Mister Minit

( 2.84 )

Opinie (66)

Złożyłam w firmie ...

Złożyłam w firmie reklamację z powodu uszkodzenia pilota od samochodu. Jestem pozytywnie zaskoczona. Bardzo szybki kontakt z działu reklamacji. Pan Kierownik zajmujący się oddziałem bydgoskim bardzo zaangażowany. Szybko i sprawnie zaproponował naprawę pilota. Muszę pochwalić pracownika punktu z Rondo w Bydgoszczy, który dokonał naprawy pilota. Podejście firmy bardzo profesjonalne i konkretne. Całe nieprzyjemne zdarzenie spotkało mnie w punkcie w Galerii Pomorskiej podczas wymiany baterii w pilocie i szkoda, że pracownik z tego punktu tak psuje obraz firmy, w której pracuje. Jeszcze raz dziękuję za profesjonalne i empatyczne podejście Firmy i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Tragiczna

Po wymianie baterii w pilocie od samochodu nie mogłam dostać się do auta. Pilot całkowicie nie działał i nie mogłam odjechać z parkingu. Po wielokrotnych dyskusjach i tłumaczeniu, że nie mogę dostać się z dzieckiem do samochodu pan tłumaczył mi, że on zrobił co miał(skasował 32 zł), wymienił baterie i nie interesuje go, że po jego interwencji pilot nie działa. Brak empatii, kultury i wzdryganie ramionami przez pracownika w ogóle nie poczuwającego się do winy. Jak można w ten sposób traktować klienta? Po dokładnym obejrzeniu w domu okazało się, że pilot zostal źle złożony. Został prawdopodobnie otwarty na siłę i niestety nie można go ponownie złożyć, bateria nie łączy. Brak kompetencji i umiejętności. Przestrzegam przed tą firmą.

Nie polecam

Pracownik zepsuł obudowę od kluczyka, potem firma próbowała wymusić na mnie zapłatę ze wyrządzoną mi szkodę w kwocie 180 zł - ostatecznie uiściłem 57 zł z braku czasu na dalsze bezzasadne rozmowy z nimi. Nie polecam, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.

Szokujące ceny !!!

Dorobienie prostego kluczyka do przyczepy kosztowało o zgrozo 31 zł !!!! Tydzień wcześniej dorabiałem taki sam kluczyk tylko w innym punkcie w centrum E.Leclerc ul Jutrzenki 156 koszt 17 zł !!!. Delikatnie mówiąc czuję się oszukany i już nigdy nie skorzystam z wątpliwej oferty punktów Mister Minit. Oczywiście korzystanie z sieci Państwa punktów będę odradzał wszystkim znajomym. Piotr

Gorzej niż tragedia.

Unikajcie tego miejsca. Arogancja i brak kultury osoby siedzącej w punkcie. Ceny z kosmosu. Omijajcie to miejsce.

Beznadziejna obsługa. Najgorszy punkt w Krakowie

Unikajcie tego punktu. Beznadziejna obsługa. Ceny z kosmosu. Jeśli nie chcecie być nieuczciwie potraktowani zkorzystajcie z innego punktu. Ja nigdy tam już nie pójdę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Żenujący serwis, dwa na trzy klucze źle dorobione!!!

Musiałam dwa razy jeździć poprawiać klucze bo były źle dorobione. Jeden klucz dopiero za trzecim razem pasował! Nigdy więcej tam nie pojadę. Zero profesjonalizmu. Klucze dorabia jakiś stażysta bez kontroli starszego personelu! NIE POLECAM!!!

NIE POLECAM

Unikać szerokim łukiem , kroją jak za zboże , ceny z kosmosu . NIE POLECAM

Ceny jak z kosmosu!

Nie rozumiem, jak za dorobienie zwykłego klucza można zapłacić 51 zł. Myślałam, że to żart. Czekałam, aż Pan obsługujący mnie powie, że to żart. Jedyną zaletą jest szybka robocizna, ale gdybym wiedziała, że tyle zapłacę, to wolałabym poczekać.

Dramat-unikajcie tego punktu i p. Krzysztofa B.

Zaniosłem zegarek na wymianę baterii która w normalnym punkcie z profesjonalną obsługą trwa około 5 min. Ale oczywiście w punkcie Master Minit pracują tacy ludzie I niestety wymiana baterii i problemy związane z tym trwają ponad dwa miesiące. Pracownik nie tylko nie potrafię zamknąć dobrze zegarka wykazując się brakiem podstawowych umiejętności kompetencji będąc również arogancki i niekulturalny wobec klienta tak wykonał usługę że zegarek czterokrotnie wracał do nich w ramach reklamacji. Powodem całej tej akcji był fakt iż zegarek zaczął parować co jak dla mnie było powodem złego poskładania zegarka. W odpowiedzi na reklamacje odrzucona przez firmęmaster Minit cytuje zaparowane zegarka spowodowane było przebywaniem w niesprzyjającym środowisku!!! Jeśli kupujesz zegarek i masz Zamiar go trzymać tylko i wyłącznie w domu w szafce to ok ale zegarek na ręku i wyjście z domu na Dwór jest niesprzyjającym środowiskiem to gratuluję panu który rozpatrywał tą reklamację za poczucie humoru. Problemy po tym jak zegarek Zaporowa pierwszym razem spowodowały iż w tej chwili zegarek nie działa tak jak powinien. Jeżeli po trzeciej wizycie zegarek wraca z firmy z krakowa i nadal jest źle zamknięty to gratuluję firmie tak profesjonalny ekipy jeżeli nie potrafią odpowiednio zamknąć zwykłego zegarka. Jeśli ktokolwiek przeczyta tą opinię to radziłbym zastanowić się jeśli będziesz chciał oddać swój zegarek nawet na zwykłą wymianę baterii pracują tam niekompetentni ludzie wręcz amatorzy i nawet nie usłyszysz słowa przepraszam. Pozdrawiam pana zapewne jeszcze nie raz się zobaczymy (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora- RODO)

Żenada

Unikajcie tego miejsca jak tylko możecie brak jakichkolwiek podstawowych umiejętności a do tego arogancja i brak kultury. Podstawowa usługa i mija ponad dwa miesiące a reklamacja goni reklamacje. To miejsce jak tez cała firmę powinni zamknąć gdyż brak osoby kompetentnej i potrafiącej załagodzić spór który powstał na skutek winny ich pracownika. Omijajcie to miejsce !!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam

Pan dorabiający klucze opowiada ze brakuje kluczy o przekroju połowy walca. Informuje mnie, że NIGDZIE nie dorobię takiego klucza. W innym punkcie dorobiłam bez problemu i nie słyszeli tam, żeby brakowało kluczy. Ceny w platanie z kosmosu. Klient, który przyszedł ze zwrotem kłódki nie mógł jej zwrócić. Nie rozumie dlaczego. Jest przecież 30 dni na zwrot towaru.

Fatalnie

Pan chyba jest w tej pracy za karę! Bardzo niemiła obsługa. Punkt Zakopianka w Krakowie

Porażka

Przy wymianie baterii uszkodził mi zegarek Zero profesjonalizmu

Odwiedzałeś ostatnio Mister Minit?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

ALUSTOLBUD

(2.04 )

Super Dach

(2.77 )

Zakład Stolarski w Osielsku

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem