Bigastyl

( 4.95 )

Opinie (48)

Przyjemnie

Przyjemnie, że w Bidze jest podział na wycenę i wagę, to bardzo ułatwia zakupy. Ten konkretny sklep bardzo schludny i fajnie zaopatrzony. Ogółem wszystko na wielki ++ ;);)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo duży wybór towarów. Miła obsłóga więc wszystko tak jak powinno być. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

W Krapkowicach jestem klientką od początku istnienia tegoż

W Krapkowicach jestem klientką od początku istnienia tegoż sklepu.Niestety muszę stwierdzić,że od jakiegoś czasu zmieniło się wszystko na niekorzyść klientów odwiedzających ten sklep.Bardzo często zastaję sklep w nieładzie,odzież leży na podłodze w kłębach kurzu,wieszaki poplątane,co utrudnia swobodne przeglądanie ciuszków.Ekspedientki też nie należą do bardzo uprzejmych.Na moje pytania odpowiadają zbywająco i nie przychylnie. Ceny niektórych ciuszków są niewiarygodnie wysokie,za firmowe w zwykłym sklepie wolę dołożyć 10-15 zł i mam nowe.Ogólnie coś nie tak w tym sklepie.

Obsługa bardzo miła i fachowa

Obsługa bardzo miła i fachowa. Zarówno panie pilnujące przymierzalni jak i te na kasie były uprzejme i bez narzekania, że coś muszą odłożyć lub też, że czegoś nie kupuję obsługiwały mnie należycie. Zakupy zostały zapakowane, nie było problemu z przechowaniem ich, gdy jeszcze wróciłam, by przejrzeć kilka wieszaków. Będą w przymierzalni mogłam zasięgnąć opinii ekspedientki, która z uśmiechem pomogła mi dokonać wyboru zakupu.

W sklepie panowała przyjemna temperatura

W sklepie panowała przyjemna temperatura, nie czuć było także nieprzyjemnego zapachu, którego można by się spodziewać po sklepach z odzieżą używaną. Pracownice sklepu są bardzo uprzejme, każdy wchodzący klient jest witany z uśmiechem. W sklepie panował porządek, ubrania były równo i estetycznie powieszone na wieszakach. Kasę obsługiwała bardzo uprzejma Pani, która szybko skasowała towar i wymieniła kwotę do zapłaty. Małym minusem był fakt nie zaproponowania torby foliowej do spakowania zakupów, jednak po moim pytaniu dostałam reklamówkę, a pracownica sama zapakowała moje zakupy. Polecam zakupy w tym sklepie.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: personel. Na plus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Towar ok! Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Sklep z markową odzieżą używaną

Sklep z markową odzieżą używaną. Gigantyczna ilość ciuchów. Wszystkie powieszone na wieszakach. Poukładane tematycznie co ułatwia szukanie. Naprawdę bardzo duży wybór. Ciuchy czyste i niezniszczone. Ceny naprawdę rozsądne. Można znaleźć coś dla całej rodziny. Są też przymierzalnie co na pewno bardziej zachęca do zakupu niż przymierzanie przy wszystkich klientach na sklepie. Obsługa chętnie pomaga w potrzebie :o) Sklep naprawdę godny odwiedzenia.

Poniżej dokonałam oceny jakości w poszczególnych obszarach

Poniżej dokonałam oceny jakości w poszczególnych obszarach obsługi (Wiedza i kompetencja personelu, Zachowanie personelu itd.). Generalnie jakość obsługi Bigastyl przy ul. Warszawskiej 1 w Gliwicach oceniam na poziomie "bardzo dobrze!". Wiedza i kompetencja personelu odnośnie lokalizacji produktów na terenie sklepów jest rewelacyjna. Kasjer szybko, rzetelnie i samodzielnie obsługuje klienta, produkty pakuje do torby firmowej Bigastyl i wydaje paragon. Pracownik przymierzalni sprawnie i w obecności klienta liczy ilość sztuk przymierzanej odzieży przed i po przymierzeniu. Pracownicy są zorientowani w kwestii godzin otwarcia, lokalizacji szafek na rzeczy osobiste (o których informują), nie podają natomiast szczegółów na temat promocji. Na terenie sklepu czasem brakuje koszyków niezbędnych do wejścia do odpowiedniego przedziału sklepu. Pracownicy nie zwracają uwagi na to, gdy ktoś wchodzi bez koszyka mimo wyraźnego napisu nakazu. Dla klienta jest to zaletą, gdyż czuje się swobodnie, lecz brak koszyka jest uciążliwy przy noszeniu produktów.Zachowanie personelu jest różne. Kasjer i osoba w przymierzalni witają się z klientem pierwsi (), za wyjątkiem sytuacji, gdy są zajęci. Pozostali pracownicy nie witają się z klientem. Pracownicy są mili, uczynni, chętnie odpowiadają na pytanie, samoistnie zgłaszają chęć pomocy. Pracownik przymierzalni różnie się zachowuje - czasem stwarza, czasem nie wrażenia znudzonego, gdy po raz kolejny klient podchodzi z koszem pełnym ubrań.Oferta skierowana do klientów jest bardzo bogata. Istnieje bardzo duży asortyment odzieży, dodatków w postaci akcesoriów, tekstyliów, obuwia, zabawek oraz przyborów kuchennych i dekoracyjnych. Natomiast istnieje nieporządek w odzieży i akcesoriach, zwłaszcza dotyczących ubrań sportowych, wśród których znajduje się głównie odzież lniana. Podobnie nieporządek panuje w koszach z bielizną, ubrankami dla niemowląt i małych dzieci oraz akcesoriami typu paski i torby. Cena produktów używanych jest najwyższa wśród sklepów typu secondhand w Gliwicach, z którymi miałam styczność, natomiast jest ona zwykle adekwatna do jakości produktów. Odzież i akcesoria są dobrego gatunku, nie są zniszczone. Ubrania określonego rodzaju posiadają niemal stałą, charakterystyczną cenę, która zależy od jakości, gatunku. Np. cena sukienek plasuje się na poziomie około 25 zł. Dużą zaletą jest jednakowa cena odzieży i akcesoriów na wagę w wysokości 19 zł/kg.Odzież nie jest prasowana, a niektóre obuwie mają niemiły, odpychający zapach. Obuwie jest najgorszej jakości w sklepie.Obsługa wydaje się organizować sama siebie. W czasie zakupów pracownicy zmieniali swoje obowiązki, np. kasjer stanął w przymierzalni, pracownik układający odzież zaczął obsługiwać kasę, po czym nastąpiła kolejna zmiana. Pracownik przymierzalni także wypakowuje odzież z worków zlokalizowanych na terenie sklepu. Z rozmowy pracowników usłyszałam, iż także do nich należy wycena produktów i nie ma osoby przydzielonej do tego. Pracownicy rozmawiają ze sobą o pracy i na tematy niezwiązane z pracą. Chaotyczna organizacja pracowników wydaje się jednak dobrze działać, gdyż na każdym stanowisku zawsze znajduje się kompetentny pracownik. Negatywne wrażenie sprawia natomiast odkurzanie terenu sklepu w czasie wizyty klientów w czasie przed zamknięciem i brak jednoznacznej informacji skierowanej ku klientom, iż o określonej godzinie sklep zostaje zamknięty. Kasjer wykrzykuje, iż należy podejść do kasy.Teren sklepu sprawia dobre wrażenie pod względem podziału na stronę z wycenioną odzieżą i dodatkami oraz odzieżą i dodatkami na wagę. Różne są także kolory koszyków i wieszaków, ułatwiających jednoznaczne określenie produktu do grupy wycenionej (czerwony) i na wagę (żółty). Jest dobry dostęp do przymierzalni i kasy dla klientów obu działów. Złe wrażenie sprawia nieporządek w koszach, który jest widoczny dla klienta, przykry zapach obuwia oraz brak klimatyzacji. W sklepie istnieje nawiew, jednak o nieodpowiedniej temperaturze. Przy upale brak odpowiedniego przepływu wpływa na złe samopoczucie klientów, którzy wielokrotnie narzekają na brak powietrza.

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio Bigastyl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dukat

(4.97 )

Maxi Dyskont

(3.50 )

Tomitex

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem