Esculap

( 2.72 )

Opinie (10)

Wszystko było by bardzo dobrze

Wszystko było by bardzo dobrze, żeby nie fakt że jest wręcz niewykonalne rano dodzwonić się do rejestracji.

Przychodnia

Przychodnia,nieestetyczna,raczej skromnie wyposażona.Skład personelu bardzo niewyszukany i zawężony do minimum.Wiedza posiadana,dobra ale bez przebłysków i woli korzystania z nowoczesnych rozwiązań medycyny.Na gust nowoczesnych pacjentek z oczekiwaniami-zastój.Dochodzi do błędnej diagnozy,nie po raz pierwszy.Zaletą jest brak kłopotu z rejestracją,zwykle mam 100 % pewnośc,że zostane przyjęta.

Byłam wraz ze swoim narzeczonym u stomatologa

Byłam wraz ze swoim narzeczonym u stomatologa, na szczęście to ja byłam pacjentką. Zabieg nie powiem... został dobrze wykonany. Ale cena i jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. 130zł za plombę to trochę dużo zwłaszcza że za poprzednią wizytę Pan dentysta wziął 100zł za "zatrucie zęba". To ja zapisywałam mojego chłopaka do tego dentysty i miało to byś refundowane z NFZ. Refundowana była tylko pierwsza wizyta. Za kolejne trzeba było zapłacić

Wracałem do akademika i potrzebowałem kupić paczkę

Wracałem do akademika i potrzebowałem kupić paczkę prezerwatyw, widząc otwartą aptekę zaszedłem. Nazwa apteki Esculap skojarzyła mi się z dwoma znanymi miejscami. Obok drzwi wejściowych zauważyłem automat z prezerwatywami, jakiejś taniej firmy. Pomyślałem że wolę wejść do środka i tam kupić. Wewnątrz apteki uderzył mnie jej ogromny profesjonalizm w zorganizowaniu miejsca. Widziałem pułki z określonymi specyfikami, lekami, szamponami itd. Każda osobno opisana tak by klient wszystko widział. Zauważyłem 4 okienka do obsługi klienta i zaraz ktoś mnie poprosił bym podszedł do jednego z nich. Poprosiłem lek od bólu gardła i paczkę cienkich durexów. Pani obsługująca przeszła na 2 część apteki i zaczęła szukać w szufladzie towaru, po czym zaczęła ze mną rozmawiać o tym jaki dokładnie rodzaj chcę, a że nie było takiego jaki potrzebowałem musiałem przy wszystkich obecnych mówić jakie wolę prezerwatywy. Zapłaciłem i zebrałem się do wyjścia i to co mnie uderzyło to opornie działające drzwi nie pasujące do ogólnej koncepcji apteki.

Po przyjściu do lokalu zauważyłem

Po przyjściu do lokalu zauważyłem, że trwał remont jednego z gabinetów, w związku z czym na korytarzu panował lekki nieład. Jednakże nie przeszkadzał on w dostępie do innych pomieszczeń. Pielęgniarki obsługujące pacjentów były stosunkowo miłe i nastawione uczynnie do pacjenta. Lekarz wykazał się dużym profesjonalizmem.

W rejestracji siedzi i stoi około 10 pracowników i piją

W rejestracji siedzi i stoi około 10 pracowników i piją kawę. Podchodzi starsza pani i prosi o informacje kiedy i o której godzinie przyjmuje lekarz X. Jedna z pijących pań kawę odsyła kobietę na piętro do tablicy informacyjnej i odnalezienie sobie informacji o lekarzu X.

Należę do tej przychodni od 8 miesięcy

Należę do tej przychodni od 8 miesięcy.W tym okresie korzystałem z jej usług dość często.Dzisiaj wybrałem się na badania krwi...i co? SUPER,SUPER,SUPER!!!!!Przez cały ten okres mojego kontaktu z w/w placówką jestem bardzo zadowolony pod każdym względem:bardzo miła obsługa w rejestracji;wizyta wyznaczona na konkretną,wybraną godzinę,lekarz czeka na mnie w gabinecie-uśmiechnięty,kulturalny itp.;czyściutko,śliczne wnętrze,dużo kwiatów...Jestem pod wielkim wrażeniem!!!Ale wracam do dnia dzisiejszego.Pani pielęgniarka,która pobierała moją krew ,zrobiła to tak profesjonalnie,prawie bezboleśnie,sprzętem najnowszym, dodatkowo mierząc ciśnienie krwi.Byłem tak zadowolony,że pocałowałem ją w rękę...Sądzę,że jest to przychodnia na skalę Europejską.Ocena 5 to za mało.

Odwiedzałeś ostatnio Esculap?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(3.31 )

ENEL-MED

(3.27 )

Evi-Med

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem