Castorama

( 4.11 )

Castorama weszła na Polski rynek w 1997 roku i od początku jest największą firmą w branży ulepszania domów i mieszkań. Jako lider jest wzorem dla konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu. Obecnie w Polsce znajduje się 80 sklepów w 60 miastach. Castorama jest częścią ogólnoświatowej firmy Kingfisher. Firma uruchomiła także Home Improvement Academy, czyli miejsce gdzie osoby z każdego pokolenia mogą zdobyć nowe umiejętności związane z polepszaniem warunków mieszkaniowych.

Opinie (4075)

Obsługa taka sobie

Sklep zawsze czysty. Bardzo duży wybór towarowy, ceny nie zawsze są zgodne nie zawsze można odnaleźć odpowiednią cenę do wybranego produktu. Nie podoba mi się w tym sklepie obsługa klienta na sali sprzedaży. Nie można znaleźć pracownika który by mógł pomóc kiedy ma się problem. A kiedy się go znajdzie stoją w kilka osób i sobie rozmawiają. Prosząc o pomoc odpowiadają zaraz ktoś podejdzie. Czeka się bardzo długo aż przyjdzie pracownik i pomoże w wyporze towaru bądź udzi jakich kolwiek informacji. Obsługa na kasie bardzo miła.

Słabo

Niestety ale pracownicy byli zbyt zajęci wykładaniem towaru niż mną klientem. Stałem przed regałem obok był pracownik prosiłem,żeby mi pomógł to wskazał na półke. Oczekiwałem doradztwa miałem do kupienia kilka perlatorów do różnych baterii.

Rzetelna obsluga

Ponieważ klimat ostatnich tygodni bardzo sprzyja wszelkim pracom i modyfikacjom w domu ,w ciągu kilku dni kilkakrotnie odwiedziłam ww Castoramę przy ulicy Wiosennej w Szczecinie. Udałam się tam w celu zakupienia sprzętu oraz farb .Ten duży market budowlany cechuje bardzo czytelny i uporządkowany rozkład towarów w poszczególnych częściach marketu . Towar jest dobrze ułożony i opisany , poza tym obsługa służy pomoca niemal natychmiast , a pracowników jest na tyle dużo, że nie trzeba biegać w ich poszukiwaniu. I trzeba przyznać ,że są kompetentni i posiadają wiedzę w zakresie mnie interesującym . Poza tym okazało się ,że we wkretarce , po otwarciu w domu opakowania brakowalo akumulatora w zestawie. W następnym dniu zgłosiliśmy reklamacje ,która została natychmiast przyjęta i problem rozwiązany od ręki...otrzymaliśmy brakujący element.

Zawsze znajduję to czego mi trzeba

Chyba najlepsza obsługa z marketów budowlanych. Widać że ludzie, którzy tam pracują są kompetentni i potrafią doradzić. Zawsze znajduję to po co przychodzę a czasem nawet wracam z lepszym rozwiązaniem przez porady personelu. Polecam

Obsługa cały czas trzyma niską formę

Pracownicy cały czas kręcą się po sklepie, ale nie widać ukierunkowania na klienta, a raczej na szybkie pozbycie się problemu. Ciągłe odsyłanie do kogoś innego, ciągłe "udawanie (?)" braku czasu i nadmiaru obowiązków przy kliencie, który o coś zapyta, a następnie gromadzenie się gdzieś w bocznej alejce, w której zbierają się na "pogaduchy". Gratuluje kierownictwu placówki panowania nad personelem. A jakiś dyrektor regionalny coś zadziała? Dzięki tym "pogaduchom" dowiedziałem się co myślą o koledze, którego akurat nie ma w pracy oraz o innych sprawach prywatnych poszczególnych pracowników. Dużo ludzi w sklepie i ciężko się przemieszczać zachowując 2 m odległości, zwłaszcza jak alejki zastawione tak aby kanalizować ruch klientów zgodnie z wymaganiami marketingowców niż z wymaganiami zaleceń związanych z "zarazą". Co do asortymentu, to oczywiście brakuje wybranych elementów, np. metalowych kotew do pergoli, bo oczywiście kierownictwo nie załapało, że jest wiosna i takie rzeczy schodzą. Ceny też faktycznie są z gatunku „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen” , cały czas w mojej ocenie wprowadza w błąd, bo ceny są wyższe niż u konkurencji w większości asortymentu. Swego czasu Komisja Etyki Reklamy uznała to za wprowadzanie w błą. Wybór należy do Państwa.

Profesjonalna obsługa

Bardzo szybko przeprowadzony proces reklamacji, miła profesjonalna obsługa. Szybko zwrot, wszystko za jedną wizytą Polecam

Mało pracowników w sklepie

Gdy potrzebowałam porady w wyborze odpowiedniego lakieru do drewna bardzo długo musiałam szukać pracownika, który niebyły zajęty rozmową z kimś innym.

Mały wybór roślin doniczkowych.

Podczas ostatniej wizyty w tym sklepie zaskoczył mnie niewielki wybór roślin doniczkowych - do wyboru były jedynie rośliny zielone oraz sukulenty. Co prawda, na zewnątrz otworzono dział artykułów sezonowych wraz z roślinami balkonowymi, lecz czuję niedosyt ze względu na niewielki wybór całorocznych roślin doniczkowych do domu.

Super Obsługa , profesjonalne podejście do klienta

W dniu dzisiejszym skorzystałem z opcji zamówienia telefonicznego sklepu na Ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku , telefon odebrała Pani (dane osobowe pracownia usunięte przez administratora - RODO). Zamawiałem fotel podwieszany Jumi , Pani po drugiej stronie słuchawki z odpowiednim luzem i na odpowiednim poziomie sprawiła że robienie w ten sposób zakupów stało się miłym zaskoczeniem, choć początkowo byłem negatywnie nastawiony. Szczerze polecam taka formę zakupów każdemu kto chce oszczędzić czas i energie . To było moje pierwsze i na pewno nie ostatnie tego typu zamówienie w firmie Castorama. Profesjonalne podejście do klienta , elastyczność i doskonały przegląd sytuacji zw strony tej Pani . Dziękuje. :)

Dobrze

Sklep Castorama jest dobrze zaopatrzony oraz ceny porównywalne do konkurencji, zależy jaki produkt. To czym się moim zdaniem wyróżniają to kompetencje osób na działach. Można zapytać o sprawy techniczne, funkcjonalność, a nie tylko gdzie leży. Każdy sprzedawca chętnie pomoże i wyjaśni funkcjonowanie sprzętu.

Castorama Pabianice

Żeby wejść do marketu trzeba kupić przy wejściu za 50 groszy dwa woreczki foliowe służące za rękawiczki lub za 3 złote rękawiczki ogrodnicze. Czy rękawiczki jednorazowe nie powinny być gwarantowane przez sklep? Zarabianie na klientach w dobie pandemii. Zakaz wstępu mają osoby poniżej 18 roku życia.

Tak !

Tutaj znajdziesz wszystko czego potrzebujesz do remontu, czy wystroju wnętrz ! Miła obsługa ! Znajdziesz tu wszystko w jednym miejscu !

Fachowa obsługa

Podczas ostatniej wizyty zostałam obsłużona w bardzo fachowy sposób. Pracownik umiał mi doradzić i polecić odpowiedni produkt. Pracownik dużo mi powiedział o produkcie.

Obsługa na medal.

Dzięki obsłudze lubię wracać do tego punktu. Pracownicy są widoczni i chętni do pomocy na każdym z działów, a przy tym niesamowicie wyrozumiali. Zawsze uzyskuję zrozumiałą odpowiedź na pytanie czy wskazówkę, w jakiej części sklepu szukać danego przedmiotu. Dział z kwiatami jest zawsze zadbany, rośliny podlane i schludnie poukładane. Warto odwiedzić to miejsce.

Wszystko dobrze!

Szeroki wybór asortymentu, jednak ostatnio jak zamawiałam farbę z odbiorem w sklepie. pracownicy pomylili farby i gdyby nie moja uwaga to dostałabym nie taką, którą zamawiałam. Podoba mi się, że zwroty są bezterminowe.

Bardzo dobra obsługa!

Największy wybór farb i możliwość wybrania kolorów z ogromnej palety. Farby mieszane są na miejscu i nie trzeba czekać. Polecam.

Słabo

Bardzo nie miła obsługa. Pani opryskliwa i nie uprzejma.

plac budowy

Nadal w sklepie wygląda jak plac budowy. Rozumiem, że zmiana wystaw sklepowych, ale w tych warunkach nie da się nic kupić.

Obsługa w sklepie bardzo dobra, dostawa tragiczna

Zamówiłam w sklepie dość dużą płytę; wszystko przebiegło sprawnie, a pan obsługujący zamówienia udzielił potrzebnych mi rad i był bardzo uprzejmy. Mieszkam w budynku z windą o powiększonej powierzchni, którą dodatkowo wymierzyłam przed zamówieniem, dzięki czemu byłam pewna, że nie muszę zamawiać dostawy z wniesieniem. Pan, który płytę dostarczył, pewien nie był. Mimo moich wielokrotnych zapewnień, że sobie poradzę, oraz *wyraźnej* prośby o nieodwracanie płyty (która tylko w takiej pozycji mogła zmieścić się do windy), i tak zrobił to, co sam uznał za stosowne, w akompaniamencie ironicznych dopytywań "Poradzi sobie pani? Taaak?". Nie przyjął do wiadomości, że mogę tę płytę po prostu przesunąć (powierzchnia zarówno przed blokiem, jak i na korytarzu jest bardzo gładka), "bo tak to się płyta uszkodzi". W rezultacie musiałam sama, po odjeździe dostawcy (dopiero po pięciokrotnym powtórzeniu, że owszem, poradzę sobie, może już odjechać) odwrócić płytę. Przetransportowałam ją do windy, potem do mieszkania tak, jak planowałam, bez żadnych uszkodzeń. Rozumiem, że takie zachowanie może wynikać z jakiejś osobliwie pojętej troski, ale ten poziom ignorowania życzeń klienta uważam za niedopuszczalny. Wątpię, by dostawca zachowywał się w taki sposób, mając do czynienia z mężczyzną, dlatego oceniam jego zachowanie jako nieodpowiednie i protekcjonalne.

Opinia CASTORAMA Lublin

Market budowlany charakteryzujący się dużym wyborem i rozsądnymi cenami. Ekspozycje przygotowane w sposób profesjonalny, doradztwo pracowników obsługi na wysokim poziomie. Jestem wykonawcą realizującym różne prace remontowo-wykończeniowe i muszę potwierdzić, że naprawdę niektórzy pracownicy mają wiedzę i zorientowanie w asortymencie.

Odwiedzałeś ostatnio Castorama?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.38 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem