Rossmann

( 4.17 )

Opinie (5913)

Nie polecam zakupów online!!!

Witam, na wstępie zaznaczam, że do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń do zakupów w sklepach stacjonarnych, mało tego bardzo lubiłam robić zakupy w sklepach Rossmann, jednak parę dni temu skusiłam się na zakupy online i więcej w tym sklepie zakupów nie zrobię!!! Bowiem w myśl regulaminu sklepu włożenie dostępnych na stronie produktów do koszyka i zapłacenie za nie przelewem natychmiastowym online nie jest równoznaczne z tym, że te produkty są faktycznie dostępne. Dowiedziałam się o tym dopiero po kilku dniach oczekiwania na przesyłkę, kiedy dostałam maila z informacją, że są one niedostępne!!! Okazało się, że dostępność produktów jest dopiero sprawdzana na etapie ich kompletacji!!! Co z tego, że ja już za nie zapłaciłam.... Rozumiem, że coś może być niedostępne i jakbym dostała taką informację przed opłaceniem zakupów, bo np trzeba sprawdzić stan magazynowy jakiegoś produktu (informacja!!! że jest mały stan magazynowy), ale nie po kilku dniach od opłacenia wszystkiego i przy oczekiwaniu na przesyłkę!!! Tym bardziej, że były tam produkty na których bardzo mi zależało. Więcej zakupów w Rossmanie nie zrobię! To jest podobno standard w tym sklepie przy produktach w promocji... Rzecznik praw konsumenta polecił skorzystanie z art. 471 kc i zgłoszenie sprawy do UOKIK. Nie da się wysłać tej informacji bez gwiazdek, więc jestem zmuszona dać jedną....

warto zaglądnąć - super obsługa

Wszystko sparwnie. Towar na półkach. Jak czegoś nie było to Pani sprawidziła, a nie rzuciła tekstem NIE MA TO NIE MA.

W porządku

Sklep schludny, lecz mogło by być lepiej, asortyment pozostawia do życzenia, często brakuje tam moich ulubionych produktów. Obsługa słabo zainteresowana klientem, nie zdarzyło mi się by ktoś podszedł i zapytał czy mi w czymś pomóc.

Bardzo dobrze

Sklep zawsze uporządkowany, a towar na półkach uzupełniony i wyrównany. Kasjerka uprzejma, pomocna. Zaproponowała aktualną ofertę promocyjną, przypomniała o korzyściach klubu Rossmann. Jestem stałą klientką, w sklepie panuje zawsze ład, porządek i przyjemna atmosfera.

Duży wybór artykułów

Jest to jedna z najlepiej zaopatrzonych drogerii w jakich miałam okazję być. Obsługa pomaga odnaleźć rzeczy, których się poszukuje. Jest czysto, a regały nie są przepchane produktem. Nigdy nie miałam też problemu z błędną ceną przy produkcie. Dodatkowo są kasy samoobsługowe co jest bardzo wygodne i sprawia, że rzadko trzeba czekać w kolejce.

Najlepsza obsługa

Najlepsza drogeria w Siemianowicach. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Zawsze służy pomocą. Towaru nigdy nie brakuje na półkach. W sklepie zawsze czysto.

Obsługa na wysokim poziomie

Podczas zakupów pracownik przywitał mi przy wejściu do sklepu, zapytał czy mi pomoc, pracownica była bardzo sympatyczna i chętnie odpowiadała na moje pytania dotyczące asortymentu sklepu oraz produktów. Z pewnością wrócę na zakupy.

Udane zakupy

Sklep Rossmann w Blue City zasługuje na pochwały. Czysto i wszystko przejrzyście ułożone, duży wybór artykułów. Pomocna i przesympatyczna Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) bardzo dobrze doradziła podkład do trudnej mojej cery, w taki sposób że kosmetyk w moim przypadku spisuje się świetnie. Obsługa fantastyczna i kompetentna.

Super sklep i obsługa

Sklep czysty, zadbany w pełni wyposażony. Personel pomocny i z pozytywnym nastawieniem do klienta. Jeden z lepszych Rossmanów w Suwałkach.

Bardzo miła obsługa

Chciałabym szczególnie podziękować (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zastępcy kierownika za bardzo milą obsługę i profesjonalny dobór kosmetyków. Dawno nie spotkałam się z takim zaangażowaniem i chęcią pomocy. Tusz i podkład do twarzy jest idealnie dopasowany. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że Państwo docenią Swojego pracownika. Ja jestem przekonana, że wrócę do Państwa sklepu na kolejne udane zakupy.

Zadowolona

Zakupy w Rossmannie to dla mnie przyjemność. Gdy wchodzę do sklepu zawsze miłym głosem usłyszę „Dzień dobry”. Gdy stoję za długo przy jakimś dziale podchodzi do mnie personel i pyta czy potrzebuję pomocy. Doradztwo na najwyższym poziomie. Sklep zawsze zatowarowany. Standard obsługi przy kasie zachowany. Sklep mieszczący się na Broniewskiego 4 w Bydgoszczy

Genialny sklep.

Zakupy w tym sklepie są dla mnie przyjemnością. Sprawna i zawsze pomocna obsługa są dodatkowym walorem. Podoba mi się, że towar jest za każdym razem dokładnie poukładany, widoczny, braki na bieżąco uzupełniane. Dodatkową zaletą jest aplikacja umożliwiająca szybszą lokalizację pożądanych produktów. Panie pracujące na początku krok po kroku i bez pośpiechu wytłumaczyły mi jej działanie. Lubię robić tu zakupy, ponieważ za każdym razem jest to wizyta pełna życzliwości i uśmiechu. Dzięki całokształtowi zyskali we mnie stałą klientkę.

Przeciętna obsługa

Pani kasjerka niczym szczególnym nie zaskoczyła. Przywitała mnie słowami Dzień dobry i to w sumie byłoby na tyle. Nie poinformowała mnie o aktualnych promocjach. Co do sklepu. Wszystko było na swoim miejscu, towar wyłożony, ceny pod produktami także. Na sklepie czystość również została zachowana

Brak towaru promocyjnego!

Brak towaru w promocji - staje się standardem, że towar w promocji jest nieosiągalny, niezależnie od tego czy będzie to lakier do włosów czy papier toaletowy... Przykład promocja lakieru do włosów Taft - brak w trzech sklepach w Bydgoszczy, w różnych dniach, ponownie odwiedziłam jeden ze sklepów (w innym dniu) i ponownie brak towaru. Dopiero 5 wizyta w jednym ze sklepów przyniosła pożądany efekt. Tragedia! Nie tak to powinno działać. Kolejny przykład to papier toaletowy - jak jest w promocji to brak go na półce... Brak towaru w promocji często na Wojska Polskiego 23 w Bydgoszczy, ale w innych sklepach również.

Drogeria godna polecenia!

Drogeria zachowana w świetnym standardzie. Czyste, zadbane miejsce. Profesjonalna i rzeczowa obsługa. Pracujące osoby posiadają ogromną wiedzę na temat sprzedawanych artykułów, którą chętnie się dzielą, sugerując zakup sprawdzonych kosmetyków. Uczciwie mogę polecić to miejsce.

Wszystko tak jak powinno być

wiedza ekspedientek jest duża i szeroka, obsługa przyjazna i chętna do pomocy,

Profesjonalizm

Pani sama nie zaproponowała pomocy w wyborze perfum dla męża, ale po mojej prośbie rzetelnie i profesjonalnie opowiadał o kilku zapachach które mnie interesowały. Na półkach było czysto, nie widziałam kurzu. W całym sklepie na pierwszy rzut oka było czysto. Dość długa kolejka do kasy, ale była możliwość zakupu w kasie samoobsługowej. Wrażenie bardzo pozytywne.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem