Rossmann

( 4.31 )

Opinie (6458)

Super

Bardzo dobrze zaopatrzona we wszelkie kosmetyki placówka. Miła i kompetentna obsługa.

niemiła obsługa

Weszłam do Rossmana z zamiarem kupienia lakieru hybrydowego. Ponieważ nie było ani testerów, ani próbek kolorów, otworzyłam tylko buteleczki w celu sprawdzenia koloru. Kolory na zakrętce mocno różniły się od tego co było w środku, więc musiałam się zastanowić, który lakier wybrać. Ekspedientka zwróciła mi uwagę, że nie wolno otwierać. A niby jak miałam kupić lakier hybrydowy w ciemno? Było kilka odcieni różu i po samej nazwie nie wiedziała, który mam wybrać. Być może nawet bym kupiła kilka sztuk, ale z powodu niemiłej obsługi zrezygnowałam. Kupiłam lakiery u konkurencji, gdzie miła pani pokazała mi kolory i doradziła, który wybrać. W Rossmanie zawsze czuje się jak jakiś złodziej i obsługa zazwyczaj jest niemiła i niepomocna. Zero wiedzy o produktach.

Super, pomoc obsługi bardzo mnie zaskoczyla

Pani miła, uprzejma, chętnie pomogła w wyborze najlepszej maszynki do golenia i perfum

Ekstra wybór!

Duży,przestronny ,dobrze zaopatrzony sklep obsługa miła i pomocna

Najlepszy sklep

Bardzo miła i fachowa obsługa.Kasjerki polecają produkty,są pomocne przy wyborach.W sklepie jest czysto,wszędzie są ceny adekwatne do produktu.

Jest dobrze :)

Nowy budynek sklepu Rossmann dał możliwości większego asortymentu, a co za tym idzie większego wyboru dla konsumentów podczas zakupów :) pracownicy są pomocni, uśmiechnięci i kompetentni :) W sklepie jest czysto, nie ma brakach w produktach - zakupy tam to czysta przyjemność :)

Wszystko super

Wysoka jakość obsługi, pracownicy zawsze chętni do pomocy. Sprawna obsługa przy kasie.

Dobrze

W sklepie czysto.Obsługa miła.Można szybko zapłacić przy kasie samoobsługowej. Zawsze są fajne promocje. Na Walentynki zakupiłam kosmetyki z firmy Jantar, do pielęgnacji włosów dla córki. Polecam innym.

Tak trzymać

Jestem pod wrażeniem fachowej porady przez pracownika, który mnie obsługiwał. Uważam, że jest to osoba w pełni przygotowana do pracy na tym stanowisku. Ma bardzo duży zasób wiadomości na temat kosmetyków dla kobiet i potrafi doskonale poradzić i wytłumaczyć wszelkie tajniki ich doboru.

Super zapach perfum i miła obsługa

Kupiłam dla mojego męża przecudny zapach perfum i wodę toaletowa z nowej kolekcji. Miła Pani poleciła mi Zapach wyrazisty uwodzicielski i zarazem w super atrakcyjniej cenie. Jestem bardzo zadowolona ☺️ Polecam.

Nowy sklep

Nowy sklep, duzy, czysty,swietnie zaopatrzony,cisza spokoj,duzy parking.Same plusy

Miła , uśmiechnięta obsluga

W rossmannie w Galerii miło robić zakupy . Oprócz tego , ze wszystko jest dobrze ułożone obsługa jest bardzo miła i uśmiechnięta . Dziewczyny pracują z chęcią i pasją co widać po podejściu do klienta.

Super

Od niedawna mamy tę placówkę w miasteczku i bardzo dobrze, nareszcie, to był czas najwyższy. Czysto, schludnie, bogate i różnorodne, bardzo różnorodne zaopatrzenie, a nawet zbyt różnorodne, bo karmy dla zwierząt czy spożywcze słodycze, nie bardzo mi pasują, ale to już szczegół. Ważne (dla mnie), ze mam duży, bardzo duży wybór kosmetyki kolorowej, tej ponadstandardowej i wreszcie mogę, w każdej chwili potrzeby, nabyć bez wyjeżdżania do większego miasta. Obsługa jest bardzo miłą i grzeczna, bez narzucania się czy wyrażania niezadowolenia, jeśli klient dziękuje za pomoc, bo przyszedł przejrzeć asortyment.

Dobra obsługa

Byłam dziś na szybkich zakupach w Rossmannie. Akurat dobrze trafiłam, bo w sklepie nie było wielu klientów, dzięki czemu mogłam poszukać potrzebnych mi produktów oraz porozmawiać chwilę z pracownicą o jednym z kosmetyków. Wizytę oceniam pozytywnie. Obsługa była uprzejma i pomocna po poproszeniu. Skasowałam zakupy w kasie samoobsługowej, za co od dawna doceniam ten sklep.

Dobra obsługa i szeroka oferta!

Super obsługa, kompetentna. Szeroka oferta produktów. Czysto i przestrzennie. Bez kolejek!

Szybko i sprawnie

W dniu wczorajszym, w godzinach popołudniowych byłam w sklepie Rossmann. Towar na półkach był równomiernie porozkładany, nie było luk w zatowarowaniu. Duży wybór produktów w dobrych cenach (duża ilość promocji). Obsługa miła, usmiechnięta. Nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, zachęcała do zakupu promowanych produktów. Ocena bardzo dobra!

Pozytywnie

Sklep w dobrej lokalizacji,niezbyt duzy ake przyjemny,szybka obsługa

Mile zakupy

Dobrze zaopatrzony i przestrzenny sklep, dobre ceny i miły personel.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.13 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(3.98 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem