Rossmann

( 4.15 )

Opinie (5969)

Miła i pomocna obsługa.

Sklep dobrze zaopatrzony. Pracownice miłe i pomocne, oferują pomoc w uruchomieniu kodów promocyjnych z aplikacji, dobrze doradzają przy zakupie kosmetyków - wszystko z uśmiechem na twarzy. Minusy: jedna działająca kasa przez co tworzą się kolejki.

Super sklep itp

Super sklep załoga ok ale zawsze pani kasjerka towar rozkładać niż kasować klientów tak samo jest na 3 innych drogeriach w Krakowie to jakiś obsurt tej sieci żebym ja czekał na kasjerkę

Dobrze jest

Sklep jest czysty, przystojnie wygląda. Pracowniki są miłe, schludnie wyglądają. Raz byłem trafiłem na pracownika siedzącego w telefonie, dobrze że szybko reagował na przejście gościa

Super

Najlepsza drogeria w mieście! Panie z obsługi bardzo pomocne. Długie godziny otwarcia

Zero pomocy zero informacji

Kontaktowalam sie z dzialem obslugi klienta w celu zmiany organizacji, ktorej pomagam zebranymi punktami - a ktora zostala mi przydziela BEZ MOJEJ WIEDZY odgornie. Otrzymalam informacje, ze czas wyboru byl do maja, wiec spoznilam sie - niestety mam swoje zycie zamiast wiecznego siedzenia w ich aplikacji. Dzieki wlasnej wiedzy sprobowalam usunac moje konto i stworzyc nowe - wtedy pojawila sie mozliwosc wyboru organizacji i sprawa sie rozwiazala. Z dzialu obslugi klienta nie otrzymalam jednak zadnej podpowiedzi jak moge rozwiazac ten problem mimo ze o to pytalam i rozwiazanie bylo banalne. Jestem bardzo rozczarowana totalnym brakiem kompetencji i podejsciem do klienta.

Tragedia

Bardzo mało testerów, a te które stały były puste. Brak pasków zapachowych. Nikt nie podszedł do mnie,. Zakupiłem wodę D. BECKHAM BEYOND 60 ml co jest ceną conajmniej dwukrotnie wyższą niż w innych sklepach. NIGDY WIĘCEJ NIE WEJDE DO TEJ FIRMY (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super

Bardzo miła obsługa, na wejściu zawsze słychać „dzień dobry”, sklep czysty i zadbany, pracownicy bardzo pomocni, na bierząco poinformowani są o wszystkich promocjach, proponują je również klientom. Kasy samoobsługowe bez zarzutu, zawsze sprawne. Szeroki zakres asortymentu, bardzo rzadko zdarza się, że „czegoś nie ma”.

Najlepsza obsługa na świecie!!!

Bardzo dziękuję za obsługę!!! mimo, iż byłam obsługiwana po godzinach pracy Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z ogromną cierpliwością i życzliwością zajął się moimi zakupami. Jeszcze raz dziękuję :-)

Bardzo dobra drogeria

W Rossmannie, znajdującym się w Galerii Amber na ulicy Górnośląskiej panuje czystość. Towar na półkach jest poukładany, a to ułatwia klientowi rozeznanie się oraz zapoznanie z produktami. Obsługa jest bardzo miła i w dodatku pomocna. Drogeria jest zawsze dobrze zaopatrzona, produkty na bieżąco zostają dołożone. W razie problemu zawsze można szybko znaleźć kogoś z obsługi chętnego do pomocy i odpowiedzi na pytanie. Produkty drogeryjne zachowane są również w nienagannym porządku, wśród kosmetyków znajduje się odpowiednia ilość testerów. Uważam, że miejsce jest godne polecenia.

Fatalny parking i ciasnota

Zdażyło mi się skorzystać z placowki w Białych Błotach. Niestety zaparkowanie przed sklepem graniczyvz cudem.Strasznie ciasno i bardzo trudno wyjechać...sama placówka mała, obsługa niezbyt pomocna.ogólnie duże rozczarowanie.

Bardzo dobry sklep

Rossmann w Szubinie to moja ulubiona drogeria. Bardzo dobrze robi się tam zakupy, nie ma tłoku, bardzo dobrze zaopatrzony sklep. Duży parking gwarantuje swobodne parkowanie. Centrum Szubina. Polecam

Kłamstwa na aplikacji rossman

Na aplikacji same kłamstwa w stosunku do produktów. Brak możliwości dodania swojej opinii bo opinie mogą dodać tylko osoby pracujące w rossman które piszą jak im firma karze czyli same pozytywy A w rzeczywistości to samo głód... na które szkoda pieniędzy. Opinie powinny być dostępne dla każdego wtedy A nie tylko dla kłamców... Podsumowując Rossman to tchórz bojach się opinie innych ludzi... już nigdy nie zaufam opini na aplikacji rossman. Opinie 4,5 + = wielki głów..

Super

Obsługa bardzo miła oraz pomocna, gdy chciałam kupić perfum podeszła do mnie pani i wszystko się zapytała min. jakie zapachy lubię, była bardzo pomocna. W sklepie niczego nie brakowało. Jeden minus to taki ze było bardzo dużo osób a była tylko jedna kasa otwarta to mnie tylko zniesmaczyło. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Obsługa przemiła!

Osobiście trafiłam na same miłe panie, które zawsze w razie potrzeby mi pomogły.

Obsługa ok

Obsługa sklepu bardzo miła i profesjonalna. Dodatkowo pomocna w przypadku pytań.

Bogaty asortyment i kompetentna obsługa

Jestem stałą klientką tej drogerii. Jest tutaj bogaty asortyment, spora powierzchnia sklepu, przestronnie więc zawsze znajduję wszystko, czego potrzebuję. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Potrzebowałam pomocy przy wyborze pokładu i ją otrzymałam od Pani z obsługi. Polecam zakupy tutaj.

Nieprzyjemny ochroniarz

od jakiegoś czasu, za każdym razem kiedy jestem w Drogerii Rossman przy Łagiewnickiej 118c ochroniarz w nieprzyjemny, wyniosły sposób zwraca uwagę klientom, jego nadgorliwość jest wprost zaskakująca - a do tego są w tym dodatkowo złośliwe komentarze. Ostatnio bronił przed klientką i koronawirusem napojów w lodówce. Klientka sięgnęła po jeden napój, ale go odstawiła, bo zdecydowała się na smaków stojący obok, od razu została zaatakowana, że towarów się nie dotyka i nie odkłada (czy naprawdę Rossman ma taką politykę walki z wirusem!!). W sklepie nie ma testerów sporej ilości produktów, które takich testerów wymagają - w szczególności dotyczy to podkładów/pudrów, próba ich sprawdzenia od razu wywołuje reakcje ochroniarza połączona ze złośliwymi komentarzami. Podobnie jest z perfumami - dwie młode dziewczyny chciały powąchać zapach, otworzyły pudełko i od razu zostały zaatakowane i to w nieprzyjemny sposób... itd. Coś z polityką sklepu jest nie tak. Może od razu przed wejściem powinien być napis, nie dotykać produktów, nie sprawdzać, kupować tylko to co się zna.... Dotknięte oznacza kupione. Już kilku klientów sklep stracił, ciekaw ilu straci jeszcze?! Znam osoby, które przestały tam kupować. Ja też tak zrobię!!

Super!

Myślę że warto robić tam zakupy, personel miły i pomocny, zawsze usłyszy się "dzień dobry'' od obsługi jak i standardowe '' czy w czymś mogę pomóc ?'' jest to na duży plus :) do czystości na sklepie nie mam zastrzeżeń, ceny na półkach przy towarze są i są dobrze oznaczone, towar dostępny, jak jest brak produktu zostaję poinformowana o możliwości zakupów online. jedynym minusem są czasem kolejki przy kasach

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem