Grupa SBS

(1.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Kilka tygodni temu...
Kilka tygodni temu kopiłem u nich podgrzewacz przepływowy, niestety uległ awarii więc pojechałem złożyć reklamację. Po wejściu do sklepu skierowałem się do biura gdzie było napisane "obsługa klienta" lecz się tam dowiedziałem ze mam się udać do panów na magazynie. Panowie po krótkiej rozmowie skierowali mnie do serwisu firmy który był na terenie miasta ( moja wina nie czytałem broszurki ). Po kontakcie z serwisem o czym w innej opinii dowiedziałem się ze muszę mieć podstemplowaną kartę gwarancyjną przez sklep. Udałem się s powrotem do sklepu gdzie pracownik z prędkością godna żółwia i niechęcią, jakby to była jakaś straszna kara, przystawił pieczątkę i wpisał datę, następnie poprosiłęm o kolejne 4 pieczątki na karcie w miejscu jakiś kuponów gwarancyjnych (oczywiście musiały one byc przystawione a pracownik się ślamazarzył) Finał finałów i tak nie zostało wszystko uzupełnione, ale na szczęście wystarczyło aby oddać towar do serwisu.

Kamil_71

27.09.2012

Placówka

Płock, Bielska 57

Nie zgadzam się (0)

Grupa SBS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Grupa SBS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.