Rossmann

( 4.21 )

Opinie (6561)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. szybko i sprawnie

Obsługa na 6+

Drogeria dobrze zaopatrzona w produkty obsługa profesjonalna i pomocna.

Totalna bezczelność

Żona chciała zrobić mi prezent. Kupiła mi wodę toaletową. Prócz tego jeszcze kilka produktów. W domu po otwarciu okazało się, że w pudełku jest pusta butelka. Żona wróciła, grzecznie poinformowała obsługę, o tym co miało miejsce. W odpowiedzi zasugerowano jej , że w ciągu niespełna dwóch godzin zużyła butelkę 50 ml męskiego zapachu, że kręci, a jak jej się nie podoba to może kupować w innym sklepie. Żona domagała się kontaktu z kierownikiem sklepu i sprawdzeniem monitoringu. Okazało się , że sklep nie ma w tym czasie kierownika, bo ma wolne, czyli nikt nim nie kieruje. Panie powiedziały ,że do sprawdzą monitoring ( nie wiadomo kiedy ) i zadzwonią...tyle, że nawet nie wzięły numeru telefonu. Jedna z pań była na tyle bezczelna, że wyśmiała odległość jaką żona musiała pokonać by zgłosić reklamację. Oczywiście żadnego protokołu reklamacyjnego nie zrobiono, a pani próbowała wmówić żonie, że nawet podmieniła butelki. Dodam tylko, że w Rossmanie kupujemy od lat ,a w naszym najbliższym sklepie zawsze spotykamy się z fantastyczną obsługą. No, ale w Kępnie jest inaczej.....

Polecam

Obsługa kompetentna, czystość w sklepie zachowana. Aż chce się robić zakupy. Ceny również przystępne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Świetna obsługa

Obsługa na co dzień bardzo pomocna, towar uporządkowany i bardzo łatwo znaleźć jakikolwiek produkt. Kasy samoobsługowe to dodatkowy atut. Bardzo polecam to miejsce zarówno na niewielkie zakupy jak i na te większe związane z chemią i kosmetyką

Uwielbiam Rossmanna

Świetnie zaopatrzona placówka. Minus za częsty brak produktów , które aplikacja pokazuje, że są na stanie. Ustaliłam ,że jest to efekt kradzieży... Dlatego sklep powinien mieć lepszą ochronę

Super

Robienie zakupów w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Sklep niezwykle czysty. Towar wyłożony estetycznie, posiada oznakowanie cenowe. Obsługa miła i kompetentna, służy poradą. Kasa funkcjonuje szybko i sprawnie.

Czysto, dostępna kasa samooobsługowa

Czysto, schludnie, panie kasjerki zawsze miłe i pomocne, rzadko kiedy nie można skorzystać z kasy samoobsługowej.

Super

Szeroka gama produktów w przystępnej cenie miła obsługa i atmosfera . Polecam

Dramat, stanowczo odradzam

Jestem stała klientka sklepów Rossmann, jednak do punktu przy ulicy Mogilskiej nigdy już nie wrócę, chociaż jest usytuowany najbliżej mojego miejsca zamieszkania. Ciągle problemy z zaopatrzeniem, uszkodzone produkty, pretensjonalna obsługa, której o nic nie można zapytać czy poprosić. Ale jakoś przyjmowałam to, tłumacząc że "Panie" zmęczone itp. Jednak po ostatniej wizycie, gdzie poinformowano mnie że nie mogę wejść do sklepu z moim 2.5 letnim synkiem wprost wybuchłam. Sklep który promuje programy rabatowe dla dzieci, jest przyjazny dla rodzin, a tu po przekroczeniu progu dowiaduje się że nie mogę zrobić zakupów z moim synkiem, pytam o powód po tym jak dotarły do mnie słowa personelu, i czego się dowiaduje.....że może przeszkadzać to innym klientom....abstrakcja ?!?! Taaaak. Jakiś niesmaczny żart.....czasy średniowiecza, nie to era kamienia łupanego. Moja noga w tej placówce nie stanie już nigdy więcej. A firma Rossmann powinna się dobrze zastanowić i zweryfikować kogo zatrudnia w swoich placówkach

Polecam

Moja ulubiona drogeria. Super obsługa. Panie zawsze doradzą, pomogą.

Dobrze!

Sieć drogerii Rossmann powiększyła się o jedną placówkę we Wrocławiu. Tuż obok marketu Aldi przy ul.Rychtalskiej powstał nowy Rossmann, który w dniu otwarcia przyciągał klientów gratisami za zakupy. Można było otrzymać próbki produktów lub ekotorby za zakupy na określoną kwotę. W sklepie były też promocje na różne produkty z okazji otwarcia drogerii. Wnętrze sklepu było jasne i czyste. Alejki z produktami były szerokie, dzięki czemu można było swobodnie minąć się z innymi klientami. Znalazłam tutaj rękawiczki nitrylowe, których już od dawna poszukiwałam, więc moje zakupy były bardzo udane. Pracownice były miłe, uśmiechnięte, pomagały znaleźć produkty, a przy kasie informowały o akcji z gratisami za zakupy. Chętnie odwiedzę ten sklep ponownie.

Zawsze wszystko na swoim miejscu

Wszystko zawsze na swoim miejscu, obsługa zawsze pomocna, kulturalna, nie zdażyło mi się aby czegoś zabrakło na półkach, jeśli czegoś nie ma np. W moim odcieniu Panie od razu biegną na zapłacze poszukać tego czego potrzebuje, terminy ważności zawsze pilnowane. Bardzo polecam ta drogerie, jeden z moich ulubionych drogerii.

Porządny sklep

Sklep dobrze wyposażony, dużo produktów, ale obsługa dość senna i mało pomocna.

Pomocny personel

Personel pracujący w tej drogerii jest naprawdę pomocny w robieniu zakupów. W sklepie jest czysto, biezpiecznie, wszyscy pracownicy noszą maseczki ochronne. Zatowarowanie jest zawsze kompletne.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

DOUGLAS

(4.15 )

INGLOT

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem