Rossmann

( 4.20 )

Opinie (5352)

Bardzo miła obsługa

Szybki i sympatyczny personel, wiele ofert promocyjnych zaproponowanych przy kasie. Sklep utrzymany w czystości.

Polecam

Sklep jest czysty. Jest w nim dużo miejsca i zawsze jest duży wybór produktów. Zawsze jest dostępny pracownik na sali sprzedaży, którego można poprosić o pomoc.

Polecam.

Sklep zadbany i czysty, produkty na półkach z dobrymi terminami ważności i w pełni zaopatrzone półki. Konsultantki również miłe i pomocne.

obsługa niekompetentna

W dniu 2.04.20 r. nie zostałam wpuszczona do drogerii, gdyż nie miałam rękawiczek. Z tego co wiem, to sklep powini8en dysponować rękawiczkami. Więcej tam nie pójdę i uprzedzę jak najwięcej klientów, żeby zrezygnowali z zakupow w tym sklepie.

Polecam.

Drogeria zawsze jest dobrze zaopatrzona, kosmetyki są dobrej jakości i w niskich cenach.

Wąskie alejki utrudniające zakupy.

Sklep, pomimo tego, że jest bardzo dobrze zatowarowy, nie umożliwia robienia zakupów w sposób komfortowy. Ze względu na duże natężenie klientów oraz wąskie alejki między regałami zakupy należy tu robić albo szybko albo wcale. Kasy samoobsługowe częściowo zlikwidowały problem kolejek, lecz jest on nadal. Obsługa widoczna, przeważnie zajęta kasowaniem lub wykładaniem towaru.

Miłe i kompetentne pracownice

Kiedy brakuje produktu na półkach pracownice są chętne do pomocy i sprawdzają jego dostępność. W razie wątpliwości służą swoją opinią i radą. Obsługa jest sprawna.

było super jest niesympatycznie

w dniu 2.04.2020 chciałem kupić papier jak wiadomo zarządzeniem pana Premiera obowiązkowo trzeba używać rękawiczek których dostarczyć ma sklep pomimo że kupowałem już tu nieraz i było bardzo sympatycznie dzisiaj zostałem potraktowany bardzo niesympatycznie nie można było też kupić rękawiczek po za tym panie nie obchodzi zarządzenie pana Premiera tylko ich dyrektora tak że gratuluję właścicielowi sieci przestrzegania prawa i obracając milionami nie stać na groszowe rękawiczki dostępne w okolicznych nawet małych sklepikach i tu wymusza się na klijencie złamanie zasad RODO

Nie widziałam obsługi

w czasach koronawirusa i zaostrzonych zasadach obowiązujących w sklepach, nie jest łatwo zrobić zakupy. Nie dość, że sam czas spędzony w kolejce do wejścia do sklepu bardzo się wydłuża, to jeszcze w sklepie brakuje towarów. Do tego nie można się o nic zzapytac, bo obsługi nie ma na sklepie. Na plus jest fakt, że pilnują ilości osób na sklepie i dezynfekcji.

Jakość obsługi

W dniu dzisiejszym dokonywalam po raz kolejny zakupy w tym sklepie. Niestety, po raz pierwszy będę je źle wspominać, ze względu na podejście personelu do klienta. W placówce było 2 klientów, podchodząc do kasy zostałam zapytania czy mogę zapłacić kartą. Powiedziałam, że tak, Pani przekierowala mnie do kasy samoobslugowej. Poprosiłam o pomoc, nie miałam do tej pory doświadczenia w tym zakresie. Pani powiedziała że pomoże, jednak ja nie poradnie skanowalam produkty. Pani zniecierpliwiona podeszła do mnie i powiedziała, że było by mi łatwiej gdybym produkty ułożyła w inny sposób. Mówię że pewnie gdybym miała tyle doświadczenia co ona to tak bym zrobiła. Pani niegrzeczne odpowiedziała, że przecież "to jest łatwe" i "bez przesady". Ja rozumiem, że jest nam ciężko, bo wszyscy boimy się o zdrowie w dobie koronawirusa, ale nie zwalnia to nas z okazywania empatii i kultury osobistej. Życzę tej Pani, aby kiedyś została tak samo potraktowana przez kogoś, w taki sposób. Nie we wszystkim musimy sobie świetnie radzić, wystarczy to rozumieć. W przeciwnym nie powinno się pracować z ludźmi.

rossmann w dobie koronowirusa

Dziś byłam w drogerii odebrać zamówienie internetowe i jestem zbulwersowana ,Trzeba teraz stać w kolejkach do kasy aby odebrać zamówienie. Przede mną w kolejce 6 osób, Zachęcacie ludzi do zamówień a zmieniliście formę odbioru, Według starego systemu podchodziłam do drzwi zaplecza pukałam i otrzymywałam zamówienie i zawsze była zachowana odpowiednia odległość i minimalny kontakt z obsługą, Trwało to ok minuty, Teraz nie widzę sensu w zamówieniu internetowym. Artykuły mogę sobie sama wziąć z półki skoro muszę stać w kolejkach. Lepiej dla klientów dalej wydawać paczki starym systemem wtedy czas przebywania w drogerii jest minimalny.Ciekawa jestem opinii kierownictwa rossmanna dlaczego zmienili sposób wydawania paczek, Pozdrawiam Marzena

Mało asortymentu

Jakiś czas temu odwiedziłam placówkę Rossman we Wrocławiu na ul. Gagarina, w placówce był bardzo mały wybór produktów, a pracownik przy kasie był mało uprzejmy.

Wszystko dobrze!

Podoba mi się zachowanie personelu w tym sklepie, potrafią doradzić. Jedynie dobrze byłoby bardziej rozbudować dział z naturalnymi kosmetykami.

Super

Świetna obsługa klienta, pracownicy, którzy chętnie służą pomocą. W sklepie ogólny porządek. Wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam tam robienie zakupów.

Wszystko na plus!

Wchodząc do galerii, często zdarza mi się zahaczyć o tego Rossmanna. Obsługa jest przemiła, zawsze pomocna. Sklep posiada atrakcyjne ceny, korzystniejsze niż w innych drogeriach. Znacznym ułatwieniem są kasy samoobsługowe, nie trzeba czekać w długich kolejkach.

Cenię sobie dobrą obsługę!

Bardzo często robię zakupy w tym sklepie i za każdym razem jestem mile zaskoczona obsługą na wysokim poziomie :) Panie są bardzo miłe i pomocne w doborze odpowiednich kosmetyków, dobieranych indywidualnie do każdego klienta. Sklep ma szeroki asortyment i atrakcyjne ceny! Jak najbardziej polecam :)

Przejrzysta placówka z miłą obsługą.

Zakupy w tej Placówce są niesamowicie przyjemne. Zatowarowanie, czystość oraz atmosfera na najwyższym poziomie. Luki towarowe produktów promocyjnych zawsze uzupełnione, czego nie spotyka się w innych Placówkach tej sieci. Dział kosmetyków kolorowych posiada mini lusterka oraz najwilżane chusteczki higieniczne, które ułatwiają testowanie produktów. Zdecydowanie polecam ten sklep.

Bardzo dobra obsługa!

Obsługa w tej drogerii jest na wysokim poziomie, zawsze można liczyć na pomoc pracownika. Są kasy samoobsługowe co znacznie ułatwia zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.16 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem