Rossmann

( 4.16 )

Opinie (5952)

Bardzo Miła obsługa

Tydzień temu miałam przyjemność robić zakupy w Rossman w Warszawie al.Jerozolimskie 179,Pani ,która mi pomogła poszukać produktu była bardzo miła, świetnie doradziła, mimo ,że był to drobny zakup czułam się co najmniej jak vip. Gorąco polecam !

Bogaty asortyment i kompetentna obsługa

Jestem stałą klientką tej drogerii. Jest tutaj bogaty asortyment, spora powierzchnia sklepu, przestronnie więc zawsze znajduję wszystko, czego potrzebuję. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Potrzebowałam pomocy przy wyborze pokładu i ją otrzymałam od Pani z obsługi. Polecam zakupy tutaj.

Nieprzyjemny ochroniarz

od jakiegoś czasu, za każdym razem kiedy jestem w Drogerii Rossman przy Łagiewnickiej 118c ochroniarz w nieprzyjemny, wyniosły sposób zwraca uwagę klientom, jego nadgorliwość jest wprost zaskakująca - a do tego są w tym dodatkowo złośliwe komentarze. Ostatnio bronił przed klientką i koronawirusem napojów w lodówce. Klientka sięgnęła po jeden napój, ale go odstawiła, bo zdecydowała się na smaków stojący obok, od razu została zaatakowana, że towarów się nie dotyka i nie odkłada (czy naprawdę Rossman ma taką politykę walki z wirusem!!). W sklepie nie ma testerów sporej ilości produktów, które takich testerów wymagają - w szczególności dotyczy to podkładów/pudrów, próba ich sprawdzenia od razu wywołuje reakcje ochroniarza połączona ze złośliwymi komentarzami. Podobnie jest z perfumami - dwie młode dziewczyny chciały powąchać zapach, otworzyły pudełko i od razu zostały zaatakowane i to w nieprzyjemny sposób... itd. Coś z polityką sklepu jest nie tak. Może od razu przed wejściem powinien być napis, nie dotykać produktów, nie sprawdzać, kupować tylko to co się zna.... Dotknięte oznacza kupione. Już kilku klientów sklep stracił, ciekaw ilu straci jeszcze?! Znam osoby, które przestały tam kupować. Ja też tak zrobię!!

Super!

Myślę że warto robić tam zakupy, personel miły i pomocny, zawsze usłyszy się "dzień dobry'' od obsługi jak i standardowe '' czy w czymś mogę pomóc ?'' jest to na duży plus :) do czystości na sklepie nie mam zastrzeżeń, ceny na półkach przy towarze są i są dobrze oznaczone, towar dostępny, jak jest brak produktu zostaję poinformowana o możliwości zakupów online. jedynym minusem są czasem kolejki przy kasach

Jeden wielki bałagan

Młode zielone, zmalowane studentki przy kasie , zapytane o coś robią wielkie oczy. Kosmetyki ubrudzone, brak testerów pootwierane kosmetyki na sprzedaż. Wszystko wymieszane . Zero czegokolwiek do wytarcia dłoni jak się ubrudzicie usmarowanymi opakowaniami, Ilekroć nie zapytałam o próbkę kremu (jestem alergikiem nie mogę sobie pozwolić na zakup całego słoiczka z jakiejś nowości skoro nie wiem czy nie uczuli) nigdy nie mieli żadnej próbki jakiejkolwiek( myślę że sobie dla siebie zabierają ) a ostatnim razem dziewczyna przy kasie zapytana o próbkę kremu z grymasem spytała " A po co?" Czuję niesmak w tym sklepie . Zważywszy że jak kupuję coś w innej drogerii to jest miło ,czysto nikt nie reaguje fochem na jakieś pytanie i jeszcze sami proponują jakąś gazetkę albo że promocja... na to czy tamto , a w rossmann w vivo nic . Porażka więcej tam nie będę chodzić i nie polecam.

Nieuprzejma obsługa!!!

W niedzielę 28 VI 2020 w drogerii przy ulicy Piłsudskiego 22 w Legionowie, między godziną 11-12 ochroniarz robił mi problemy, że wchodzę bez maseczki!!! Przypominam, że zgodnie z najnowszym Rozporządzeniem Rady Ministrów z 19 VI 2020, pozycja 1066, paragraf 19, ustęp 3, punkt 3 osoby, które nie mogą zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia są z tego obowiązku zwolnione, a okazanie orzeczenia lub zaświadczenia w tym zakresie nie jest wymagane!!! Róbcie tak dalej, a będziecie tracić klientów!!! Ja do tej drogerii przynajmniej w najbliższym czasie już nie pójdę!!!

Świetna placówka

Wielokrotnie miałam przyjemność robić zakupy w tej placówce znanej sieci Rossmann. Sam sklep jest zawsze zadbany, otwarty na czas i pełen asortymentu. Niejednokrotnie znalazłam tam drobne prezenty czy swobodnie nabywałam produkty domowe. Obsługa wspaniała - zawsze pomocna, uśmiechnięta, spokojna. Nawet przy większej ilości klientów w sklepie Konsultanci oraz Kasjerzy nie wprowadzają niepotrzebnego stresu w obsługę "bo ktoś czeka" a spokojnie wykonują swoją pracę. Zakupy w takim miejscu to sama przyjemność.

Nieuprzejma obsługa ul. Grażyny, Kraków

Absolutnie nieuzasadnione zachowanie sprzedawczyni, która podczas wybierania przez nas zapachu (z użyciem testerów) podeszła i zarzuciła, że rozpakowujemy pudełka produktów. Poczułam się nieprzyjemnie zaatakowana, nie polecam Rossmanna przy ul. Grażyny w Krakowie (dom handlowy ATUT).

Strata czasu na rabaty

Ta nowa aplikacja jest do niczego, pracownice nie umieją jej obsługiwać. Klient tym bardziej. Czekałam przy kasie 15 min żeby dostać rabat ROSSNĘ. Na 5 produktów nie dostałam zniżki, ponieważ nie było ich w systemie sklepu, czyli jak by ich wcale nie było w Rossmannie. Zmarnowany tylko mój czas. Przy zakupach na ponad 200 zł naliczono mi 13 zł zniżki i 15 minut czekania. Czy warto było czekać...?!

PRL

Stale czegoś brakuje, produkty „chwilowo niedostępne” tak naprawdę są niedostępne miesiącami, bardzo zniechęcające. Zakupy online z dostawą kuriera nie należą do przyjemności. Zamiast szybko, sprawnie i przyjemnie proponujecie nerwową batalię. Wrzucone do koszyka rzeczy w zawrotnym tępie znikają z niego gdzie wracając do produktu można znów go wrzucić do koszyka. Chcąc sfinalizować zakup okazuje się, że znów połowę produktów brakuje, nieporozumienie jakieś. Odnoszę wrażenie jakiegoś chaosu i niekompetencji personelu w tych aspektach. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Świetnie zaopatrzona drogeria

Bardzo dobrze zaopatrzona drogeria, bez dziur na półkach, czysto na sali sprzedaży. Oznaczenia promocji docierają do klienta. Obsługa miła, poleca różne towary i pyta o aplikację.

Szybka obsługa klienta, cierpliwy personel.

Jestem bardzo zadowolony z zakupów oraz obsługi w tym sklepie. Zawsze jak robię zakupy wszystko jest czego mi potrzeba. Jeżeli zwrócę się z zapytaniem do obsługi sklepu uzyskuję zadowalającą pomoc.

Obsługa fatalna

W tej placówce obsługa robi łaskę, że podejdzie do kasy obsługowej. Jedna z pracownic jest wybitnie arogancka, nieuprzejma i niekulturalna - bardzo źle się odnosi do klientów, stroi fochy. Według mnie nie powinna w ogóle pracować w takim miejscu. Mimo, że mieszkam blisko już tam więcej nie pójdę I odradzę znajomym ( zresztą i oni moją opinię podzielają)

Dziwna polityka

Odwiedzałam ten sklep bardzo często.Teraz rzadziej.Zauważyłam że pracownice zachowują się jak automaty.Dziwna polityka tych na górze.Nawet pracownice nie rozmawiają ze sobą.Mam wrażenie jakby był to obóz pracy.Wcale to nie zachęca do robienia zakupów.Te panie niczym nie różnią się od kas samoobsługowych.

Kompletnie zignorowana uwaga

Zakupiłam musy dla dziecka. Przy półce znalazłam towar przeterminowany 04.2020, zaniosłam go kasjerce na kasę. Dwa razy mówiłam, że jest przeterminowany. Dziś patrząc na paragon okazuje się, że ja chciałam pomoc, a kasjerka nie usunęła z paragonu przeterminowanego towaru nabitego jako 1 sztukę. Więc zamiast dziękuję to zapłaciłam za coś czego nie wzięłam i na co zwróciłam uwagę.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.14 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem