Fitness Academy

( 3.80 )

Fitness Academy to siłownie, które skupiają swoich klientów wokół 20 obiektów na terenie Wrocławia, Legnicy, Katowic i Krakowa. W Fitness Academy można osiągnąć zdrową sylwetkę i świetne samopoczucie, a z pomocą w realizacji celów przychodzą uśmiechnięci i przyjaźnie nastawieni trenerzy. Siłownie zapewniają zajęcia grupowe lub indywidualne z trenerem. Można skorzystać z basenu, zagrać w squasha lub udać się do sauny. Na siłownię można udać się całą rodziną, a swoje pociechy pozostawić pod opieką w pokoju zabaw. Po treningu w Fitness Academy można także udać się ze znajomymi na kawę do Fitness baru.

Opinie (281)

Siłownia z klimatem.

Średniej wielkości siłownia zlokalizowana na II piętrze centrum handlowego. Trenerzy oraz reszta ekipy zawsze chętnie pomogą w razie pytań czy wątpliwości. Sprzęt dostępny na siłowni jest dość dobrej jakości, nie brakuje niczego. Strefa wolnych ciężarów zajmuje spory kawałek dostępnej przestrzeni. Toalety i prysznice po generalnym remoncie, zawsze zaopatrzone w podstawowe środki czystości. Jedyny minus to ciasna męska szatnia.

Tłumy, tłumy i jeszcze raz tłumy.

SIłowni miała, a osób uczęszczających na zajęcia lub ćwiczących na maszynach jest bardzo dużo. Osoby pracujące na recepcji są bardzo miłe, tak samo jak osoby, które prowadzą zajęcia.

zajęcia online

Bardzo podoba mi się inicjatywa prowadzenia zajęć online, kiedy wszystkie siłownie są zamknięte. Dodatkowym plusem jest to, że są one darmowe i dostępne dal wszystkich.

Zajęcia stepowe

Prowadząca stepy jest bardzo miła i prowadzi zajęcia w sposób profesjonalny. Jednak tempo wykonywania kroków było zbyt duże. Prowadząca na początku każdej nowej choreografii nie pokazywała kroków w wolniejszym tempie, przez co łatwo można było się pogubić.

Jest dobrze

Ta siłownia nie jest duża, ale obsługa jest bardzo miła, a sprzęt nie jest zepsuty, jest usytuowana na uboczu i nie ma w niej nigdy tłoku. Szatnie są zawsze uporządkowane.

Wszystko dobrze!

To moje pierwsze zderzenie ze światem siłowni i muszę przyznać, że mi się podoba. Sprzęty są zadbane, jest dużo miejsca do ćwiczeń i co ważne wszędzie są płyny do dezynfekcji sprzętu. Szatnie bardzo duże, ogólnie czysto.

Siłownia, w której nie ma tłumów.

Zdecydowanie polecam tę siłownię! Nie ma tłumów, zajęcia są zróżnicowane i większość odbywa się w godzinach wieczornych, kiedy spokojnie można udać się do siłowni po pracy. Personel jest bardzo miły, a sprzęt do ćwiczeń porozstawiany w taki sposób, że nikt nikomu nie zagląda w liczniki i wskaźniki.

Nieporozumienie

Wielkie nieporozumienie. Byłam raz przejazdem i nie polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Fitness Academy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Gymnasion

(4.00 )

Holmes Place Poland Sp z o.o.

(0.50 )

Centrum Sportowo-Rekreacyjne Active

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem