Mobile Vikings

(4.23)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (24 z 27)

Idealna sieć, zawsze...
Idealna sieć, zawsze w sprawach ważnych jak np. Internet, telefon sprawa od razu jest załatwiana. Każdy jeden problem z telefonią komórkową rozwiązywany jest na bieżąco, a jeśli się nie da to oddzwaniają do mnie po kilka razy by wyprostować nieporozumienie. Zawsze wszyscy pracownicy, konsultanci są otwarci do dialogu. Nie spotkałem się nigdy z ich odmową. Sieć się rozwija, działa bez problemu.

Dariusz_818

02.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z racji pracy...
Z racji pracy posiadam telefony w różnych sieciach, jednak prywatny tylko w Vikingu. Kontakt świetny - jakikolwiek mam problem zostaje rozwiązany zdalnie w kilka minut. Najlepszy zasięg; w żadnej sieci nie miałem tak dobrego Internet w różnych zakątkach Polski. No i cena konkurencyjna :) Zdecydowanie polecam

Niezweryfikowany Klient_TTww

04.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Od samego początku...
Od samego początku czułem że ktoś pilnuje mojego przejścia od innego operatora do Vikingów ! Po przejściu wszystkich formalności - mogę być pewien że z każdym problemem mogę zwrócić się do obsługi przez różne kanały dostępu. Na dodatek - mam całą wiedzę pod ręką dzięki świetnej aplikacji !!

Damian_211

08.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza firma telekomunikacyjna...
Najlepsza firma telekomunikacyjna z którą miałam przyjemność współpracować. Oferta, którą oferują jest rzetelna i po prostu najlepsza! W razie problemów kontakt z obsługą jest szybki i bezproblemowy. Wielkie brawo!

Weronika_326

06.09.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Zygmunt_1

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

HubiCom

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Indywidualne...
Bardzo dobrze. Indywidualne podejście do klienta, bardzo konkurencyjne stawki.

Krzysztof_1807

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Ireneusz_129

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

KlientkaM.

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

HubiCom

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Violetta_48

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

KOS

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Świetna obsługa...
Rewelacyjnie. Świetna obsługa - bardzo szybki czas odpowiedzi! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2057

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

18.01.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Mój kontakt...
Rewelacyjnie. Mój kontakt był telefoniczny i internetowy, obsługa bardzo profesjonalna i rzetelna, strona przejrzysta łatwo sobie poradzić. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2788

18.01.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

18.01.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Mobile Vikings

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mobile Vikings?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Idealna sieć, zawsze...
Idealna sieć, zawsze w sprawach ważnych jak np. Internet, telefon sprawa od razu jest załatwiana. Każdy jeden problem z telefonią komórkową rozwiązywany jest na bieżąco, a jeśli się nie da to oddzwaniają do mnie po kilka razy by wyprostować nieporozumienie. Zawsze wszyscy pracownicy, konsultanci są otwarci do dialogu. Nie spotkałem się nigdy z ich odmową. Sieć się rozwija, działa bez problemu.