Castorama

( 3.94 )

Castorama weszła na Polski rynek w 1997 roku i od początku jest największą firmą w branży ulepszania domów i mieszkań. Jako lider jest wzorem dla konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu. Obecnie w Polsce znajduje się 80 sklepów w 60 miastach. Castorama jest częścią ogólnoświatowej firmy Kingfisher. Firma uruchomiła także Home Improvement Academy, czyli miejsce gdzie osoby z każdego pokolenia mogą zdobyć nowe umiejętności związane z polepszaniem warunków mieszkaniowych.

Opinie (4404)

Szybkie doractwo

P do fesjonalna pomoc i doskonałą jakość produktu. Dobrze wypieczon a pizza

Z taka obsługa remont kobiecie nie straszny

Bardzo pomocna obsługa. Byłam po potrzebne materiały do przemalowania pokoju. Pracownik z uśmiechem wszystko mi wytłumaczył i doradził które produkty są najlepsze, najtrwalsze i najprostsze w użyciu. Bardzo duży wybór, duzy asortyment

Nie polecam zakupów drzwi

Omijajcie szerokim łukiem sklep Castorama. Zakupiłem drzwi wejściowe ,po zamontowaniu u klienta ościeżnicy i założeniu skrzydła zamek nie zgrywał się z otworem w ościeżnicy. Nie można było zamknąć drzwi tym bardziej otworzyć bo w komplecie nie było klamki z szyldem. Zgłosiłem reklamacje ,zrobiłem zdjęcia .....a oni? Co odpowiedzieli? Drzwi zamontowane nie podlegają reklamacji....tą są kpiny,tylko nagrać i przesłać do tv i gazet.nigdy więcej zakupów w tym sklepie. Robią z ludzi wariatów.

Wieszak

Chce kupić wieszak od 3 tygodni nie ma. Caly czas jest jakies zawirowania, brak towaru.

Żenada

Odbiór materiałów budowlanych na nowych zasadach żenujący ! Poczeka płytek, stoi sie do wypisania papieru, drogi raz do kasy oraz następny w kolejce na wydanie towaru, w sumie 40 minut. Nie polecam, na pewno już tu nie będę robił zakupów których nie można włożyć na wózek w sklepie !

Szybko, sprawnie i przyjemnie

Mimo panującej pandemii, zakupy w Castoramie i wybór produktów odbył się szybko i sprawnie( dowóz również). Polecam serdecznie

Polecam ten sklep!

Zaletą tego sklepu są dobrze przygotowani pracownicy. Zawsze chętnie pomogą i doradzą. Posiadają odpowiednią wiedzę i za każdym razem okazują nienaganną aparycję. Jeżeli chodzi o wygląd sklepu to można wszystko znaleźć, układ towarów jest dosyć intuicyjny. Podłogi są na bieżąco sprzątane.

Przejrzystość ekspozycji

Bardzo ciekawe towary połączone z czystością i przejrzystością ekspozycji.

Zgadzam się, "takiej obsługi nie ma nigdzie"

Zamówiłem produkty do odbioru w sklepie. Po powrocie do domu odpakowałem i okazało się, że zamiast preparatu do styków wcisnęli mi smar tej samej firmy do zupełnie innych zastosowań, licząc mi za niego drożej, bo po cenie preparatu do styków. Pewnie gdyby chodziło o zamówienie na kwotę co najmniej trzycyfrową, nie zrobiliby tak, ale w przypadku kilku złotych nie widzą problemu żeby zrobić wał, bo wiedzą, że klientowi się nie opłaca uruchamiać reklamacji na 6zł, bo więcej zachodu i straty czasu kosztować będzie go znajdowanie rachunków, numerów zamówienia, dojazd, stanie w kolejce do reklamacji, udowadnianie, że nie jest wielbłądem i szwędanie się po sklepie w czasie pandemii, a potem sprawdzanie czy znów nie wcisnęli mu gniota. Jak widać, brak udziału w programie "Słucham swojego klienta" do czegoś zobowiązuje.

Pozytywnie

Pozytywne wrażenie, duzy sklep, dobrze zaopatrzony,mily i pomocny personel

Pozytywnie

Duży wybór asortymentu, wszystko hula mimo pandemii,pomocny personel,a co jest najlepszym plusem ze kasy są zawsze obsadzone,panie nie zbiegaja z kas jak jest mniejszy ruch zeby coś wykładać na pulki co jest czesta praktyką szczegolnie w marketach spożywczych, tylko panie siedzą i czekają na klienta.Za to duzyyyyy plus dla firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Castorama?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Grupa PSB

(4.13 )

Grupa SBS

(1.01 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem