Bistro Kardamon

( 4.50 )

Opinie (3)

Bistro Kardamon to mały lokal usytuowany na os

Bistro Kardamon to mały lokal usytuowany na os. 2 Pułku Lotniczego w Krakowie. Wystrój jest ładny, schludny - kilka stolików mogących spokojnie pomieścić wystarczającą ilość osób w stosunku do zainteresowania lokalem. Nie świeci on pustkami, ale z drugiej strony praktycznie o żadnej porze nie należy obawiać się braku miejsca. Na uwagę zasługuje fakt, że w lokalu mieści się kącik dla dzieci, w którym mogą się one pobawić w oczekiwaniu na posiłek lub na jego zjedzenie przez resztę rodziny. Sprawia to, że rzeczywiście w Kardamonie można spodziewać się rodzin z dziećmi. Na pewno jest to plus dla takich rodzin, ale jednocześnie osoby chcące zjeść w spokoju posiłek po pracy muszą się liczyć z tym, że obok nich będą biegały dzieci i nikt specjalnie nie będzie ich przed tym powstrzymywał - ot, taki urok miejsca.W Kardamonie występuje samoobsługa - klient jest wołany do lady, kiedy jego posiłek jest gotowy. Charakterystyczne jest to, że do zestawu obiadowego (przykładowo mięso i ziemniaki) surówki dobierane są gdy reszta jest już gotowa. Klient podchodząc po odbiór posiłku jest proszony o wybór surówek (4-5 rodzajów), które są nakładane tuż przed jego otrzymaniem przez klienta. W związku z faktem iż jedzenie odbierane jest z lady nie można zbyt wiele powiedzieć o samej obsłudze. Po prostu przyjmuje ona zamówienie a następnie wydaje posiłek. Nie spotkałem się jednak do tej pory z żadnymi nieprzyjemnościami ze strony personelu (czasem ktoś ewentualnie nie odpowie "do widzenia" przy wyjściu klienta). Jeśli chodzi o samo jedzenie w lokalu do wyboru mamy "Zestaw dnia" w cenie 13zł (zupa i drugie danie) lub kilka pozycji ze standardowego manu. Zestaw dnia - nie ma tutaj wyboru. Jest to codziennie jeden zestaw składający się z jednej zupy i drugiego dania. Nie należy spodziewać się również w tej cenie szczególnie "wymyślnych" zestawów. Zazwyczaj są to zupy takie jak: rosół, krupnik, pomidorowa czy ogórkowa oraz drugie dania takie jak schabowy, wątróbka drobiowa czy placki ziemniaczane. Porcje są spore i wystarczające by najadł się dorosły mężczyzna. Stosunek ceny do ilości i jakości należy ocenić jako dobry. Zestawy dnia są wydawane "od ręki", to znaczy, że zupę dostaniemy 2 minuty po dokonaniu płatności. Niestety oznacza to, że jest ona po prostu nalewana z przygotowanego wcześniej garnka, przez co często jest zaledwie "letnia". O ile dla mnie to nawet plus (lubię nieco chłodniejsze zupy) o tyle pewnie wiele osób nie byłoby z tego powodu zadowolonych.Pozostałe dania - menu obejmuje standardowe dania takie jak schabowy, devolay, pstrąg, placki ziemniczane, pierogi (ruskie, z mięsem, ze szpinakiem), naleśniki. Jeśli chodzi o zupy - do wyboru mamy barszcz z uszkami, żurek i pomidorową. Ceny wahają się od 10zł (pierogi, naleśniki) do 20zł (pstrąg). Porcje są również spore, a jakość jedzenia przyzwoita. Ponownie stosunek ceny do jakości należy uznać jako dobry. Minusem jest jednak czas oczekiwania. O ile zestawy dnia są wydawane błyskawicznie, o tyle na pozostałe dania z menu trzeba poczekać. Wynika to oczywiście z faktu, że są one przygotowywane na bieżąco, ale mimo wszystko nie kompensuje to najczęściej faktu, że po prostu trwa to zbyt długo. Z łatwością można spotkać zniecierpliwionych klientów. Sam też kilka razy stwierdziłem, że jest to lekka przesada. Podsumowując: Bistro Kardamon jest bardzo dobrą propozycją dla niewybrednych osób chcących zjeść tani, spory objętościowo i stosunkowo smaczny zestaw dnia w dobrej cenie (niewybrednych ze względu na brak wyboru zestawu dnia). Jeśli powyższymi cechami charakteryzuje się cała rodzina z dziećmi - Kardamon będzie idealny. Niektórzy mogą się jednak niecierpliwić w oczekiwaniu na posiłek oraz denerwować na bawiące się dzieci.

Odwiedzałeś ostatnio Bistro Kardamon?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Niko

(4.00 )

Bar sałatkowy "Chimera"

(4.50 )

Trąba

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem