Grupa PSB

( 5.00 )

Opinie (22)

Robiłem tutaj kilkakrotnie zakupy

Robiłem tutaj kilkakrotnie zakupy.Dojazd do sklepu bardzo dogodny.Parking przestronny i nie ma problemu ze znalezieniem miejsca..Wewnątrz panuje ład i porządek.Produkty dobrze wyeksponowane i opisane.Również obsługa jest sprawna i profesjonalna.

Bardzo dobre zaopatrzenie

Bardzo dobre zaopatrzenie, super dojazd wygląd ogólny same plusy. Wiedza pań i panów profesjonalna oprowadzą. pokażą poszczególne rzeczy, życzliwość uśmiech na twarzy.Wygląd personelu przystosowany do wymogów tego sklepu. Organizacja superowa, nigdy nie ma kolejek, asortyment bogaty, nie trzeba nigdzie jeździć, gdyż to co potrzebne jest w tym sklepie. Wielki pozytyw.

Do Psb udałem się celem zakupu kilku materiałów

Do Psb udałem się celem zakupu kilku materiałów budowlanych. Ze względu na prowadzona budowę jestem częstym klientem tej hurtowni. Już po samym wejściu do środka panuje miła atmosfera a sprzedawcy od samego początku zapraszają do stanowiska. są mili, życzliwi a przede wszystkim bardzo pomocni i dają spore rabaty co zachęca do dalszych zakupów.Polecam.

sklep budowalny na dosc wysokim pozimie wdług mojego

sklep budowalny na dosc wysokim pozimie wdług mojego uznania ,gdyz jest spory wybor towaru w dziedzinie budownictwa,sam sklep czysty w maire wszystko jest a ogolnie kazdy towar posiada swoje miejsce i dotego ma cene,nie wielkie kolejki pryz kasach ,jedyny mius to brak kotajtu z klientem ale to nie wielka wada.

bardzo szeroki wybor towaru w dosc niskich cenach a do tego

bardzo szeroki wybor towaru w dosc niskich cenach a do tego sa promocje.w samym sklepie poukładane a kazdy produkt posiada swoja cene,dosc szybka obsługa klienta na kasie ,personel miły ,lecz nie zauwazyłem zeby ktos krecił się na hali sklepu,zeby klientowi pomoc lub doradzic.reasumujac polecam ten sklep.

bardzo superancki sklep budowniczy z bardoz dobra jakoscia

bardzo superancki sklep budowniczy z bardoz dobra jakoscia towaru a takze spora ilosc to dyboru ,ale nie wszystko było poukładane tak jakby saobie kient zyczył, do teog brak pomocy na sklepie.bez kolejek przy kasie,,personel nie zbyt kompetetny i rzyczliwy,reasumujac zmiana personel konieczna.nie zbyt polecam.

supermarket budowlany to jeden z nie licznych z tym

supermarket budowlany to jeden z nie licznych z tym miescie,lecz uwazam ten sklep za dosc dobry-przecietny,paersonel raczej zna się na tej branzy i jest bardzo miły,bardzo na nawet super wybor w towarze + prmocje,upusty dla stałych kientów.szybka obsługa w bardzo łądnym budynku.jaknabardziej polecam.

bardzo spory supemarket budowalny z parkingiem dla klientow

bardzo spory supemarket budowalny z parkingiem dla klientow z samochodem,szeroki asortyment towaru,jesli czego brakuje bez problemu mozna zamowic,Ceny artukow w granicy mozliwosci ,dosc dobre pormocje ,personel uprzejmy i potrfi doradzic jesli kiente ma wahania kupna miedzy jednym a drugim towarem.wyglad hali spzredazy pozytywnie nastraja do powrotu kienta na kolejne zakupy.

Szukaliśmy kleju do solbetu w okoliicznych hurtowniach

Szukaliśmy kleju do solbetu w okoliicznych hurtowniach budowlanych- nigdzie nie było. Postanowiliśmy jechać do PSB. Od razu zostaliśmy miło powitani - pan zrobił symulację wymaganej ilości i od razu policzył nam ze zniżką dla "stałych klientów". Wypytał co nam jeszcze będzie potrzebne - zaczęliśmy wyliczać aktualne potrzeby i zaczęłam zapisywać żeby nic mi nie umknęło - pan uspokoił mnie i powiedział, że wydrukuje wszystkie cenniki, aby wybrać sobie najlepszą ofertę. Po zakupie potrzebnych rzeczy pan poinformował nas , że istnieje możliwość zakupu z przesuniętym terminem płatności - gdyby zachodziła taka potrzeba.Jedynym mankementem okazał się mały plac przy magazynie, gdzie trzeba odbierać towar. Nie ma możliwość swobodnego poruszania się - trzeba kombinować (osobowym samochodem) żeby zawrócić i nie uszkodzić stojącego towaru albo swojego samochodu :)

Zakupy materiałów budowlanych do remontu kuchni

Zakupy materiałów budowlanych do remontu kuchni. Bardzo dobry dojazd z miejscami parkingowymi, bardzo dużą ilość i różnorodność towarów. Market budowlany średniej wielkości należący do sieci handlowej ale zarządzany przez prywatnego właściciela! Krótki czas oczekiwania na konsultanta-sprzedawcę,osoba kompetentna zainteresowana naszymi oczekiwaniami co do wyboru artykułów. Po dokonaniu wyboru krótki czas oczekiwania przy kasie, możliwość transportu zakupionego towaru samochodem firmowym na terenie miasta, generalnie wielkie zadowolenie z dokonanych zakupów-szybko, miło i przyjemnie. Możliwość płatności kartami płatniczymi i zakupów na raty, program lojalnościowy dla wybranych klientów. Obsługa marketu ubrana w firmowy ubiór, zwroty grzecznościowe nie wymuszone, zaproszenie do kolejnej wizyty. Szczerze polecam!

Moje pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu było dobre

Moje pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu było dobre. W sklepie było czysto, przy każdym towarze znajdowała się cena, wszystko było schludnie poukładane oraz na swoim miejscu. Po około minucie zainteresował się mną jedne z handlowców proponując pomoc. Udzielił mi bardzo wyczerpującej informacji na temat szukanego przeze mnie towaru oraz kilku ciekawych wskazówek które przydały mi się w wyborze. Handlowiec zadawał mi pytania które naprowadziły go na to czego dokładnie szukałam. Kasjerka była uprzejma, zapytała się czy chcę fakturę czy paragon. Wybrałam paragon który po chwili otrzymałam. Towar który zakupiłam, magazynier dostarczył mi do samochodu i pomógł zapakować. Ogólne moje wrażenie było bardzo dobre, obsługa była wykwalifikowana do pełnionych przez siebie funkcji, szybko zareagowała na klienta oraz była bardzo uprzejma.

Odwiedzałeś ostatnio Grupa PSB?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.45 )

Castorama

(4.08 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem