Miedziowe Centrum Zdrowia

( 2.49 )

Opinie (22)

Terminy dość szybkie

Terminy szybkie więc długo się nie czeka. Obsługa miła. Wygląd przyjemny. Czysto, przestronnie :)

Tragedia i katastrofa Legnica!

Nawet nie chce mi się tego wszystkiego opisywać ale szczerze nie polecam. Traktują człowieka jak głupia bez rozumu, diagnozy wystawia Pani rejestratorka, która przez szybę ocenia że dziecko nie wymaga konsultacji lekarza... Smrod stchlizny w poczekalni dla dzieci... Jestem w trakcie pisania skargi na obsługę... Ehhh Nie polecam lekarza dla dzieci!!!

Poszłam na wizytę do MCZ

Poszłam na wizytę do MCZ, ponieważ mam tam wykupiony abonament medyczny. Jestem zadowolona z obsługi, wszystko przebiegło wzorowo. Obsługa przez personel na plus, wszystko sprawnie załatwione. Oferta - abonament medyczny, bardzo wygodna, rejestrując podaję swój pesel, potem już nic nie muszę pokazywać. Obsługa bardzo sprawna - zostałam wyczytana jako pierwsza. Budynek wewnątrz odremontowany, nowoczesny.

Wizyta u lekarza internisty absolutnie nie spełnia wymogów

Wizyta u lekarza internisty absolutnie nie spełnia wymogów podstawowej opieki medycznej. Lekarz nie przyjemny i opryskliwy w przypadku podejżenia o przewlekłe zapalenie pęcherza moczowego wypisuje jedynie skierowanie na badanie ogólne moczu bez jakiegokolwiek posiewu mimo prośb pacjentów. Twierdzi, że badanie posiewu będzie kolejnym badaniem jakie będzie trzeba wykonać ale dopiero po otrzymaniu wyników b.o. Postępowanie lekarza znacznie wydłuża proces leczenia oraz pozostawia pacjenta samemu sobie bez jakichkolwiek leków, zmuszając do szukania pomocy gdzie indziej.

Zatelefonowałem do rejestracji w Przychodni POZ

Zatelefonowałem do rejestracji w Przychodni POZ. O dziwo, od razu automat uprzedził mnie o przewidywanym czasie oczekiwania na połączenie (2 min.). Już po minucie zgłosiła się pani rejestratorka, przedstawiając się imieniem i nazwiskiem. Poprosiłem o zarejestrowanie do internisty. Nadmieniam, że rejestratorka była uprzejma i uczynna. A jeszcze kilkanaście miesięcy wcześniej, dodzwonienie się do rejestracji w MCZ było bardzo trudne i rejestratorki zazwyczaj były nieuprzejme. Komfortowa zmiana w jakości obsługi pacjentów MCZ.

Aby upewnić się w jakich godzinach jest czynna

Aby upewnić się w jakich godzinach jest czynna rejestracja, do specjalistów w Szpitalu Miedziowego Cenrum Zdrowia - zatelefonowałem. O dziwo telefon nie był zajęty. Najpierw usłyszałem głos z automatu informujący, że rozmowy są nagrywane ( w celach bezpieczeństwa). Nastepnie podano jak połączyć się z wybranymi rejestracjami. Ponieważ nie wybrałem żadnej obcji, automat połączył mnie z panią rejestratorką. Poprosiłem o zarejestrowanie do specjalistycznej poradni. Pani uprzejmie poprosiła o zaproponowanie daty wizyty. Poprosiłem o wizytę w drugiej połowie września. Chwilę trwało sprawdzenie, czy lekarz nie ma we wrześniu urlopu. Następnie, jak powiedziała pani rejestratorka cyt.: "muszę jeszcze ustawić datę na pacjencie". Byłem usatysfakcjonowany z możliwości szybkiego połączenia i skutecznego załatwienia. Dzięki tej telefonicznej rejestracji zaoszczędzę czas i paliwo.

Miedziowe Cenrum Zdrowia modernizuje i unowocześnia

Miedziowe Cenrum Zdrowia modernizuje i unowocześnia. Np. po niedawnym remoncie Przychodni lekarza POZ, wnętrze jest bardziej przyjazne i wygodniejsze dla pacjentów. Niestety nie można tego powiedzieć o personelu w rejestracji. Gdy w południe przyszedłem zarejestrować się do lekarza, byłem jedynym pacjentem. w rejestracji za ladą są trzy stanowiska, siedzą przy nich trzy panie. Dwie z nich, pilnie wpatrzone w monitor PC. Chyba mają na ekranach coś bardzo ważnego, bo żadna pani nawet na moment nie odrywa wzroku od monitora. Stanąłem przy stanowisku wyznaczonym do rejestracji - do mojego lekarza POZ. Pani rejestratorka akurat chodzi pomiędzy stanowiskami i szafkami na karty pacjentów. Nawet nie spojrzy czy jest ktoś za ladą. Między stanowiskami rejestratorek leży telefon (bezprzewodowy). Przez cały czas oczekiwania, nieustannie słychać dzwonek (ściszoną melodię) telefonu. Panie rejestratorki zupełnie nie reagują na dzwoniący telefon. Wreście chodząca rejestratorka podchodzi do mnie. Bez słowa powitania. Witam panią, podaję książeczkę NFZ i proszę o zarejestrowanie. Po chwili pani mówi:" gabinet nr...." i powraca do swojej, innej pracy. Nie ma kontaktu wzrokowwgo, a na twarzy rejestratorki znudzona mina. Czuję się jak obsługiwany przez automat. A telefon cały czas bez przerwy dzwoni. Odnoszę wrażenie, że inwestując w unowocześnienie przychodni, w MCZ zapomniano o inwestycji w kapitał ludzki, we wdrożenie i stosowanie elementarnych standardów obsługi pacjentów.

W szpitalu MCZ

W szpitalu MCZ, w rejestracji do tomografii komputerowej, za ladą zastaję trzy panie. Czwarta pani siedzi z boku, gdy wszedłem pracowała, przy komputerze. Panie przy ladzie są na luzie, rozparły się na krzesłach, jedna właśnie kończy jeść kanapkę, druga machając łyżeczką, delektuje się jogurtem. Panie nie są skrępowane widząc mnie wchodzącego. Jedynie jedna pani ma identyfikator, każda jest inaczej ubrana w prywatne stroje. Może to stażystki, choć pamiętam te panie z twarzy,w tej rejestracji już od kilku miesięcy. Przez chwilę myślałem, że wszedłem niestosownie w trakcie przerwy. Dopiero gdy podszedłem do lady, panie z ociąganiem chowają niedojedzony lunch. Proszę o zarejestrowanie na wrześniowy termin. W odpowiedzi dowiaduję się, że rejestracja jest z miesięcznym wyprzedzeniem. Na termin wrześniowy muszę ponownie przyjechać do rejestracji w sierpniu. Jak się wydaje w MCZ rejestracje działają według różnych i zmiennych reguł. W styczniu w tej rejestracji dostałem termin na marzec. A dzisiaj, w innej rejestracji MCZ, wyznaczono mi wizytę u specjalisty na datę lipcową.

Personel w Gabinecie Zabiegowym Miedziowego Centrum Zdrowia

Personel w Gabinecie Zabiegowym Miedziowego Centrum Zdrowia pracuje wzorowo. Uprzejme pielęgniarki, potrafią stres przedzabiegowy rozładować rozmową, uśmiechem i optymistycznym nastawieniem. Na szczególne uznanie, za profesjonalną jakość usług medycznych, zasługują pielęgniarki robiące iniekcje. Zazwyczaj bolesne zastrzyki ( np. milgamma N) - robione są tu bezboleśnie i z dużą troską o samopoczucie pacjenta. Co ważne, opinię o wysokiej jakości pracy pielęgniarek w Gabinecie Zabiegowym podzielają także inni pacjenci (9 osób z którymi o tym rozmawiałem).

Z powodu choroby

Z powodu choroby (rwa kulszowa) próbuję telefonicznie zarejestrować się do lekarza pierwszego kontaktu. Nadmieniam, że jakiś czas temu dodzwoniłem się dopiero po kilkudziesięciu próbach. Tym razem udało się za piątym razem! Przy czym o ile poprzednio telefon był ciągle zajęty, teraz cztery razy nikt się nie zgłaszał. Ale w piątym łączeniu udało się. Pani rejestratorka odebrała mój telefon, zostałem zarejestrowany. Tylko osoba znająca ból rwy kulszowej (i trudność w poruszaniu się na nogach) zrozumie ulgę chorego z udanego kontaktu z placówką służby zdrowia.

Przez kilka dni

Przez kilka dni, w godzinach pomiedzy 8 a 14,bezskutecznie próbuję dodzwonić sie do rejestracji MCZ w budynku D-19. Dzwonię na dwa numery bezpośrednie i przez centralę telefoniczną MCZ. Wreście dziś wybierqam się tam osobiście. Po godzinie 9 nie ma kolejki, tylko 3 osoby do dwóch pań w rejestracji. Rejestracja krótka i miła.A na ścianie obok przyklejono kartkę z napisem: "Szanowny Pacjencje, uwagi o jakości naszych usług zgłaszaj pod nr telefonu..."

W szpitalu MCZ

W szpitalu MCZ, przed przychodnią chirurgii ogólnej (parter pokój 18)jest bardzo zimno, pacjenci marzną, istna "szkoła przetrwania". Co chwila ktos z personelu wchodzi lub wychodzi na dwór. Wystarczyłoby zamontować jakąś kurtynę czy nawiew ciepłego powietrza.

Odwiedzałeś ostatnio Miedziowe Centrum Zdrowia?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.33 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem