Rossmann

( 4.16 )

Opinie (5950)

Super!

Myślę że warto robić tam zakupy, personel miły i pomocny, zawsze usłyszy się "dzień dobry'' od obsługi jak i standardowe '' czy w czymś mogę pomóc ?'' jest to na duży plus :) do czystości na sklepie nie mam zastrzeżeń, ceny na półkach przy towarze są i są dobrze oznaczone, towar dostępny, jak jest brak produktu zostaję poinformowana o możliwości zakupów online. jedynym minusem są czasem kolejki przy kasach

Jeden wielki bałagan

Młode zielone, zmalowane studentki przy kasie , zapytane o coś robią wielkie oczy. Kosmetyki ubrudzone, brak testerów pootwierane kosmetyki na sprzedaż. Wszystko wymieszane . Zero czegokolwiek do wytarcia dłoni jak się ubrudzicie usmarowanymi opakowaniami, Ilekroć nie zapytałam o próbkę kremu (jestem alergikiem nie mogę sobie pozwolić na zakup całego słoiczka z jakiejś nowości skoro nie wiem czy nie uczuli) nigdy nie mieli żadnej próbki jakiejkolwiek( myślę że sobie dla siebie zabierają ) a ostatnim razem dziewczyna przy kasie zapytana o próbkę kremu z grymasem spytała " A po co?" Czuję niesmak w tym sklepie . Zważywszy że jak kupuję coś w innej drogerii to jest miło ,czysto nikt nie reaguje fochem na jakieś pytanie i jeszcze sami proponują jakąś gazetkę albo że promocja... na to czy tamto , a w rossmann w vivo nic . Porażka więcej tam nie będę chodzić i nie polecam.

Nieuprzejma obsługa!!!

W niedzielę 28 VI 2020 w drogerii przy ulicy Piłsudskiego 22 w Legionowie, między godziną 11-12 ochroniarz robił mi problemy, że wchodzę bez maseczki!!! Przypominam, że zgodnie z najnowszym Rozporządzeniem Rady Ministrów z 19 VI 2020, pozycja 1066, paragraf 19, ustęp 3, punkt 3 osoby, które nie mogą zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia są z tego obowiązku zwolnione, a okazanie orzeczenia lub zaświadczenia w tym zakresie nie jest wymagane!!! Róbcie tak dalej, a będziecie tracić klientów!!! Ja do tej drogerii przynajmniej w najbliższym czasie już nie pójdę!!!

Świetna placówka

Wielokrotnie miałam przyjemność robić zakupy w tej placówce znanej sieci Rossmann. Sam sklep jest zawsze zadbany, otwarty na czas i pełen asortymentu. Niejednokrotnie znalazłam tam drobne prezenty czy swobodnie nabywałam produkty domowe. Obsługa wspaniała - zawsze pomocna, uśmiechnięta, spokojna. Nawet przy większej ilości klientów w sklepie Konsultanci oraz Kasjerzy nie wprowadzają niepotrzebnego stresu w obsługę "bo ktoś czeka" a spokojnie wykonują swoją pracę. Zakupy w takim miejscu to sama przyjemność.

Nieuprzejma obsługa ul. Grażyny, Kraków

Absolutnie nieuzasadnione zachowanie sprzedawczyni, która podczas wybierania przez nas zapachu (z użyciem testerów) podeszła i zarzuciła, że rozpakowujemy pudełka produktów. Poczułam się nieprzyjemnie zaatakowana, nie polecam Rossmanna przy ul. Grażyny w Krakowie (dom handlowy ATUT).

Strata czasu na rabaty

Ta nowa aplikacja jest do niczego, pracownice nie umieją jej obsługiwać. Klient tym bardziej. Czekałam przy kasie 15 min żeby dostać rabat ROSSNĘ. Na 5 produktów nie dostałam zniżki, ponieważ nie było ich w systemie sklepu, czyli jak by ich wcale nie było w Rossmannie. Zmarnowany tylko mój czas. Przy zakupach na ponad 200 zł naliczono mi 13 zł zniżki i 15 minut czekania. Czy warto było czekać...?!

PRL

Stale czegoś brakuje, produkty „chwilowo niedostępne” tak naprawdę są niedostępne miesiącami, bardzo zniechęcające. Zakupy online z dostawą kuriera nie należą do przyjemności. Zamiast szybko, sprawnie i przyjemnie proponujecie nerwową batalię. Wrzucone do koszyka rzeczy w zawrotnym tępie znikają z niego gdzie wracając do produktu można znów go wrzucić do koszyka. Chcąc sfinalizować zakup okazuje się, że znów połowę produktów brakuje, nieporozumienie jakieś. Odnoszę wrażenie jakiegoś chaosu i niekompetencji personelu w tych aspektach. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Świetnie zaopatrzona drogeria

Bardzo dobrze zaopatrzona drogeria, bez dziur na półkach, czysto na sali sprzedaży. Oznaczenia promocji docierają do klienta. Obsługa miła, poleca różne towary i pyta o aplikację.

Szybka obsługa klienta, cierpliwy personel.

Jestem bardzo zadowolony z zakupów oraz obsługi w tym sklepie. Zawsze jak robię zakupy wszystko jest czego mi potrzeba. Jeżeli zwrócę się z zapytaniem do obsługi sklepu uzyskuję zadowalającą pomoc.

Obsługa fatalna

W tej placówce obsługa robi łaskę, że podejdzie do kasy obsługowej. Jedna z pracownic jest wybitnie arogancka, nieuprzejma i niekulturalna - bardzo źle się odnosi do klientów, stroi fochy. Według mnie nie powinna w ogóle pracować w takim miejscu. Mimo, że mieszkam blisko już tam więcej nie pójdę I odradzę znajomym ( zresztą i oni moją opinię podzielają)

Dziwna polityka

Odwiedzałam ten sklep bardzo często.Teraz rzadziej.Zauważyłam że pracownice zachowują się jak automaty.Dziwna polityka tych na górze.Nawet pracownice nie rozmawiają ze sobą.Mam wrażenie jakby był to obóz pracy.Wcale to nie zachęca do robienia zakupów.Te panie niczym nie różnią się od kas samoobsługowych.

Kompletnie zignorowana uwaga

Zakupiłam musy dla dziecka. Przy półce znalazłam towar przeterminowany 04.2020, zaniosłam go kasjerce na kasę. Dwa razy mówiłam, że jest przeterminowany. Dziś patrząc na paragon okazuje się, że ja chciałam pomoc, a kasjerka nie usunęła z paragonu przeterminowanego towaru nabitego jako 1 sztukę. Więc zamiast dziękuję to zapłaciłam za coś czego nie wzięłam i na co zwróciłam uwagę.

Rewelacyjna obsługa!

Sklepy firmy Rossmann kojarzą mi się dobrze. Zwykle jeśli potrzebuję porady dotyczącej wizażu lub szukam nowych kosmetyków, tam się kieruję. Obsługa jest miła i dobrze zaznajomiona z posiadanymi w sklepie produktami. Sprzedawczynie w każdej chwili służą pomocą i radą, jest to ważne w przypadku osób, które nie koniecznie znają te produkty. Jedyny mankament jaki zauważyłam to bałagan na półkach lub braki towarów, jest to dość uciążliwe z racji tego, że trzeba prosić obsługę o pójście na magazyn po dany artykuł.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.14 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem