Bricomarche

( 3.19 )

Opinie (1293)

Nie polecam

Nie da się rozmawiać z kierownikiem bo się chyba boi i unika kontaktów z klientem. Kupiłam panele dumna i szczęśliwa i dali nawet podkład gratis ale... za mało o dwie paczki. Ze szczęścia,że mam już panele nie zwróciłam uwagi. Położyłam prawie całe no bo zabrakło podkładu. No cóż myślę dokupie ale niestety nie. W innych sklepach nie ma a w bico nie sprzedadzą bo są przecież jako gratisy. Proszę, tłumaczę że mogę zapłacić za 5mm żeby tylko dostać te 4mm. NIE i koniec. Więc siedzę podłoga nie skończona i przykro mi. Więc zła jestem i tyle. Trzeba jakiś znamienny podkład kupić. Pozdrawiam w bico Iława już nic nie kupię choć jeszcze wiele potrzebuję rzeczy.

syf i smród

W dniu 03.04 w sklepie Brico - Marche w Pile kupowaliśmy z zona firany po przyjściu do domu w świetle dziennym mieszkania stwierdziliśmy że firany te nie nadają się do zawieszenia ponieważ są krótki i w dniu 04.04 chcieliśmy oddać je do sklepi i otrzymać zwrot pieniędzy - ale pani która obsługiwała kasę oznajmiła że nie jest to możliwe zwrot pieniędzy można tylko otrzymać bon na kupno innego towaru na co JA nie wyrażam zgody i chcę zwrotu wpłaconych pieniędzy. Ja nie zgadzam się na takie traktowanie MNIE przez młode dziewczyny na kasie które to twierdziły że taki jest regulamin!! taki regulamin utworzony tylko dla korzyści firmy nie jest regulaminem dla klienta tylko chęcią korzyści za wszelką cenę . A klienta traktuje się jak przysłowiowy śmieć - Mnie nikt nie daje darmo pieniędzy NIGDY WIĘCEJ NIE BĘDĘ KUPOWAŁ W TYM SKLEPIE !!! Dlatego zwrócę się pismem o zadość uczynienie i zwrot kosztów w kwocie 600 zł .i zmianę niekorzystnego dla klienta regulaminu W przeciwnym wypadku pismo wystosuje do rzecznika praw oraz skieruje sprawę do Sądu

Co raz lepsza obsługa

Jeszcze z 3, 4lata temu nie mialam pozytywnej opinii na temat tego marketu jak i pracowników. Znudzeni, niekmpetentni, itp. Jednak wtedy mało wiedziałam o ich pracy. Od ok 4lat często robię tam zakupy (z racji wykonywanej pracy) przy czym poznałam tych ludzi i jestem w stanie zrozumieć dlaczego np. o godzinie 7ej, czy 20ej nie ma nikogo do pomocy czy też jeżeli jest ktoś to nie ma ochoty się bawić w bycie miłym. To są ludzie chętni do pomocy tyle,że nie są w stanie się rozerwać. Jest ich zdecydowanie za mało. Mi też odechcialoby się być milym dla kogoś kto trzeci czy czwarty raz przeszkadza mi w wyłożeniu towaru czy wykonaniu poleceń kierownika, który to naciska na ich wykonanie dziś a czasu coraz mniej. Ze szczególną sympatią pozdrawiam pana (dane osobowe usunięte przez administratora) ze stolarki, panią (dane osobowe usunięte przez administratora) z Ogrodu, pana (dane osobowe usunięte przez administratora) z działu Majsterkowanie, uczącą się co prawda jeszcze ale z dużą wiedzą panią (dane osobowe usunięte przez administratora) z kas oraz pania (dane osobowe usunięte przez administratora) z informacji. Dzięki tej chęci w pomocy jaką się te osoby wykazują bez wzgledu na porę dnia, chce się tam robić zakupy. Tak trzymać.

Brak pomocy przy wyborze asortymentu

Brak sprzedawców z wiedzą na temat sprzedawanego przez nich asortymentu. Nigdy nie ma osoby, która mogłaby pomóc w wyborze. Ceny bardzo wysokie

Ten sklep to dramat !!!!

To co się dzieje w tym sklepie od dłuższego czasu to jest dramat. W każdej alejce bałagan, towary porozrzucane ( przepisy bhp są chyba obce dla personelu ), alejki nieprzejezdne, cen brak lub się nie zgadzają, puste półki a jeśli chodzi o obsługę to w zasadzie jej nie ma, pracownicy ewidentnie unikają klientów. Na kasach a raczej kasie kolejki, kasjerki nie znają asortymentu....i jedna pani stwierdziła dzisiaj że nie musi się znać na asortymencie, po kody produktów trzeba biegać samemu na działy bo pracownicy wzywani na kasę nie przychodzą i nie odbierają telefonów. Kto zarządza tym bałaganem ??? Bo można odnieść wrażenie że w tym sklepie wszyscy i wszystko żyją własnym życiem jednym słowem totalny chaos. Szczerze to nie polecam tego sklepu a sam robię tam zakupy tylko dlatego bo mam go najbliżej. Panowie z centrali Bricomarche jesteście daleko, daleko w tyle za castoramą. A wystarczy trochę porządku, organizacji i obsługi klienta.

Wspaniała obsługa!

Obsługa tego sklepu przechodzi wszelkie oczekiwania. Mimo, iż sklep sam w sobie nie należy do najtańszych w okolicy, to zdecydowanie polecam go ze względu na ludzi tam pracujących! Ogromna wiedza i chęć pomocy sprawiają, że ma się tam ochotę wracać. Przemili ludzie, których jest wszędzie "pełno". Na dodatek przed świętami zostały zatrudnione dodatkowe osoby, które chętnie pomagały w zakupach.

Super!

Wszystko, co potrzeba do domu w jednym miejscu. Od materiałów budowlanych, przez farby, oświetlenie, dekoracje i artykuły do ogrodu. Nawet rzeczy dla zwierzątek tutaj się znajdą. Świetny sklep, fajne rozmieszczenie regałów i ich oznakowanie, bogaty wachlarz produktów i przemiła obsługa, gotowa pomóc w każdej chwili i sytuacji. Czysto z osobnym wejściem prosto z parkingu, dzięki czemu nie trzeba przechodzić przez całe centrum. Polecam!

Obsługa sklepu

Byłem dzisiaj tj. 19.02.2019 o godz. 14.30 w sklepie Bricomarche Śrem. Gdy zwróciłem się o pomoc do obsługi sklepu,która wręcz chowała się i grupowała za regałami na tyłach sklepu.jakby roboty nie mieli. Totalnie mnie zlekceważyli. Na moją reakcję gdy powiedziałem ,że fajną robotę mają odpowiedział, cytuję Przyjmij się tutaj do pracy !! Szok. Zaprotestowałem głośno,że nie życzę sobie takiego traktowania. Przyszedł do mnie młody człowiek,przedstawiając się jako kierownik nie podając nazwiska ?! Był Agresywny . Gdy zwróciłem mu uwagę,że proszę nie tym tonem.Powiedział ,że zadzwoni na Policję !? Proponował mi ,że kończy o 20.00 i może mi to po pracy wytłumaczyć ręcznie. Skandaliczne zachowanie. Jestem wieloletnim rzemieślnikiem. I podobne zachowanie w głowie mi się nie mieści. Jesteście bardzo fajnym sklepem ! Ale już wcześniej również doświadczyłem podobnych zachowań ! Lubię was sklep, ale podejście obsługi karygodne! To bardzo zniechęca do odwiedzin was. Tym ludziom pracującym w tym sklepie, brakuje podstaw dobrego wychowania. Proszę zwrócić na to uwagę. Mowa o sklepie Śrem. Pozdrawiam

Ok

Pojechałam do Bricomarche z zamiarem kupna umywalki z szafką. Poprosiłam Pana o pomoc w wyborze baterii. Obsługa sklepu była ubrana zgodnie z obowiązującymi zasadami. Pan, który pomagał dobierać baterie do umywalki bardzo sympatyczny, uśmiechnięty, doradził które będą odpowiedni, a ktore nie koniecznie. Po wybraniu baterii szukaliśmy kolejnego elementu, ale nie było tego na sklepie. Pan zaproponował inne rozwiązanie. W sklepie utrzymany ogólny porządek. Przy kasie nie było akurat kolejki. Kasjerka miła, uśmiechnięta.

Godne polecenia w naglących sytuacjach

Obszerny parking firmowy przy głównej ulicy. Szerokie wejście, dostępne standardowe wózki zakupowe i wózki do towarów o większych gabarytach. Trudność w znalezieniu poszukiwanego towaru, trudno odnaleźć pracownika odpowiadającego za dany dział. Dobra dostępność towarów. Ceny wyższe niż u konkurencji. Dział zoologiczny sprawia wrażenie zaniedbanego. Kilkuosobowa kolejka do kasy. Market godny polecenia w sytuacji gdy inne posiadające większą i bardziej atrakcyjną cenowo ofertę są już nieczynne - szczególnie w sytuacjach awaryjnych w niedzielę.

TAKIEJ FATALNEJ OBSŁUGI NIE MA NIGDZIE

Dramat na skale krajową, po prostu jakiś kutnowski mikroklimat i kutnowsi małomiasteczkowy styl bycia ludzi zatrudnionych w tym pseudo markecie.Obsluga niesympatyczna osowiała >znaleźć kogos aby zasiegnąc języka graniczy z cudem.Personel obsługującu pochowany jak gryzonie w dziurach nie uświadczysz nikogo na sali sprzedażowej.Zareklamowac cos to już nie lada wyslilek.Po zakupie deski do wc na następny dzień odmówiona przyjęcia towaru ponieważ wywieslili sobie jakąs szmatławą kartke z napisem desek nie wymieniamy nie podajac zadnej podstawy prawnej zaistniałej dec yzji.Jednym słowem chcesz być milo i profesjonalnie obsłużony skorzystaj z innych większych marketółw w miastach ościennych.Zal zostawiać u nich nawet 1 grosz

Jakiś tam pseudo kierownik...

Obsługa fatalna!!! 26.01.2019 r. był kierownik, który nie wiem ale ma jakiś problem ze sobą... poprosiłem gościa o pomoc... a on w sposób chamski głupio odpowiadał. Nie rozumiem kto zatrudnia na takie stanowisko osoby które najwyżej co mogły by robić to rozkładać towar na półkach... Totalny nieogar chcąc zasięgnąć powiedzmy ,,fachowej opinii'' otrzymujemy w zamian od większości tam pracujących ktorzy totalnie nie ogarniaja odpowiedź typu nie wiem albo nie ma tego... po czym znajduje to bez problemu... Niech ktoś weźmie się wkoncu za tych ludzi i tego gościa co udaje kierownika...

jakość obsługi - straszna !!

pracownicy tego sklepu narzucają własne zasady... klient wogóle nie ma nic do powiedzenia; wymyślają sobie że jak chcesz fakturę to musisz stanąć w drugiej kolejce i czekać łaskawie aż obsłuży resztę klientów ?!!! a człowiek przecież stoi w tej samej kolejce i czeka na swoją kolej- skoro zrobiło się zakupy to ma się prawo do otrzymania faktury.... nie polecam tego sklepu wogole ! a przynajmniej nie w żarach !! oby inny personel w innych miastach był znacznie lepszy! zamknąć to badziewie !

jakość obsługi - straszna !!

pracownicy tego sklepu narzucają własne zasady... klient wogóle nie ma nic do powiedzenia; wymyślają sobie że jak chcesz fakturę to musisz stanąć w drugiej kolejce i czekać łaskawie aż obsłuży resztę klientów ?!!! a człowiek przecież stoi w tej samej kolejce i czeka na swoją kolej- skoro zrobiło się zakupy to ma się prawo do otrzymania faktury.... nie polecam tego sklepu wogole ! a przynajmniej nie w żarach !! oby inny personel w innych miastach był znacznie lepszy! zamknąć to badziewie !

Świetnie.

Świetnie. EKSPEDIENTKA WSZYSTKO MI WYJAŚNIŁA.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(3.96 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem