Bricomarche

( 3.43 )

Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Opinie (1659)

Beznadzieja

Moim zdaniem najgorszy sklepik budowlany w Sandomierzu obsługa dno.

Beznadziejna obsługa.

Sklep Bricomarche w Zawierciu jest na bardzo niskim poziomie. Obsługa jest opryskliwa, nieprofesjonalna, niedouczona. Pracownicy zapytani o produkt znajdujący się w ich dziale nie mają pojęcia co odpowiedzieć. Ceny w sklepie są inne na półkach a inne przy kasie. Prośba wezwania pracownika do danego działu w sprawie pomocy kończy się wyjściem klienta że sklepu bo po kilku próbach żaden pracownik nie przychodzi pomoc. Nie polecam.

Agresywna obsługa

Dno totalne agresja ze strony kasjerki i arogancja ,,krzyczała do mnie ze mnie nie obsluzy jak nie założę maseczki pomimo iz mam przeciwwskazania do noszenia W sumie miala racje nie bede więcej robil u was zakupów Aha w mrowce potraktowali mnie normalnie nie dyskryminuja chorych osob jak w brico kupilem tam komplet mebli ogrodowych choc byl droższy transport do sand. Pozdrawiam Choc wiem ze 1 klient dla was nic nie znaczy prosze byc upszejmym dla innych klientów

Inne ceny w kasie niz na polkach

Kuplem slupki ogrodzeniowe cena na regale 32.99 w kasie 35.99. Okulary cena 8.99 w kasie 15.99. Nieuczciwa firma. Nie polecam. Jerzy

Fatalna niemiła obsługa

Polecam zmianę personelu na bardziej rzetelny aktualna ma jakby wylane na klientów grupują się między regałami i mają wszystko gdzieś jak by byli na pikniku. Kasjerki to typowe kobiety z PRL niesympatyczne. Mam nadzieję że szefostwo zaobserwowało to i wykonają tzw przesiewke na osoby które szanują pracę i ludzi . (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Fatalna obsługa. Tragiczna wręcz!

Ekspedientki niezbyt miłe. Zamiast przyciągać klientów - wręcz odpychają. Gdyby nie to, że jest jeden taki market w okolicy, to wiele osób by tam nie kupowało. Rośliny ogrodowe mocno zaniedbane, w czasie suszy były poprzewracane nie podlewane. Nie opisane i na większości nie ma cen. Gdy spytałam, czy nie ma promocji na uszkodzone, to pracownica podniosła głos, pytając: "gdzie tu są jakieś uszkodzenia?!". Pokazałam, że łodygi połamane i liście zwiędłe. Więc odburknęła, żebym odstawiła jak mi nie pasuje, bo nie ma zniżek. Panie bardzo niesympatyczne oprócz jednej lub dwóch, które czasem się uśmiechną. W domu można robić fochy, ale w pracy należy być miłym i starać się być kompetentnym chociaż.

Obsługa ma gdzieś klientów!

Stałam 15mkn z zegarkiem w ręku na obsluge przy kasie!! Pani zamiast kasować klientów miała wiele do zrobienia przy okienku z reklamacjami (albo stoi na kasie albo w reklamacjach!). Jak tam załatwiła uciekła na zaplecze a na końcu jak wróciła zamiast usiąść do kasy poszła sobie do koleżanki na pogaduszki. :) Kto wybiera tych pracowników?! Wszystko wszystkim ale ile można czekać na skasowanie jednej rzeczy! Porażka i szkoda czasu i nerwów.

Słabe

Beznadziejny sklep nie polecam nikomu szkoda marnować czasu na takie coś! A obsługa to już w ogóle szkoda gadac. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

To jakieś nieporozumienie

Kto dobiera pracowników w tym sklepie ? Niekompetencja , brak kultury, arogancja to cechy pracowników Czułem się jak intruz natomiast proste pytanie gdzie znajdę śruby dostałem prostą odpowiedz mam poszukać po pólkach - BRAWO (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Sprawna pomoc w zakupach.

Bardzo sprawna i uprzejma obsługa klienta. Poszukiwałem produktu (impregnat) w określonym kolorze. Dwie panie z obsługi sklepu bardzo zaangażowały się w poszukiwanie puszki (5 litrów). Nie byłem pewny czy w stosie ustawionych puszek znajdę tą, którą poszukuję, panie zapewniły mnie (bez korzystania z komputera), że znajdę i poszukiwały wraz ze mną - i znaleźliśmy. Uważam, że celowym byłoby ustawiać puszki według kolorów produktu. W konkretnej sytuacji musieliśmy rozmontować dość dużą piramidkę puszek, aby bezpiecznie dotrzeć do umieszczonej w srodku niej, tej poszukiwanej. ( Kolor chyba popularny, bo trudno go było dostrzec w ofercie).

Brak dezynfekcji w sklepie!

Dzień dobry, właśnie wróciłem z zakupów w sklepie w Piotrkowie Tryb. Jestem mocno zbulwersowany. Przy wejściu do sklepu znajdują się informacje o obowiązkowej dezynfekcji rąk osób robiących zakupy. W jedynym podajniku na płyn dezynfekcyjny brak płynu. Obsługa sklepu na moje pytanie o brak płynu stwierdziła, że nie nie jest w stanie kontrolować kiedy brakuje płynu w podajniku. Czekałem 5 minut na uzupełnienie płynu. W tym czasie do sklepu weszło ok. 10 osób. Każdy musiał dotknąć podajnika, próbując zdezynfekować ręce. Oczywiście bezskutecznie. Nie miałem czasu czekać dłużej i wszedłem do sklepu bez dezynfekcji rąk. Wychodząc ze sklepu, sprawdziłem - dozownik został uzupełniony, ale jakimś trochę podejrzanym płynem, lekko lepiącym. I teraz mam pytanie, oczywiście retoryczne - ile osób weszło do sklepu bez dezynfekcji rąk? Ile osób mogło potencjalnie przenieść zakażenie na artykuły wystawione w sklepie? Czy ochrona nie powinna tego kontrolować przy wchodzeniu do sklepu? I do tego wszystkiego, proszę Państwa, nagrania lecące w sklepie, mówiące o ogromnej trosce personelu o bezpieczeństwo kupujących, o dezynfekcji rąk, koszyków i tym podobne banały. Jak to się ma do rzeczywistości?

dział farby i oświetlenie

08.05.2020 godziny popołudniowe. Robiliśmy z mężem zakupy na dziale farby i oświetlenia. Spotkaliśmy się z bardzo profelsjonalną obsługą klienta oraz dużą wiedzą dotyczącą asortymentu umieszczonego w sklepie. Od bardzo dawna nie spotkałam się z tak miłą i kompetentną obsługą. Wielkie podziękowania dla Pani z działu farby i oświetlenia!! 5 gwiazdek dla tej Pani to za mało!

Obsługa zawsze na plus.

Wszechstronny sklep dla miłośników wyposażenia wnętrz. Zawsze pomocna obsługa, rzeczowa a przede wszystkim widoczna na sali sprzedaży. Pomoc w doborze produktu lub skompletowaniu zamówienia zawsze na plus.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.09 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem