Castorama

( 3.94 )

Castorama weszła na Polski rynek w 1997 roku i od początku jest największą firmą w branży ulepszania domów i mieszkań. Jako lider jest wzorem dla konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu. Obecnie w Polsce znajduje się 80 sklepów w 60 miastach. Castorama jest częścią ogólnoświatowej firmy Kingfisher. Firma uruchomiła także Home Improvement Academy, czyli miejsce gdzie osoby z każdego pokolenia mogą zdobyć nowe umiejętności związane z polepszaniem warunków mieszkaniowych.

Opinie (4404)

Dobrze

Dobrze. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jestem zadowolony z ...

Jestem zadowolony z wizyty w tej placówce. Potrzebowałem na szybko konkretnych gniazdek i dzięki wsparciu obsługi po minucie miałem już produkt w ręku. Ceny nie za wysokie, spodziewałem się, że zapłacę więcej. Jedyne, co nie do końca mi się spodobało, to trochę słaba organizacja przy kasach wyjściowych. Obsługa klientów trochę się przeciągała.

Od kilku lat ...

Od kilku lat robię regularnie zakupy w kilku placówkach Castorama głównie w Warszawie. Dzisiaj tj. 11.10.21,odwiedziłem sklep w Stojadłach k.Mińska. Jak zwykle poprosiłem o kierownika sklepu w celu złożenia sporego zamówienia (za zwyczaj jest to około 20 000) .Muszę powiedzieć że serwis jakim zostałem obsłużony zszokował mnie do głębi. Pan (dane pracownika usunięte przez administratora - RODO) zrobił dla Waszej firmy super robotę, wyszedłem po połowie czasu który zazwyczaj spędzam w sklepach na Głębockiej i innych...Szybkie i profesjonalne podpowiedzi pana sprawiły, że nie pojadę już nigdy nigdzie indziej...Za dwa tygodnie mam kolejny transport i z pewnością poproszę tego Pana o pomoc z przygotowaniu. Ponadto przekaże wszystkim partnerom żeby robili zakupy tylko w Stojadłach. Brawo jeżeli Pan będzie kiedyś szukał pracy z chęcią go zatrudnię. Pozdrawiam Janusz Kordalewski "Polin"

Podczas dwukrotnych wizyt ...

Podczas dwukrotnych wizyt w miesiącu sierpniu podczas poszukiwania farb ściennych oraz farby do drewna pracownicy Castorama Leszno bardzo profesjonalny sposób pomogli w zakupach. Podczas pierwszej wizyty kobieta pomogła znaleźć mi poszukiwany produkt. Sprawdziła dostępnosc na magazynie, dzięki czemu moja wizyta w sklepie trwała niedługo. Podczas drugiej wizyty mężczyzna dorardził przy wyborze farby do drewna na balustradę balkonową. W profesjonalny sposob wytłumaczył czym powinnam sie kierować przy wyborze.

sklep ładny , ...

sklep ładny , czysty , pan na wejsciu pilnuja aby kazdy klient zdezynfekował ręce oraz miał zasłoniete usta i nos , miła i fajna ogsługa , działy czytelne , ceny produktow wysokie mimo to zacheca do zakupu

Wizyta w sklepie ...

Wizyta w sklepie przebiegała pomyślnie. Artykuły w sklepie ustawione logicznie, skategoryzowane, a ponadto każda z alejek oznaczona widocznymi, wyraźnymi banerami. Znalezienie produktu nie stanowi większego problemu - po krótkim spacerze po sklepie można dostrzec logikę w umiejscowieniu towaru. Problemy pojawiają się w sytuacji potrzeby uzyskania większej ilości informacji lub ich uszczegółowienia w stosunku do tych, zawartych bezpośrednio przy produktach. Pracownicy firmy są niemal nieuchwytni lub też zajęci innymi sprawami. Ciągłe układanie towaru, przewożenie, przestawianie, uzupełnianie braków angażuje 100% czasu pracowników. Niejednokrotnie da się zauważyć chęć do pomocy, jednak ze względu na natłok obowiązków pracownicy często fizycznie nie są w stanie udzielić szczegółowych informacji, ze względu na brak możliwości zaangażowania się w dłuższą rozmowę. Warto rozważyć umiejscowienie kilku punktów informacyjnych w centralnych częściach sklepu. Stanowiska z komputerami najczęściej stoją puste - pracownicy zaangażowani w pracę z towarem. Z tego powodu jedna gwiazdka mniej. Jakość oferowanych produktów na bardzo wysokim poziomie. Możliwość weryfikacji stanów magazynowych poprzez serwis online ułatwia podjęcie decyzji w przypadku zakupu większych ilości np. materiałów budowlanych czy też ogrodniczych.

Ciężko z możliwością ...

Ciężko z możliwością porozmawiania z profesjonalistą wybranego,konkretnego działu.Często przechodzący pracownik, pomimo wykazującej mojej dezorientacji w przygladajacym sie produkcie nie wykazuje chęci pomocy i sprzedaży danej rzeczy.

Profesjonalna i kompetentna obsługa

24 lipca odwiedziliśmy z mężem Castorame, aby poznać kilka rozwiązań przed urządzeniem domu. Szczególną uwagę zwróciliśmy na pracownika działów łazienka i kuchnia, był to pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który kilka razy udzielił nam fachowych i rzeczowych porad. Na spokojnie wszystko tłumaczył, odpowiadał na nasze pytania i wątpliwości, sugerując odpowiednie rozwiązania. Wykazał się ogromną cierpliwością i wiedzą. Żaden inny pracownik tego dnia, nie był tak pomocny jak ten pan! Oby sieć posiadała więcej takich pracowników!

Profesjonalna obsługa, przystępne ceny

W tym sklepie zaopatruję się od początku budowy domu, na każdym z działów znalazłam kompetentnego doradcę. Duży wybór materiałów w przystępnych cenach. Kasjerzy obsługują sprawnie i zgodnie ze standardem.

Super

Polecam Castoramę w Rumii w szczególności dział ogród. Poprosiłam doradcę o wycenę ogrodzenia jaki mnie interesował. Pracownik podszedł do tematu bardzo uczciwie, odradził mi produkt jaki sama wybrałam że względu na wykonanie. Pokazał mi inne rozwiązania tańsze i z lepszego materiału. Na całą rozmowę poświęcił mi dużo czasu ok 1 godziny. Byłam pod wrażeniem podejścia doradcy a także wdzięczna za to, że rozjaśnił mi umysł i nie kupiłam czegoś co faktycznie było słabej jakości. Doradca był bardzo rzetelny i nawet objasniał jaki asortyment ma konkurencja. W żaden sposób nie namawiał mnie do kupienia czegoś konkretnego. Oby więcej było takich doradców.

Szybkie doractwo

P do fesjonalna pomoc i doskonałą jakość produktu. Dobrze wypieczon a pizza

bardzo zapracowani - brak czasu dla klientów

Sklep odbieram pozytywnie, asortyment w dobrych cenach, czasami artykuły, których nie można kupić w innym sklepie o podobnym profilu. Obsługa w dużej liczbie, więc nie powinno być problemów, a jest - chcesz uzyskać informacje, a nie ma od kogo, nagle wokół pustka, chyba, że w niedużej odległości stoją dwie czasami trzy osoby obsługi i intensywnie roztrząsają jakiś problem , nie wiadomo czy można przeszkodzić w dyskusji. Jeżeli już przedrzemy się ze swoimi wątpliwościami, to odpowiedź lakoniczna, która i tak niczego nam nie wyjaśnia, Gdybym kupował cukier, to może tak być, ale gdy kupuję np. kosiarkę, to już mi to przeszkadza.

Profesjonalne podejście do klienta

Wizyta w tym sklepie przerosła moje oczekiwania, gdyż Doradcy, którzy mnie obsługiwali na dzialach: oświetlenie i drzwi, wykazali się niespotykaną w innych tego typu sklepach profesjonalną wiedzą, potrafili wybrać najlepsze rozwiązania oraz emanowali niezwykle pozytywną energią.

Bez zarzutu

Sklep uporządkowany, zawsze znajdę to czego potrzebuję, asortyment naprawdę szeroki. Sprzedawcy bardzo sympatyczni i pomocni, uśmiechnięta kasjerka nawet zauważyła, że "chyba często Pan ostatnio u nas bywa" :-) Łatwo też można się do nich dodzwonić i zapytać o dany produkt, słowem - bez zarzutu

Porażka !!! Poziom jakości obsługi klienta równy zero.

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczna (zamknięcie sklepów budowlanych - sprzedaż wyłączenie prowadzona online), dokonałem zakupu artykułów ogrodniczych (doniczki, podstawki itp., nic szczególnego) poprzez zamówienie złożone na stronie castorama.pl - odbiór w sklepie za dwie godziny. Zamówienie złożone w dniu wczorajszym (pod wieczór). Sms z informacją, iż mogę odebrać zamówienie dostałem po około 1:45 h. W dniu dzisiejszym postanowiłem odebrać swoje zamówienie. Jednak okazało się to niemożliwe, mimo iż otrzymałem SMS- zamówienie gotowe do odbioru. Czekając na odbiór zamówienia dało się zauważyć i odczuć, iż w strefie odbioru zamówień panuje bałagan. Widziałem, iż Pan szukający mojego zamówienia ma ogromny problem- nie może go znaleźć. Po oczekiwaniu 20 minut zapytałem się, czy otrzymam to zamówienie w dniu dzisiejszym. Odpowiedź, która otrzymałem od innej Pani (również nie była miła) to stwierdzenie, że Pan poszedł skompletować moje zamówienia. Zamówienie, które de facto było gotowe do odbioru. Po około kolejnych 10 minutach, podszedł do mnie Pan szukający mojego zamówienia (miał w ręku tylko paragon wydrukowany przed chwilą) wreczyl mi paragon i powiedział, że mam iść sobie zrobić zwrot. Bez słowa wyjaśnienia, bez słowa przepraszam, tylko słowa "trzeba zrobić zwrot". Próbują ustalić kto, który z pracowników kompletował moje zamówienie i wprowadził do systemu dane, które umożliwiły wygenerowanie sms-a do mojej osoby z informacja o możliwości odbioru towaru, "odbiłem się od ściany". Pierw usłyszałem, że ten Pan gdzieś poszedł. Po kolejnych 10 minutach dalej Pana nie było. Czyja to wina, dlaczego miałem zgłosić się po zamówienia, którego nie było, nie wiem do teraz. Ogólnie wrażenie na bardzo duży minus. Tym bardziej porównując sytuację do podobnej, która miała miejsce w dniu wczorajszym - był to konkurencyjny (zielony) market budowlany. Tam pracownicy podczas kompletowania zamówienia potrafili zadzwonić do mnie i wyjaśnić, że tego produktu brakuje, czy może być inny, podobny. Reasumując, jakiś obsługi na poziomie równym zero. Podejście pracowników do klienta z góry negatywne - moje odczucie z dziś. Towar nieodebrnay, gdyż nie wiadomo co się z nim stało. Stracony czas oraz nerwy. Gorąco odradzam.

Super na medal

Wszystko uporządkowane, personel zawsze pomocny, nawet jeśli są to Ukraińcy. Wszystko można znaleźć, a jeśli nie, to są pracownicy. Zawsze gdzieś w pobliżu.

Super obsługa.

W dniu 2021.03.11 dokonywałem zakupu tapet z włókna szklanego i niezbędnych narzędzi do ich ułożenia w Castorama Białystok. Pracownik działu dekoracji pomógł mi w wyliczeniu ilości tapety i kleju, udzielił mi porady dotyczącej przygotowania ścian, ułożenia tapety i odpowiedniej farby do jej pomalowania. Dzięki udzielonym radom ww. Pana wykonałem to samodzielnie. Dlatego polecam zakupy  sklepie Castorama Białystok, ponieważ  jest profesjonalna i pomocna obsługa. Stawiam pięć gwiazd za profesjonalizm i obsługę tego pracownika.

Okropna obsługa

Obsługa klienta jest tak żenująca, że aż brakuje mi słów, żeby to opisać. Pytasz się grzecznie o coś - Pan z oburzeniem odpowiada, albo odpyskowuje, traktując klienta jak niechcianego gościa. Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak nieprzyjemnym traktowaniem w sklepie. Menagerowi, czy szefowi tego oddziału Castoramy, polecam wysłać pracowników na szkolenia z obsługi klienta, bo zniechęcają do robienia zakupów. Spotkaliśmy się nawet z sytuacją, że Pan, którego się zapytaliśmy o produkt, a następnie powiedzieliśmy, że nie o ten nam chodziło, wręcz na nas NASKOCZYŁ, ŻE PRZECIEŻ ON WIE LEPIEJ O CO NAM CHODZI. Ludzie, ogarnijcie waszych pracowników, bo jest tyle konkurencyjnych sklepów, z milszą obsługą, że wiadomo, co wybierzemy. A wam drodzy przyszli klienci radzę - omijajcie ten sklep szerokim łukiem, chyba że chcecie się poczuć poniżeni, to wtedy polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Castorama?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Grupa PSB

(4.13 )

Grupa SBS

(1.01 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem