Bricomarche

( 3.37 )

Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Opinie (1653)

Fatalna niemiła obsługa

Polecam zmianę personelu na bardziej rzetelny aktualna ma jakby wylane na klientów grupują się między regałami i mają wszystko gdzieś jak by byli na pikniku. Kasjerki to typowe kobiety z PRL niesympatyczne. Mam nadzieję że szefostwo zaobserwowało to i wykonają tzw przesiewke na osoby które szanują pracę i ludzi . (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Fatalna obsługa. Tragiczna wręcz!

Ekspedientki niezbyt miłe. Zamiast przyciągać klientów - wręcz odpychają. Gdyby nie to, że jest jeden taki market w okolicy, to wiele osób by tam nie kupowało. Rośliny ogrodowe mocno zaniedbane, w czasie suszy były poprzewracane nie podlewane. Nie opisane i na większości nie ma cen. Gdy spytałam, czy nie ma promocji na uszkodzone, to pracownica podniosła głos, pytając: "gdzie tu są jakieś uszkodzenia?!". Pokazałam, że łodygi połamane i liście zwiędłe. Więc odburknęła, żebym odstawiła jak mi nie pasuje, bo nie ma zniżek. Panie bardzo niesympatyczne oprócz jednej lub dwóch, które czasem się uśmiechną. W domu można robić fochy, ale w pracy należy być miłym i starać się być kompetentnym chociaż.

Obsługa ma gdzieś klientów!

Stałam 15mkn z zegarkiem w ręku na obsluge przy kasie!! Pani zamiast kasować klientów miała wiele do zrobienia przy okienku z reklamacjami (albo stoi na kasie albo w reklamacjach!). Jak tam załatwiła uciekła na zaplecze a na końcu jak wróciła zamiast usiąść do kasy poszła sobie do koleżanki na pogaduszki. :) Kto wybiera tych pracowników?! Wszystko wszystkim ale ile można czekać na skasowanie jednej rzeczy! Porażka i szkoda czasu i nerwów.

Słabe

Beznadziejny sklep nie polecam nikomu szkoda marnować czasu na takie coś! A obsługa to już w ogóle szkoda gadac. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

To jakieś nieporozumienie

Kto dobiera pracowników w tym sklepie ? Niekompetencja , brak kultury, arogancja to cechy pracowników Czułem się jak intruz natomiast proste pytanie gdzie znajdę śruby dostałem prostą odpowiedz mam poszukać po pólkach - BRAWO (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Sprawna pomoc w zakupach.

Bardzo sprawna i uprzejma obsługa klienta. Poszukiwałem produktu (impregnat) w określonym kolorze. Dwie panie z obsługi sklepu bardzo zaangażowały się w poszukiwanie puszki (5 litrów). Nie byłem pewny czy w stosie ustawionych puszek znajdę tą, którą poszukuję, panie zapewniły mnie (bez korzystania z komputera), że znajdę i poszukiwały wraz ze mną - i znaleźliśmy. Uważam, że celowym byłoby ustawiać puszki według kolorów produktu. W konkretnej sytuacji musieliśmy rozmontować dość dużą piramidkę puszek, aby bezpiecznie dotrzeć do umieszczonej w srodku niej, tej poszukiwanej. ( Kolor chyba popularny, bo trudno go było dostrzec w ofercie).

Brak dezynfekcji w sklepie!

Dzień dobry, właśnie wróciłem z zakupów w sklepie w Piotrkowie Tryb. Jestem mocno zbulwersowany. Przy wejściu do sklepu znajdują się informacje o obowiązkowej dezynfekcji rąk osób robiących zakupy. W jedynym podajniku na płyn dezynfekcyjny brak płynu. Obsługa sklepu na moje pytanie o brak płynu stwierdziła, że nie nie jest w stanie kontrolować kiedy brakuje płynu w podajniku. Czekałem 5 minut na uzupełnienie płynu. W tym czasie do sklepu weszło ok. 10 osób. Każdy musiał dotknąć podajnika, próbując zdezynfekować ręce. Oczywiście bezskutecznie. Nie miałem czasu czekać dłużej i wszedłem do sklepu bez dezynfekcji rąk. Wychodząc ze sklepu, sprawdziłem - dozownik został uzupełniony, ale jakimś trochę podejrzanym płynem, lekko lepiącym. I teraz mam pytanie, oczywiście retoryczne - ile osób weszło do sklepu bez dezynfekcji rąk? Ile osób mogło potencjalnie przenieść zakażenie na artykuły wystawione w sklepie? Czy ochrona nie powinna tego kontrolować przy wchodzeniu do sklepu? I do tego wszystkiego, proszę Państwa, nagrania lecące w sklepie, mówiące o ogromnej trosce personelu o bezpieczeństwo kupujących, o dezynfekcji rąk, koszyków i tym podobne banały. Jak to się ma do rzeczywistości?

dział farby i oświetlenie

08.05.2020 godziny popołudniowe. Robiliśmy z mężem zakupy na dziale farby i oświetlenia. Spotkaliśmy się z bardzo profelsjonalną obsługą klienta oraz dużą wiedzą dotyczącą asortymentu umieszczonego w sklepie. Od bardzo dawna nie spotkałam się z tak miłą i kompetentną obsługą. Wielkie podziękowania dla Pani z działu farby i oświetlenia!! 5 gwiazdek dla tej Pani to za mało!

Obsługa zawsze na plus.

Wszechstronny sklep dla miłośników wyposażenia wnętrz. Zawsze pomocna obsługa, rzeczowa a przede wszystkim widoczna na sali sprzedaży. Pomoc w doborze produktu lub skompletowaniu zamówienia zawsze na plus.

Obsługa to jakiś żart

Mam nadzieje, że tą opinie przeczyta osoba odpowiadająca za zatrudnianie personelu w tym miejscu pracy. Na samym wejściu do sklepu personel nie wykazał się zainteresowaniem. Kiedy zapytałam o pomoc, Pani w czarnych włosach spojrzała się i odwróciła się, podeszła grzebać w komputerze. Ani słowa „proszę poczekać”, żadne słowo nie padło z jej ust. Poczułam się zdegustowana wiec poszłam szukać pomocy, dalej. Niestety cały personel był już zajęty, znalazłam Panią na dziale z kwiatami,zajętą odbieraniem prywatnego telefonu. Gdy raczyła zakończyć rozmowę, stwierdziła ze ona ma ogródek i że „zaraz będą wyć, że mnie tam nie ma”. Koniec końców Była bardzo opryskliwa, nie wyraziła chęci doradzenia (starsza pani w blond włosach). Zrezygnowana kupiłam jedynie wycieraczkę ( przyszłam po drzwi i inne akcesoria). Oczywiście wyjście ze sklepu zaakcentowała znów Pani w czarnych włosach która nie była w ogóle empatyczna, zamiast używać zwrotów grzecznościowych,mówiła w trybie rozkazującym typu „stać” „wcisnąć zielony guzik”. Szkoda czasu na zakupy w tym sklepie. Dodam, że nie został zapewniony płyn do dezynfekcji ani rękawiczki, no niestety sklep zostawia wiele do życzenia.

Szeroki wybór z każdej kategorii

Bricomarche przy ul Królewieckiej jest bardzo dobrze wyposażone. Znajdziemy tu wiele artykułów zarówno z działu remontowego, ogrodniczego, zoologicznego, a także wiele artykułów sezonowych, dekoracyjnych i kuchennych. Polecam!

Traktowanie klienta, nieuprzejme odzywki i lenistwo.

W dniu dzisiejszym zostałem potraktowany przez obsługę sklepu Brico w Stargardzie, bardzo bezszczelnie. O godz. 19.45 jeden z obsługi sklepu zaczął na mnie krzyczeć, że nie można już wchodzić do sklepu bo jest już zamknięty, a na terenie obiektu znajduje się 15 klientów (zaznaczam, że czynna była jedna kasa) . Gdy poprosiłem o rozmowę z kierowniczką, jedna z pań stwierdziła, że jest kierowniczką skepu i nie zamierza ze mną rozmawiać, po czym poszła do kasy. Agresywny młody sprzedawca zaczął mnie wypychać ze sklepu podchodząc na odległość mniejszą niż 0,5 metra. Następnie pani siedząca za kasą stwierdziła, że będę mógł wejść do sklepu jeżeli wyjdzie jedna z 15 osób znajdujących się na terenie sklepu.. Gdy wchodziłem do sklepu po zgodzie sprzedawczyni wspomniany przedtem agresywny sprzedawca dwukrotnie powiedział do mnie głośno cham, na co kierowniczką w ogóle nie zareagowała, przecież nic się nie stało. Gratuluję kultury i obsługi w sklepie. P.s. Na terenie sklepu znajdowało się około 10 klientów nie więcej, może mniej. Gratuluję kultury i obsługi. Mam tylko nadzieję , że ktoś zajmie się tym sklepem i obsługą. Do, której godziny wchodzi się do sklepu, 20.00 czy 19.45. Wstyd. Proszę o interwencję I sprawdzenie monitoringu. Z poważaniem zdegustowany klient. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Masakra

Dzisiaj zostałam wyproszona ze sklepu przez pracownika ponieważ chciałam wejść z dzieckiem po 1 ważną rzecz. Po 1 powinna być jakaś informacja że z dziećmi nie wolno wchodzić, po 2 weszłam żeby kupić potrzebną rzecz a nie na spacerek jak to robią osoby starsze w Waszym sklepie. Skadaliczne podejście do ludzi, osoby starsze łażą po sklepie jakby byli na spacerze a samotną matkę z dzieckiem wypraszają bo koronawirus. Informacja na stronie lub drzwiach sklepu gdzie że z dziećmi zakaz wchodzenia??? Nie weszedł przepis ani prawo zakazu wchodzenia z dziećmi do sklepu!!!

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.09 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem