Bi1

( 2.50 )

Opinie (76)

Brak troski o zdrowie klienta i kasjera

obsługa goni resztkami sił,kas mało,kasjerki bardzo miłe pomimo ciągłej harówy.Ale w obecnej sytuacji dramatem jest brak zabezpieczeń przed koronawirusem.Panie kasjerki mają rękawiccki co prawda,ale jakies osłony na twarz by się przydały,albo jakaś pleksiodgradzająca klienta od kasjera.Przecież jest duże ryzyko pozarazania się nawzajem

Źle

Ciekawe kiedy wpadną na to że by zrobić kasy samoobsługowe jest sobota godz 20sta a kolejka do działu ż napojami porażka do tego towaru mało na jogurtach szok chyba tu nie wrócę

Koszmar bi1 czeladź

Witam Zakupilismy przed wakacjami pawilon Na ogród za 2000 tys. Taki miał być super, zachwalala go akurat Pani dyrektor z menedżer jak go oglądaliśmy. Od kwietnia 2019 roku po rozłożeniu przy pierwszym deszczu po rozłożeniu okazało się, że materiał jest nie przepuszczalny i ciągle chodziliśmy wylewać z niego wodę. W końcu konstrukcja jednej konstrukcji pawilonu szczelila i się złamała. Prawie zabijając mojego męża przy wylewaniu wody. Z daszki w którym odwodnienia nic nie dały. Daszek materiałowy mocowany po 10 imbusow każdy (a jest ich 2) czyli razem 20 imbusow. Cieszylismy się pawilonem miesiąc. Od maja 2019r. Do dziś styczeń 2020 przepychamy się pismami z menedżer działu bi1 czeladź nie chcą nam uznać reklamacji wadliwej konstrukcji. Po pierwsze nie chcieli nam wogole przyjąć reklamacji mąż chodził 2 razy. Pracownik porównał nasz sprzęt ogrodowy do laptopa, że to nasza wina. Pani menedżer przez swoich pracowników oczywiście telefonicznie nas odsylala. Nawet osobiście nie zeszła. Zdecydowaliśmy się wysłać pocztą. W końcu dostaliśmy odpowiedź na reklamację. Zabrali nam pawilon, który musieliśmy sami złożyć i zabrali go do bi 1 czeladź na magazyn. Leży tam do tej pory a my się nacieszylismy sie nim 1 miesiąc. Bronią się takimi bzdurami : Powinniśmy sprawdzać pogodę. Może mieliśmy składać konstrukcje dachu 20 imbusow codziennie. Później 20 imbusow wkrecac. Daszek mocowany na stałe. W instrukcji nie ma żadnej wzmianki żeby daszek ściągać. Pani menedżer ma bardzo dobra fantazje w pismach. Brak słów. Pozdrawiam Jeżeli ktoś miał taką sytuację i wie jak nam pomóc proszę o kontakt, bo my już niestety mamy dość. Agaczaj@poczta.fm

Źle

Źle nie byłem jeszcze w takim sklepie gdzie obsługa ma gdzieś że klientowi sie śpieszy pani wyklada papier toaletowy ma siwe wľosy na moje pytanie gdzie jest sól do kąpieli odpowiedziala ze tam pan sobie poszukaj brak kultury wiecej tu nie wróce ... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

obsługa

CHowanie po chłodniach, uciekanie przed klientem to zasada w tym sklepie.

wejście sklep

Dawno tutaj nie byłam, ale ten sklep nabrał rumieńców. Wejście do sklepu zachęca artakcyjnymi dekoracjami- aranżacjami. Uprzejmi pracownicy, czar pryska przy kasie. Kolejka idzie sprawnie, ale te kasjerki są najwolniesze na świecie. Ponure, niemiłe.

stoisko ryby i grill

świeże i pachnące wędzarnią rybki oraz pycha kiełbasa z ich wędzarnii- Polecam. Odejmuję gwiadkę zaoczekiwanie na obsługe. Pracownik ukryty w chłodni.

Tragedia

Kasjerki są bardzo niemiłe!!! Skandal!! Bez słowa dzień dobry, dowodzenia. Ponadto jedna kasa otwarta gdzie jest dużo ludzi... Nieprofesjonalne obchodzenie się z klientem, wyglądają jakby siedziały tam za kare.. Mimika twarzy sugeruje nie podchodź bo skrzywdzę.. Jednym słowem brak słów i nie polecam stanowczo tego marketu!!!!!

Kas 15 a dwie max trzy aktywne

Kolejki są ogromne. Żeby robić tak zakupu trzeba uzbroić się w cierpliwość. Asortyment spoko.

Najgorszy sklep w Szczecinie

Najgorszy sklep w Szczecinie, do kasy długa kolejka, chodzę, bo to jedyny sklep w okolicy, ale czekam kiedy się wykruszą i zrobią miejsce innym. Problem ze stoiskiem wagowym, ceny nie nie zgadzają się z danym towarem, nie można należycie zważyć, bo na moją uwagę arogancka pracownika, odpowiedziała, że nie zostały uaktualnione, bo nie i sobie poszła, tym sposobem nieuczciwie postępują wobec klientów, bo nie wszyscy zwracają uwagę, że płacą zawyżoną cenę, potrzebna kontrola skarbowa, zaraz przypominają się czasy PRL-u. Do czego to podobne, personel wybrakowany, wszystkim zwisa, no ale jaka płacą taka praca. Niech żabojady zwijają się jak najprędzej (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Wkurzony przedsiębiorca

W dniu dzisiejszym byłam klientem tego sklepu, Pani na kasie była uprzejma mimo kolejki, gorzej w w punkcie obsługi, poprosiłam o FV, mało, że długo czekałam, najpierw przyszła jedna potem druga i nie wystawiły mi FV, odmówiły bo powiedziały, że się nie da i już. Z tego co wiem odmowa wystawienia FV jest przestępstwem skarbowym i nie mogły i odmówić, zaś chciały dopisać do nipu trzy kreski, jakiś żart, gdzie nip jest najważniejszy w całych danych. Żenada, poprosiłam zatem o ręczną to mi powiedziały, że nie mogą, a ich system nie przyjmuję moje numeru nip mimo, że sprawdziły go z pieczątką naście razy. NIgdy więcej, a odwiedziłam sklep między 18-19.00 21.06.2019r.

Bardzo źle

Takiej katastrofy jeszvze w życiu nie widzielismy derekcja niedba o pracowników ci co mogą to uciekając a reszta siedzi biedaków za najniższą krajową i tylko psioczą ponoć była derekca lepsza niż ta więc lipa jeśli chodzi o moje zdanie A i byśmy zapomnieli dodać że bardzo drogo pozdrawiam Bi1

Stół

Kupi łam tam stół i pracownicy mi bardzo pomogli. Bardzo miłe dziewczyny, kupiłam też krzesła bo były ładne a one polecały. Załapałam się też na rabat, no i w końcu kasjerka mi założyła kartę.

Warzywa Owoce i zdrowa zywność

Warzywa rewa=elacyjne, niestety ostatnio brakło mi ziemniaka. Duzy wybór biologicznej żywności i bakalii. Ładne aranżacje na wejściu do sklepu

Odwiedzałeś ostatnio Bi1?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.67 )

E Leclerc

(3.37 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem