Mitsubishi

( 3.50 )

Opinie (10)

Byłam zainteresowana zakupem podkładu oraz pudru

Byłam zainteresowana zakupem podkładu oraz pudru. Niestety ze względu na słabe oświetlenie miałam problem z doborem koloru. Poprosiłam jedną ze sprzedawczyń o pomoc. Pani była bardzo uprzejma i chętnie pomogła mi dobrać odpowiedni dla mnie kolor kosmetyków. Kiedy musiała na chwilę odejść, aby obsłużyć przy kasie innego klienta przeprosiła mnie i poinformowała, że za chwilę do mnie wróci. Po kilku minutach podeszła do mnie i dokończyła obsługę. Zaproponowała mi kilka produktów, opiniowała, których z nich najbardziej do mnie pasuje. Kiedy zdecydowałam się na zakup, przeszła ze mną do kasy i dokończyła obsługę. Na koniec podziękowała mi za dokonanie zakupu i zaprosiła ponownie. Obsługę oceniam na 5. Rzadko zdarza się, aby sprzedawca był tak zaangażowany w obsługę. Swoim zachowaniem pani pokazała, że zależy jej nie tylko na tym, abym kupiła kosmetyki, ale również, abym była z nich zadowolona. Była doradcą, a nie tylko sprzedawcą.

Poszukiwałem części zamiennej do samochodu

Poszukiwałem części zamiennej do samochodu. Zadzwoniłem do serwisu we Wrocławiu. Pracownik serwisu przywitał się ze mną i szczegółowo wypytał (marka, model, rok produkcji, rodzaj nadwozia). Nie potrafiłem wytłumaczyć czego szukam. Pracownik tak pokierował rozmową, że dogadaliśmy się. Następnie pracownik poprosił o numer VIN samochodu i przedstawił bardzo konkretną ofertę na poszukiwaną część. Ogólnie rozmowa trwała kilkanaście minut, ale skutek dla mnie bardzo pozytywny. Co prawda część bardzo droga, ale na rynku nie ma zamienników. Używanych części nie zwykłem nabywać. Trudno. Sam wybrałem sobie taki samochód.

Potrzebowałem zakupić żarówkę do samochodu

Potrzebowałem zakupić żarówkę do samochodu. Salon Mitsubishi miałem akurat po drodze i wstąpiłem tam po zwykłą żarówkę. Kolejki nie było, ale pomimo tego oczekiwalem na swoją kolej z 10 minut, ponieważ pracownik obsługi rozmawiał chyba z kimś znajomym przez telefon komórkowy, co mnie bardzo wzburzyło. Gdy zakończył zapytałem się go o cenę zwykłej żarówki h7. Cena była wysoka i odstąpiłem od zakupu. Sprzedawca pożegnał się zapraszając ponownie, ale wiem że już tu więcej nie przyjadę, chyba że kupić auto u jego kolegi z pracy. Poza tym nie mam zastreżeń.

Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego

Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłam ich kilka. Jednym z nich był salon samochodowy MITSUBISHI : Salon niezbyt duży ,niezbyt elegancki , odbiegający wyglądem i estetykom obecnie budowanych salonów samochodowych.. Parking spory , dojazd prosty ale źle oznakowany. Otoczenie nie specjalne . Dużym plusem jest kompetentny personel , który swą pomocą i kompetencją udowadnia , że nie zawsze wygląd salonu ma duże znaczenie a ludzie w nim pracujący. Nie zaproponowano mi wykonania jazdy próbnej oraz nie wyjaśniono dokładnie warunków gwarancji . Polecono mi promocyjny pakiet ubezpieczeń oraz gratisy przy zakupie samochodu. Ogólne wrażenie dobre , ale osobiście nie kupiła bym tam samochodu podobnie jak w kilku innych salonach samochodowych w Katowicach.

Przez internet wysłałem zapytanie odnośnie umówienia się na

Przez internet wysłałem zapytanie odnośnie umówienia się na jazdę próbną w salonie Mitsubishi. Chciałem wypróbować model lancera Mitsubishi. Na mejla otrzymałem bardzo szybko odpowiedź z terminem jazdy próbnej. Po przybyciu bardzo miło zostałem obsłużony ze strony dokumentacji. Potem odbyła się sama jazda testowa. Osoba która ze mną jechała udzieliła mi wszelkich informacji. Po odbytym teście i powrocie do salonu otrzymałem wszelkie informacje, sprzedawca był bardzo uprzejmy, wręczył mi ulotki oraz wyjaśnuł wszelkie cenowe zagadnienia zakupu, wręczył też wizytówkę i zapytał w czym może pomóc. Kilka dni później otrzymałem jeszcze kilka zwrotnych widaomości mejlowych z zapytaniem odnośnie odbytego testu. Byłem bardzo zadowolony.

Odwiedziłem salon w celu poznania oferty marki Mitsubishi

Odwiedziłem salon w celu poznania oferty marki Mitsubishi, wkrótce planuję zakup. W salonie spędziłem kilkanaście minut zanim ktoś się mną zainteresował. Pracownik nie wykazał żadnej inicjatywy aby poznać moje potrzeby i zaproponować i właściwy produkt. Dostałem kartkę z cenami i katalog - coś co mogę sobie sam sprawdzić w internecie. Oczekiwałem zaproponowania mi jazdy próbnej lub chociaż prezentacji modelu w salonie. Dodatkowym minusem salonu jest bardzo krótki czas pracy.

Her

Her-Gum salon Mitsubishi. Kupno nowego samochodu dla wszystkich niewątpliwie jest przyjemnością. Obsługa salonu zazwyczaj staje na rękach, by klient zdecydował się na auto. Prześciga się również w zapewnieniach co do dalszego kontaktu z salonem, bezproblemowej pomocy w obsłudze niektórych, dość skomplikowanych funkcji komputera, czy choćby systemu hands free w samochodzie. Gdy jednak po zakupie realnie pojawia się problem i co za tym idzie prośba o pomoc ze strony klienta, wszystkie wcześniejsze obietnice nie mają potwierdzenia. Po zakupie nowego samochodu Mitsubishi Lancer, pojawiły się problemy związane z obsługą dodatkowych funkcji. Gdy udałam się do salonu, nikt nie spieszył się z pomocą, mało tego poczułam się zaniedbana, bowiem osbługujący mnie pan, zostawił mnie na środku salonu samą, ponieważ poszedł zadzwonić w mojej sprawie. Po 10 minutach inny pracownik zainteresowała się mną, a po chwili poinformował mnie, że wcześniejszy pracownik, z którym rozmawiałam wyjechał z firmy, co bynajmniej nie wiązało się z moją sprawą. Obsługa już po sprzedaży samochodu do klienta podchodzi lekceważąco, ma za nic swoje wcześniejsze obietnice pomocy. W dodatku robi to w sposób niekulturalny i niegrzeczny. Odradzam późniejsze wizyty w salonie, chyba, że ktoś pragnąłby się solidnie zdenerwować.

kolejna wizyta w superpharm i kolejny raz sie nie

kolejna wizyta w superpharm i kolejny raz sie nie zawiodlam, potrzebowalam tym razem kremu, dla mamy, bardzo fachowa porada dermokonsultantki ktora mimo mego niezdecydowania poswiecila mi bardzo duzo czasu i udzielila wyczerpujacych odpowiedzi. produkty bardzo dobrze wyeksponowane, estetyczne stoisko.

Dzwoniłem w celu ustalenia ceny i dostępności części

Dzwoniłem w celu ustalenia ceny i dostępności części. Najpierw nie mogłem się dodzwonić, po kilku próbach udało się. Pan z działu części zamiennych stwierdził że nie ma dzisiaj czasu i żebym zadzwonił jutro albo pojutrze to postara się znaleźć części które mnie interesują. Po takim stwierdzeniu rozłączyłem się i postanowiłem skontaktować się z serwisem Mitsubishi w innym mieści.

W dniu obserwacji

W dniu obserwacji, przyjechałem do salonu w celu zapoznania się z ofertą cenową samochodu Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D INTENSE LWB. Kiedy wszedłem do salonu sprzedawca rozmawiał przez telefon, jednak odpowiedział "dzien dobry" na moje przywitanie. Kiedy podszedłem do samochodu i zacząłem go oglądać, usłyszałem jak sprzedawca przez telefon mówi "Przepraszam bardzo ale muszę kończyć, mam klienta." Następnie sprzedawca podszedł i zapytał: "Czy mógłbym w czymś pomóc?" Kiedy zapytałem o model samochodu, sprzedawca odpowiedział że niestety model ten jest w tej chwili niedostępny. Po czym zgrabnie wytłumaczył iż zamówienie do produkcji tegoż samochodu oraz transport drogą morską z Japonii trwa zwykle 5-6 miesięcy, i dlatego należało by się zastanowić nad kupnem innej bardziej dostępnej wersji wyposażenia. Sprzedawca przedstawił wszystkie możliwe opcje: 1. model Instyle z 2008 roku w cenie 182000.00 (w cenie zawarto zniżkę w wysokości 15000.00+6980.00) 2. nieobecny model Intense z 2008 roku w cenie 159980 (w cenie zawarto zniżkę w wysokości 15000.00 i gdyby był dostępny, istniałaby możliwość dalszej negocjacji cenowej); 3. model Invite z 2008 roku w cenie 139980.00 (w cenie zawarto 15000.00 zniżki). Wybrałem więc opcję 3-cią i zapytałem sprzedawcy czy jest to najlepsza możliwa cena? Sprzedawca odpowiedział że może dołożyć jeszcze autoalarm oraz dywaniki, i dodatkowe 3980.00 zniżki. Poprosiłem o wydrukowanie oferty. Sprzedawca chętnie przystąpił do pracy. Na moją prośbę sprzedawca zadzwonił również do banku i zawarł w ofercie również krótką symulację kredytową (na kwotę 75000.00 na okres 36 miesięcy). Sprzedający następnie, zaprosił mnie do krótkiej, aczkolwiek dość szczegółowej prezentacji samochodu. Na podstawie plików zdjęciowych, katalogu i rzeczywistego samochodu wyjaśnił mi różnice miedzy modelami (kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego,wewnętrznego i wyposażenia), objaśnił podstawowe zagadnienia techniczne związane z konstrukcją i użytkowaniem samochodu (m.in. w których miejscach do budowy wykorzystano aluminium, jak działa system kontroli trakcji, jak się prowadzi taki samochód). Sprzedawca zapakował ofertę, katalog i wizytówkę w specjalną kopertę z nadrukiem Mitsubishi Pajero, podziękował za wizytę i zainteresowanie ofertą, umówił się na dalszy kontakt telefoniczny i pożegnał się ze mną.

Odwiedzałeś ostatnio Mitsubishi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Audi

(4.12 )

BMW

(3.81 )

Chevrolet

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem