Galicja Express

( 5.00 )

Opinie (12)

Uczciwa Galicja!

Serdecznie polecam usługi firmy przewozowej Galicja Express! Przedwczoraj, jadąc na trasie Lublin - Sanok, zgubiłam portfel z kompletem dokumentów i gotówką w środku. Uczciwy kierowca przekazał go do bazy, skąd kolejny kierowca odebrał go i oddał mi do rąk własnych na dworcu w Sanoku. Jestem bardzo wdzięczna pracownikom Galicji za ich uczciwość. Dodam tylko, że bez zagubionych dokumentów nie byłabym w stanie wrócić do kraju, w którym mieszkam. Dziękuję, Galicja!

Super

Jestem zadowolona, uprzejmy kierowca z humorem, za bagaż nie poniosłam dodatkowej opłaty - jak twierdzili niektórzy,że Galicja Ekspress ją pobiera. Dogodne kursy.

TRAGEDIA

nadmiar ludzi w stosunku do miejsc. Bagaze na kolanach. Unikajcie

Na trasie Lublina

Na trasie Lublina - Rzeszów - Sanok swoje usługi przewozowe świadczy firma Galicja Express. Mogę polecić tego przewoźnika z powodu dostępności kursów. W prawdzie z Rzeszowa do Lublina można dojechać taniej, ale jeśli zależy nam na konkretnej godzinie, lub przynajmniej zbliżonej to najlepiej wybrać tego przewoźnika, ponieważ do wyboru mamy tu aż 9 kursów o różnych godzinach, przy czym z i do Sanoka są 4 takie kursy zsynchronizowane z kursami Rzeszów - Lublin. Dodatkowym ułatwieniem dla podróżujących z Lubelszczyzny jest połączenie do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Jasionce aż 8 kursów.Jako, że od pewnego czasu mamy już XXI wiek przewoźnik umożliwił swoim klientom zakup za pośrednictwem platformy internetowej biletów on-line, dzięki czemu klient może zyskać do 11% rabatu. Niemal wszyscy kierowcy są uprzejmi i grzeczni. Zdarza się, że kierowca nie zatrzyma się na wyznaczonym przystanku, ale tylko w przypadku, kiedy klient nie zgłosi tego faktu w odpowiednim momencie.Galicja choć nie jedzie tak szybko jak konkurent ma jedną podstawową zaletę: w zimie nie trzeba czekać na przystanku i marznąć niekiedy nawet godzinę na spóźnionego busa. Busy stoją na przystanku i choć otwierane są 10-15 min przed odjazdem to nie ma problemu z marznięciem na zewnątrz przy odpowiedniej organizacji czasu.W większości przewoźnik dysponuje nowymi pojazdami, choć niestety nasze drogi "wciąż" pozostawiają wiele do życzenia i z tego powodu jazda często się bardzo dłuży w szczególności osobom, które cierpią na chorobę lokomocyjną.A więc: Komu w drogę, temu aviomarin...

Jechalam tym busikiem powrot z dlugiego weekendu z

Jechalam tym busikiem powrot z dlugiego weekendu z bieszczad elegancki samochod czysty, kierowca uprzejmy i konkretny pomógł mi z bagażem wszystko z usmiechem. Jezeli chodzi o patnoci to kupilam bilet poprzez internet na ich stronie galicjaexpress.pl cena przyzwoita z rabatem cos kolo 35 zl polecam goraco tego przewoznika

Ostatnio musiałam się dostać z Rzeszowa do Lublina i

Ostatnio musiałam się dostać z Rzeszowa do Lublina i znajoma poleciła mi busy tej właśnie firmy. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Kierowca był przemiły i sprawnie wszystko organizował. Czas przejazdu był przyzwoity, bus zadbany i elegancki. Co prawda siedzenia trochę niewygodne, ale jakoś dało się wytrzymać. Cena mnie trochę przeraziła, ale to jednak sporo kilometrów, więc nie można narzekać. Rezerwacja telefoniczna poszła jak z płatka, a dodatkowo mają też bardzo porządną stronę internetową z rozkładami jazdy i innymi przydatnymi informacjami. Gorąco polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Galicja Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BP Tour

(0.82 )

PKS Kłodzko

(0.50 )

PKS Bydgoszcz

(0.60 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem