tam dużego tłoku, przez co przyjemnie się robi zakupy. W kolejce do kasy też czeka się przeważnie do 3 minut. Personel pomocny i kompetentny.

Dobra organizacja pracy marketu.

Obsługa aktywnie wspierająca zakupy robione na terenie obiektu. Pracownicy schludnie ubrani w jednakowe uniformy dzięki czemu łatwo jest ich zlokalizować na terenie sklepu. W markecie jasny i intuicyjny podział na strefy i działy. Ogólny porządek i czystość. Pracownicy odczytują przez nagłośnienie komunikaty pokrywające się z reklamami w tv i przypominają o obowiązujących promocjach. Na każdej kasie widoczne broszury informacyjne i gazetki reklamowe. Nie na wszystkich roślinach na ogrodzie zewnętrznym czytelnie ceny ale pracownicy poproszeni o sprawdzenie dość szybko pomagają ustalić ceny poszczególnych roślin.

Mierna jakość obsługi klienta

Chciałem zwrócić część zakupów które nie zostały wykorzystane przy remoncie (stan nienaruszon). Normalna praktyka w podobnych sklepach. W punkcie obsługi klienta kobieta chyba za karę była tam postawiona ponieważ jak tylko zobaczyła że termin zakupu na paragonie jest dłuższy niż 7 dni z tryumfem i perfidnym usmieszkiem oświadczyła tylko tyle: Nie należy się do widzenia. Ton wypowiedzi jak z filmów Barei i w ogóle pretensja że ośmieliłem się podejść do niej. Nie polecam !!!

Okropna Kierownika

Pani w krótkich włosach, kierownika sklepu na brzeskiej potraktowała nas okropnie. Chyba nigdy nie trafiłem na takie podejście do klienta, wszystko z łaski, totalny brak wiedzy, żeby doprosić się o obsługę trzeba było pytać trzech pracowników - żaden oczywiście nie potrafił odpowiedzieć na najprostsze pytania. Jak już łaskawie przyszła kierowniczka nie potrafiła nam udzielić podstawowych informacji na temat produktu, dodatkowo wszystko pretensjonalnym tonem. Pani kierownik nie zajmuję się swoimi obowiązkami, za to ma czas na spacerowanie z dziewczynką po sklepie a chyba to nie leży w jej obowiązkach? TRAGEDIA NIGDY TAM NIE WRÓCĘ WŁAŚNIE Z POWODU TEJ PANI.

Brak slow

Po odwiedzinach tego sklepu moja opinia jest więcej niż negatywna.Czekalem na działce budowlanym ponad 40 minut mimo iż Pani z kasy wyzwala obsługę nikt się nie pojawił, a jak już to mówili że mają przerwę, skandal ,nie polecam tego dzialu

Dobry sklep

Sklep względnie czysty, obsługa przyjazna, z wyjątkami. Często troche się trzeba naszukac obsługi, a ktoś z innego działu nie pomoże.

FATALNA OBSLUGA

Chętnie robie zakupy w tym sklepie bo wszystko co potrzebne tam jest Ale obsługa FATALNA wiecznie nafochane baby żadnej pomocy z ich strony nie miłe odzywki do klientów jak tak można traktować ludzi Panie kasjerki skoro fochacie się Bo musicie być w pracy to siedzcie w domu po co z niego wychodzicie !!!

Obsługa fatalna

Rzadko bywam i jeszcze mi się nie zdarzyło abym nie poczuła się jak intruz. Obsługa zatrzymała się w czasach PRL-u i nie może zrozumieć że to ona jest dla klienta a nie odwrotnie. O ile sklep dobrze zatowarowany to Obsługa to jedno wielkie nieporozumienie.

Ok

Bardzo dobrze wyposażony sklep, wszystko co potrzebne do domu i ogrodu. Bardzo dobre ceny i miła obsługa . Polecam zakupy w tym sklepie.

Super sklep

Bardzo dobrze zaopatrzony sklep z miłą obsługą. Polecam

PORAŻKA

Niesympatyczna, niemiła obsługa która wiecznie się uczy i nie wie gdzie co leży. Klient musi sam szukać produktów na których mu zależy. Nie polecam!!!!!!

Porażka obsługa sklepu przez to tracicie klientów

Dziś zakupiłam wagę za 28.99 w domu źle ważyła za każdym razem po 10 minutach zakupu wrucilam do sklepu zapytalam czy mogę wymienić na elektryczną pani powiedziała że nie ze to reklamacja która trwa 2 tygodnie gdzie powiedzialam że nie mogę tyle czekać bo wyjeżdżam a ona na to że to mój problem przyszedł pan obok i odaje sprzęt zakupiony i że chce oddać i odrazu mu to zrobi dostał kartkę ze może zakupić w sklepie coś innego ja powiedzialam że też chcę tak a pani że nie da się zdenerwowana jak to jeden może a drugi nie to pani odpowiedziała że przyszłam awanturować się za 28 zł a druga pani czarna że zaraz zawoła ochronę i wyprowadza mnie porażka ostatni raz zrobiłam zakup żadna z nich nie chciała podać imienia

super

Super obsługa , niskie ceny. sprzedawcy kompetentni i uprzejmi. Niestety nie wszyscy doceniaja ich prace. ostatnio bylam swiadkiem jak klient wrecz żądał od pracownika aby ten ładował płytki i klej na wozek, pracownik oczywiscie odmówil i bardzo dobrze. to jest sklep samobsługowy i klient sam musi sobie załadowac towar dokładnie tak samo jak to czyni w intermarche.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Grupa SBS

(1.01 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem