Bricomarche

( 3.45 )

Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Opinie (1663)

3/5

Sklep ogólnie oceniam na 3/5. Asortyment duży, porządek rożnie - zależy w jakim dziale najgorzej na zewnątrz gdzie są kwiaty. Jeśli chodzi o obsługę na kasach to panie są miłe , natomiast dział z roletami farbami to jakaś porażka. Pani sprawia wrażenie jakby odbywała karę w tym sklepie na pytanie o roletę dzień - noc - odpowiedziała ,, trzeba sobie poczytać instrukcje, bo ja nie mam czasu i jeszcze dzisiaj nic nie jadłam" .

Obsługa

Szczególne podziękowania dla Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za profesjonalizm, przemiłą i pomocną obsługę. Więcej TAKICH pracowników!

Odradzam , arogancja i nonszalacja.

Nie polecam, w piątek 14.08.2020 kupiłem w Stargardzie filtry do pompy basenowej, niestety okazały się za duże, dzisiaj t.t. 18.08.2020 poszedłem je wymienić na mniejsze. Niestety okazało się że Pan Wielki kierownik (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie zgadza się na wymianę filtrów ( nie chciałem zwrotu pieniędzy tylko wymienić na te które będą pasować do pompy) , stwierdziłem nawet że mogę zostawić te filltry (oryginalnie zapakowane) po 30 zł które kupiłem i zabrać po 10 zł ( wymienić szuka za sztukę mogę być stratny , ale nie lubię wyrzucać dobrych rzeczy) , ale było krótkie NIE ze strony kierownika. W każdym normalnym sklepie już w tej chwili można oddać towar , wymienić na inny , otrzymać zwrot na kartę itp. Gratulacje dla Pana dla pro-klientowskiej postawy , na pewno już u Was nie zrobię zakupów i wszystkim będę odradzał. Wystarczyło by jakieś normalne podejście do sprawy.

Klimatyzacja

Kierownictwo ma w nosie i klientów i pracownikow. Latem jest tak gorąco że nie można tam robić zakupów. Rok temu ze sklepu poprostu wyszłam. Jak tak można przygotować stanowisko pracy swoim pracownikom?! Szok dla mnie, brak szacunku i pomyślunku. Chyba nikt mądry z tego kierownika. Szkoda pracownikow. Traci klientów.

Beznadziejna obsługa.

Sklep Bricomarche w Zawierciu jest na bardzo niskim poziomie. Obsługa jest opryskliwa, nieprofesjonalna, niedouczona. Pracownicy zapytani o produkt znajdujący się w ich dziale nie mają pojęcia co odpowiedzieć. Ceny w sklepie są inne na półkach a inne przy kasie. Prośba wezwania pracownika do danego działu w sprawie pomocy kończy się wyjściem klienta że sklepu bo po kilku próbach żaden pracownik nie przychodzi pomoc. Nie polecam.

Agresywna obsługa

Dno totalne agresja ze strony kasjerki i arogancja ,,krzyczała do mnie ze mnie nie obsluzy jak nie założę maseczki pomimo iz mam przeciwwskazania do noszenia W sumie miala racje nie bede więcej robil u was zakupów Aha w mrowce potraktowali mnie normalnie nie dyskryminuja chorych osob jak w brico kupilem tam komplet mebli ogrodowych choc byl droższy transport do sand. Pozdrawiam Choc wiem ze 1 klient dla was nic nie znaczy prosze byc upszejmym dla innych klientów

Beznadzieja

Moim zdaniem najgorszy sklepik budowlany w Sandomierzu obsługa dno.

Inne ceny w kasie niz na polkach

Kuplem slupki ogrodzeniowe cena na regale 32.99 w kasie 35.99. Okulary cena 8.99 w kasie 15.99. Nieuczciwa firma. Nie polecam. Jerzy

Fatalna niemiła obsługa

Polecam zmianę personelu na bardziej rzetelny aktualna ma jakby wylane na klientów grupują się między regałami i mają wszystko gdzieś jak by byli na pikniku. Kasjerki to typowe kobiety z PRL niesympatyczne. Mam nadzieję że szefostwo zaobserwowało to i wykonają tzw przesiewke na osoby które szanują pracę i ludzi . (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Fatalna obsługa. Tragiczna wręcz!

Ekspedientki niezbyt miłe. Zamiast przyciągać klientów - wręcz odpychają. Gdyby nie to, że jest jeden taki market w okolicy, to wiele osób by tam nie kupowało. Rośliny ogrodowe mocno zaniedbane, w czasie suszy były poprzewracane nie podlewane. Nie opisane i na większości nie ma cen. Gdy spytałam, czy nie ma promocji na uszkodzone, to pracownica podniosła głos, pytając: "gdzie tu są jakieś uszkodzenia?!". Pokazałam, że łodygi połamane i liście zwiędłe. Więc odburknęła, żebym odstawiła jak mi nie pasuje, bo nie ma zniżek. Panie bardzo niesympatyczne oprócz jednej lub dwóch, które czasem się uśmiechną. W domu można robić fochy, ale w pracy należy być miłym i starać się być kompetentnym chociaż.

Obsługa ma gdzieś klientów!

Stałam 15mkn z zegarkiem w ręku na obsluge przy kasie!! Pani zamiast kasować klientów miała wiele do zrobienia przy okienku z reklamacjami (albo stoi na kasie albo w reklamacjach!). Jak tam załatwiła uciekła na zaplecze a na końcu jak wróciła zamiast usiąść do kasy poszła sobie do koleżanki na pogaduszki. :) Kto wybiera tych pracowników?! Wszystko wszystkim ale ile można czekać na skasowanie jednej rzeczy! Porażka i szkoda czasu i nerwów.

Słabe

Beznadziejny sklep nie polecam nikomu szkoda marnować czasu na takie coś! A obsługa to już w ogóle szkoda gadac. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

To jakieś nieporozumienie

Kto dobiera pracowników w tym sklepie ? Niekompetencja , brak kultury, arogancja to cechy pracowników Czułem się jak intruz natomiast proste pytanie gdzie znajdę śruby dostałem prostą odpowiedz mam poszukać po pólkach - BRAWO (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.08 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem