Rossmann

( 4.14 )

Opinie (6027)

Szybka obsługa klienta, cierpliwy personel.

Szybka obsługa klienta, cierpliwy personel. Panie bardzo miłe i uprzejme, bogaty asortyment, brak luk towarowych. Polecam.

Brak towaru promocyjnego!

Brak towaru w promocji - staje się standardem, że towar w promocji jest nieosiągalny, niezależnie od tego czy będzie to lakier do włosów czy papier toaletowy... Przykład promocja lakieru do włosów Taft - brak w trzech sklepach w Bydgoszczy, w różnych dniach, ponownie odwiedziłam jeden ze sklepów (w innym dniu) i ponownie brak towaru. Dopiero 5 wizyta w jednym ze sklepów przyniosła pożądany efekt. Tragedia! Nie tak to powinno działać. Kolejny przykład to papier toaletowy - jak jest w promocji to brak go na półce... Brak towaru w promocji często na Wojska Polskiego 23 w Bydgoszczy, ale w innych sklepach również.

Brak towaru promocyjnego!

Brak towaru w promocji - staje się standardem, że towar w promocji jest nieosiągalny, niezależnie od tego czy będzie to lakier do włosów czy papier toaletowy... Przykład promocja lakieru do włosów Taft - brak w trzech sklepach w Bydgoszczy, w różnych dniach, ponownie odwiedziłam jeden ze sklepów (w innym dniu) i ponownie brak towaru. Dopiero 5 wizyta w jednym ze sklepów przyniosła pożądany efekt. Tragedia! Nie tak to powinno działać. Kolejny przykład to papier toaletowy - jak jest w promocji to brak go na półce... Brak towaru w promocji często na Wojska Polskiego 23 w Bydgoszczy, ale w innych sklepach również.

Długie kolejki

Długie oczekiwanie w kolejce. Choć na sklepie były inne pracownice, to nie została otworzona druga kasa. Na skelpie ogólnie czysto. Zauważyłam brak cenówek przy ok. 5 produktach. Kasjerka nie poprosiła o aplikacje i nie zaproponowała produktów promocyjnych znajdujacych się przy kasie

Mogło być lepiej

Byłam ostatnio w rosmanie. Ludzi pełno jak zwykle ale wtedy akurat był jakiś armagedon. Obsługa starała się ustabilizować sytuacje ale bez szans. Kosmetyki były wymieszane, cieszko było cos znaleść. Zapytanie obsługi o pomoc/ doradzeniu w wyborze kosmetyków było niemożliwe. Czas pomyśleć o większej ilości osób na sklepie w dni kryzysowe.

Drogeria godna polecenia!

Drogeria zachowana w świetnym standardzie. Czyste, zadbane miejsce. Profesjonalna i rzeczowa obsługa. Pracujące osoby posiadają ogromną wiedzę na temat sprzedawanych artykułów, którą chętnie się dzielą, sugerując zakup sprawdzonych kosmetyków. Uczciwie mogę polecić to miejsce.

Profesjonalna obsluga

Towar na półkach jest zawsze wyłożony, a etykiety sie zgadzają. Panie chetnie pomagają w znalezieniu różnych produktów. Przy kasie zawsze proponowano mi aplikacje sklepu i produkty dodatkowe.

Bardzo dobrze

Obsługa miła i rzetelna. Czysto na półkach i wokół półek. minus- Brak metek przy paru produktach. Kolejka mała. Obsługiwała jedna kasjerka, ale w tym czasie w drogerii nie była za wiele osób, więc otwarcie drugiej kasy było zbyteczne. Przy kasie kasjerka nie zaproponowała mi produktów promocyjnych.

Wszystko tak jak powinno być

wiedza ekspedientek jest duża i szeroka, obsługa przyjazna i chętna do pomocy,

Słaba obsługa klienta

Nieprzyjemne, pohukujące na klientów Panie, zamiast pomocy zwykle połajankę się dostaje. Idę tam tylko gdy nie mam innego wyboru. Na tle okolicznych sklepów Rossmana gdzie obsluga jest zwykle miła i pomocna, naprawdę negatywnie się wyróżnia, warto byloby coś tu zmienić. Szkoda, zeby taka solidna firma traciła dobrą opinię przez złej jakości personel

Profesjonalizm

Pani sama nie zaproponowała pomocy w wyborze perfum dla męża, ale po mojej prośbie rzetelnie i profesjonalnie opowiadał o kilku zapachach które mnie interesowały. Na półkach było czysto, nie widziałam kurzu. W całym sklepie na pierwszy rzut oka było czysto. Dość długa kolejka do kasy, ale była możliwość zakupu w kasie samoobsługowej. Wrażenie bardzo pozytywne.

Profesjonalnie

Panie sprawnie obsługiwały klientów na pytanie dotyczące towaru otrzymywałam konkretną odpowiedź. Kasy samoobsługowe dezynfekowane często.

Świetna lokalizacja, super obsługa

Świetna lokalizacja skldpu. Bardzo dobra obsługa, mimo dużego ruchu zawsze uzupełniony towar, pracownicy mili i pomocni. Pomocą też są kasy samoobsługowe-nie trzeba stać w kolejce

Co to ma być

Dlaczego ceny na półkach są inne niż te przy kasie. Z tego co wiem jest to praktyka nie legalna. Nie polecam sklepu.

polecam

wejście niczym nie zawalone jest ok, podłoga i względnie sklep czysty. zastawione przejścia w dziale z żelami towar czeka na wózkach ale nikt ich nie rozkłada aby dostać się do produktów trzeba samemu przestawiać te kosze. obsługa: Pani na kasie miła zachowane formy grzecznościowe, poleciła produkty z aktualnej promocji. Przy tym przemiale ludzi w tym sklepie, zakupy oceniam na przyjemne.

polecam

wejście niczym nie zawalone jest ok, podłoga i względnie sklep czysty. zastawione przejścia w dziale z żelami towar czeka na wózkach ale nikt ich nie rozkłada aby dostać się do produktów trzeba samemu przestawiać te kosze. obsługa: Pani na kasie miła zachowane formy grzecznościowe, poleciła produkty z aktualnej promocji. Przy tym przemiale ludzi w tym sklepie, zakupy oceniam na przyjemne.

Obsługa niezadawalajaca

Wewnątrz salonu nieład na półkach sklepowych. Podłogi czyste. Brak informacji o promocji kup 2 produkty firmy Garnier a torbę dostaniesz gratis. Dokładnie wiedziałam, że taka promocja obowiązuje, ponieważ w sąsiednim mieście skorzystałam z niej tego samego dnia. Chcąc zakupić te produkty (maski na twarz),również siostrze i skorzystać z promocji zajechalam do salonu we własnym mieście. Na miejscu ekspozytor z produktami Garniera nie zawierał już takiej informacji o promocji. Podeszłam zatem do kasy z 2 maskami z nadzieją, że przy kasie otrzymam informację o promocji. Jakież było jednak moje zdziwienie, kiedy ekspedientka podliczyła produkty nic nie wspominając o promocji. Wtedy sama zapytałam o promocję i w tym momencie ekspedientka zamarła wpatrując się w monitor. Dopiero po 2 minutach milczenia usłyszałam, że pójdzie sprawdzić czy torby jeszcze są dostępne. Oczywiście przyniosła torbę i bez słowa wyjaśnienia dopiero otrzymałam gratis. Nie podziękowała i nie zaprosiła do ponownych zakupów. Przy wejściu i wyjściu z salonu nie usłyszałam dzień dobry ani do widzenia. Oceniam standard obsługi bardzo słabo. Poczułam się oszukana.

Przyjemność robienia zakupów

Chciałbym przekazać swoją pozytywną opinię po wizycie w drogerii Rossmann w Galerii Avenida w Poznaniu. Chciałbym, żeby tak standardowo wyglądały zakupy, już na wstępie widać, że sklep jest zadbany (pierwsza alejka posprzątana) i zachęca do dłuższego przebywania i robienia w nim zakupów. Na półkach nie brakuje towarów, praktycznie nie ma pustych przestrzeni, produkty są równo poukładane, a kartki z cenami włożone adekwatnie do danego produktu. Warto zwrócić również uwagę na postawę obsługi, gdzie po chwili postoju przy dziale perfum, pojawia się doradca, który z uśmiechem pyta czy w czymś może doradzić, w takich sytuacjach klient czuje się jak najbardziej zaopiekowany. Jedyny minus wizyty, że przy kasach nie działała kasa samoobsługowa, co na pewno zmniejszyłoby kolejkę (była informacja o braku działania przyklejona do kasy). Przy standardowej kasie pracownik był również uśmiechnięty, posiadał maseczkę na twarzy i grzecznie się przywitał, zapytał o aplikację i zaprosił do ponownej wizyty. Ogólne wrażenie z zakupów było bardzo pozytywne.

Nie polecam

Niegrzeczna obsługa w dniu dzisiejszym. Na pytanie o kwit z karty odwarknęła że przecież pytała, choć dam głowę, że pytała tylko o paragon. Nawet jeśli rzeczywiście pytała a ja przez maskę nie słyszałam, to nie powód do nieuprzejmości wobec klienta. I to starsza kobieta. Odradzam zakupy. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem