Ośrodek Zdrowia Skarszewy

( 3.00 )

Opinie (2)

Brak kllimatycacji

Brak kllimatycacji. Długi czas oczekiwań w kolejce do recepcji a potem do lekarza. Trudno się gdziekolwiek dostać. Na moje pytanie postawione czy Pani doktor mnie przyjmie otrzymałam niejasna odpowiedź, iż że mam poczekać aż przyjmie wszystkich pacjentów i wtedy zobaczy która bedzie godzina. Zatem wynika z tego, że nie dość że miałam czekać przeszło 4 godziny do końca wszystkich pacjentów to jeszcze nie wiadomo było czy Pani doktor mnie przyjmie. Ogólnie niska ocena zachowania personelu. Jedyny plus Ośrodka zdrowia to czystość która panuje na terenie obiektu.

Pewnego dnia

Pewnego dnia, do południa, zadzwoniono z przedszkola, że córka ma prawdopodobnie ospę, która akurat panowała wśród dzieci. Córkę odebrała moja kuzynka. Zadzwoniłam do ośrodka zdrowia, chcąc się zarejestrować do pediatry. Dowiedziałam się, że i tak pediatra jest dopiero po południu, więc zostałam zarejestrowana na 17.30. Przed wyjściem z pracy zadzwoniłam do kuzynki z zapytaniem, czy córka ma postępy wysypki ospy. Przez 2 godziny dziecko dostało bardzo dużo krost, więc doszłam do wniosku, iż to z pewnością ospa.Zadzwoniłam jeszcze raz do ośrodka chcąc się dowiedzieć, czy mogę przyjść z dzieckiem na początku dyżuru tej lekarki, tym samym informując pielęgniarkę, że córka ma ospę. Dowiedziałam się, że mogę spróbować przed samą 15.00, więc zjawiłam się o tej godzinie. Poinformowałam pielęgniarkę, że córka ma ospę i stałyśmy z dala od innych dzieci.Pani pielęgniarka miło nas przyjęła i zaraz zaprowadziła do gabinetu pani doktor, a tam zaskakujące powitanie. Najpierw dostałam przykład, że jestem nieodpowiedzialna, bo przyprowadziłam dziecko z ospą na początku dyżuru, chociaż jak się rejestrowałam na początku na 17.30 nie mówiłam jeszcze, że o ospie, a podobno dlatego tak późno mnie zarejestrowano, a przecież w drugim telefonie poinformowałam, że dziecko ma ospę i nic mi nie powiedziano o jakichś komplikacjach. Później okazało się, że inne dziecko z tego przedszkola zarejestrowano z ospą na 15.30, także argument z rejestracją dzieci z ospą na koniec dyżuru okazał się nieprawdziwy. Wracając do pani doktor, badanie mojego dziecka odbyło się z widocznym obrzydzeniem, jakby córka miała jakąś śmiertelną wysypkę. Ogólnie rzecz biorąc, lekarka była opryskliwa. Musiałam się upomnieć o opiekę, mimo, że mówiłam, że jadę prosto z pracy, więc powinno być oczywiste, że muszę mieć opiekę. Następnie wyszłam z gabinetu do rejestracji po wypisane dokumenty, co chwilę trwało. W między czasie z gabinetu wyszła inna matka i z pretensją do mnie(poinformowana przez lekarkę), dlaczego ja wraz z moją córką tutaj stoimy, że zarażam inne dzieci, a przede wszystkim jej dziecko, oraz dlaczego 4-letniego dziecka nie zostawiłam gdzieś poza ośrodkiem. Zdenerwowałam się i spytałam dla kogo jest ośrodek zdrowia?! Miła pani pielęgniarka dostała głośną reprymendę, dlaczego nie wprowadziła nas do osobnego gabinetu, mimo, że nie miała żadnego wolnego pomieszczenia, o czym pani doktor dobrze wiedziała. Wyszłam bardzo zdegustowana i zdenerwowana.

Odwiedzałeś ostatnio Ośrodek Zdrowia Skarszewy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(3.31 )

ENEL-MED

(4.06 )

Esculap

(2.72 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem