Bistro Kardamon

( 4.00 )

Opinie (2)

Bistro Kardamon to mały lokal usytuowany na os

Bistro Kardamon to mały lokal usytuowany na os. 2 Pułku Lotniczego w Krakowie. Wystrój jest ładny, schludny - kilka stolików mogących spokojnie pomieścić wystarczającą ilość osób w stosunku do zainteresowania lokalem. Nie świeci on pustkami, ale z drugiej strony praktycznie o żadnej porze nie należy obawiać się braku miejsca. Na uwagę zasługuje fakt, że w lokalu mieści się kącik dla dzieci, w którym mogą się one pobawić w oczekiwaniu na posiłek lub na jego zjedzenie przez resztę rodziny. Sprawia to, że rzeczywiście w Kardamonie można spodziewać się rodzin z dziećmi. Na pewno jest to plus dla takich rodzin, ale jednocześnie osoby chcące zjeść w spokoju posiłek po pracy muszą się liczyć z tym, że obok nich będą biegały dzieci i nikt specjalnie nie będzie ich przed tym powstrzymywał - ot, taki urok miejsca.W Kardamonie występuje samoobsługa - klient jest wołany do lady, kiedy jego posiłek jest gotowy. Charakterystyczne jest to, że do zestawu obiadowego (przykładowo mięso i ziemniaki) surówki dobierane są gdy reszta jest już gotowa. Klient podchodząc po odbiór posiłku jest proszony o wybór surówek (4-5 rodzajów), które są nakładane tuż przed jego otrzymaniem przez klienta. W związku z faktem iż jedzenie odbierane jest z lady nie można zbyt wiele powiedzieć o samej obsłudze. Po prostu przyjmuje ona zamówienie a następnie wydaje posiłek. Nie spotkałem się jednak do tej pory z żadnymi nieprzyjemnościami ze strony personelu (czasem ktoś ewentualnie nie odpowie "do widzenia" przy wyjściu klienta). Jeśli chodzi o samo jedzenie w lokalu do wyboru mamy "Zestaw dnia" w cenie 13zł (zupa i drugie danie) lub kilka pozycji ze standardowego manu. Zestaw dnia - nie ma tutaj wyboru. Jest to codziennie jeden zestaw składający się z jednej zupy i drugiego dania. Nie należy spodziewać się również w tej cenie szczególnie "wymyślnych" zestawów. Zazwyczaj są to zupy takie jak: rosół, krupnik, pomidorowa czy ogórkowa oraz drugie dania takie jak schabowy, wątróbka drobiowa czy placki ziemniaczane. Porcje są spore i wystarczające by najadł się dorosły mężczyzna. Stosunek ceny do ilości i jakości należy ocenić jako dobry. Zestawy dnia są wydawane "od ręki", to znaczy, że zupę dostaniemy 2 minuty po dokonaniu płatności. Niestety oznacza to, że jest ona po prostu nalewana z przygotowanego wcześniej garnka, przez co często jest zaledwie "letnia". O ile dla mnie to nawet plus (lubię nieco chłodniejsze zupy) o tyle pewnie wiele osób nie byłoby z tego powodu zadowolonych.Pozostałe dania - menu obejmuje standardowe dania takie jak schabowy, devolay, pstrąg, placki ziemniczane, pierogi (ruskie, z mięsem, ze szpinakiem), naleśniki. Jeśli chodzi o zupy - do wyboru mamy barszcz z uszkami, żurek i pomidorową. Ceny wahają się od 10zł (pierogi, naleśniki) do 20zł (pstrąg). Porcje są również spore, a jakość jedzenia przyzwoita. Ponownie stosunek ceny do jakości należy uznać jako dobry. Minusem jest jednak czas oczekiwania. O ile zestawy dnia są wydawane błyskawicznie, o tyle na pozostałe dania z menu trzeba poczekać. Wynika to oczywiście z faktu, że są one przygotowywane na bieżąco, ale mimo wszystko nie kompensuje to najczęściej faktu, że po prostu trwa to zbyt długo. Z łatwością można spotkać zniecierpliwionych klientów. Sam też kilka razy stwierdziłem, że jest to lekka przesada. Podsumowując: Bistro Kardamon jest bardzo dobrą propozycją dla niewybrednych osób chcących zjeść tani, spory objętościowo i stosunkowo smaczny zestaw dnia w dobrej cenie (niewybrednych ze względu na brak wyboru zestawu dnia). Jeśli powyższymi cechami charakteryzuje się cała rodzina z dziećmi - Kardamon będzie idealny. Niektórzy mogą się jednak niecierpliwić w oczekiwaniu na posiłek oraz denerwować na bawiące się dzieci.

Odwiedzałeś ostatnio Bistro Kardamon?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Niko

(4.00 )

Bar sałatkowy "Chimera"

(4.50 )

Trąba

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem