Dbam o Zdrowie

( 4.21 )

Apteki Dbam o Zdrowie należą do spółki DOZ S.A. Na rynku jest ponad 1 000 placówek pod nazwą marki, część z nich jest prowadzona na zasadach franczyzy. Misją firmy jest opieka nad pacjentem w myśl idei „Pacjent w centrum uwagi”. Oprócz zakupów w aptekach stacjonarnych można także skorzystać z usług sklepu internetowego. Po dokonaniu zamówienia produkty dostarczane są do wybranej apteki, co zapewnia kontrolę farmaceutyczną podczas zakupów.

Opinie (1321)

Świetna obsługa !

Polecam tą aptekę, bardzo miła obsługa, zawsze dostanę profesjonalna pomoc i doradztwo w wyborze produktu, - produkty,które chcę zakupić są zawsze dostępne a zdarza się, że i są czasami darmowe próbki dla klientów.

odbiór zamówienia

Zamówiłam leki na stronie doz.pl z odbiorem w tej aptece i dziś przyszłam je odebrać. zwykle trafiam tutaj na kolejkę klientów, ale tym razem udało mi sie, że nie musiałam czekać w kolejce i chwilę po przyjściu mogłam podejść do okienka. Farmaceutka szybko odnalazła moje zamówienie, zapytała czy coś jeszcze będę do tego potrzebować, po czym sprawnie wykonała transakcję. Apteka znajduje się tuż obok wejścia do centrum handlowego, dzięki czemu nie trzeba przemierzać korytarzy tego centrum (co może być uciążliwe przy większej ilości klientów), tylko można szybko załatwić swoją sprawę. W aptece jest pojemnik na przeterminowane leki, z którego też czasami korzystam.

Czegoś mi tu brakuje....

Apteka ma za plus to, że znajduje się w ośrodku zdrowia, ale minusem są braki w zaopatrzeniu. Wiele produktów jest do odbioru na drugi dzień... A najbardziej drażniący jest fakt, że Panie nigdy nie mają wydać 1gr reszty... Poza tym czysto i szybko.

Obsługa bardzo miła i służy pomocą

Jest tam duży wybór produktów, rozsądne ceny, choć nie zawsze najtaniej, są produkty marki własnej DOZ, można kupić pieluchy, herbaty ziołowe itp. Obsługa jest na wysokim poziomie, personel doradza w wyborze produktów, polecam !

Dobra obsługa

Zamówiłam leki przez internet z odbiorem w tej aptece i dziś przyszłam po nie. Były otwarte 3 okienka, ale jeszcze 3 osoby czekały w kolejce. Na szczęście obsługa przebiegała sprawnie i po kilku minutach czekania dotarłam do stanowiska obsługi. Farmaceuta szybko znalazł moje zamówienie i w bardzo szybkim tempie mnie obsłużył. Wszyscy farmaceuci pracowali w pośpiechu. Mam nadzieję, że nie mylili się przy wydawaniu leków.

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Dobrze

Dobrze

Odwiedzałeś ostatnio Dbam o Zdrowie?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • 24h na dobę

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.24 )

Apteka Magiczna

(4.19 )

Apteka Blisko Ciebie

(4.25 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem