1001 Drobiazgów

( 3.98 )

Opinie (24)

Przesłany produkt inny niż na stronie

Przeslany produkt okazał się zupełnie inny niż zamówiony na stronie.

Wejście do sklepu

Wejście do sklepu (hol wejściowy) jest niezbyt czysty, a sam personel, albo zauważa klienta tuż po wejściu do sklepu i wita go, albo nie. Na pytanie jednak o poszukiwany przeze mnie towar pracownica chętnie odpowiedziała i co więcej nawet mnie do niego zaprowadziła, odszukała i podała mi go. Inna zaś pracownica, widząc, że czegoś szukam na dziale kosmetycznym zaproponowała mi swoją pomoc. Ogólnie więc personel jest miły i pomocny, ale ogrom asortymentu umieszczonego na tak małej powierzchni handlowej powoduje to, iż zakupy robi się tam trudno i przy większej ilości osób kupujących niechętnie, bowiem trzeba wówczas przeciskać się przez półki sklepowe, zachowując przy tym ogromną ostrożność, by czegoś nie ściągnąć z półek. Co więcej ogromna ilość towaru poukładana jest na podłodze, co dodatkowo utrudnia swobodne przemieszczanie się po sklepie. Mimo jednak tego sklep jest czysty, towar w miarę poukładany i bez śladów kurzu.

Sklep z drobiazgami odwiedziłam w celu zakupu sztucznych

Sklep z drobiazgami odwiedziłam w celu zakupu sztucznych kolczyków. Niestety wszystkie modele, które "wpadły" miały metalowe zatyczki, ale sympatyczna pani obsługująca w tym dniu klientów przy kasie zaproponował mi zamianę zatyczek na silikonowe zatyczki co zadecydowało o zakupie kilku par kolczyków. Towary mimo mnogości małych elementów były uporządkowane i nigdzie nie było widocznego kurzu.

Pracownicy znają asortyment

Pracownicy znają asortyment, który mają w ofercie, potrafią zaprezentować go i doradzić w wyborze. Miła obsługa.

Na allegro znalazłam pojemniki do kuchni

Na allegro znalazłam pojemniki do kuchni, niestety w ofercie były tylko 2 komplety. Napisałam więc do sprzedawcy i od razu mimo, że był już piątek wieczór dostałam odpowiedź, że poszukują jeszcze w magazynie. Następnie we wtorek dostałam powiadomienie o wysyłce; napisali też mi, że niestety nie mają więcej takich pojemników, ale jak tylko otrzymają następną dostawę to mnie poinformują. Przesyłka dotarła do mnie za parę dni. Jestem zadowolona zarówno z towaru jak i sposobu kontaktów.

Sklep z szerokim asortymentem szczególnie w kategorii

Sklep z szerokim asortymentem szczególnie w kategorii sztucznej biżuterii. Co prawda zwroty nie są uwzględniane, ale wymiana na inny towar w tej samej cenie już owszem w terminie do tygodnia. Sklep uporządkowany, jakość wykonania jednych rzeczy lepsza, innych gorsza, ale najbardziej moją uwagę zwróciło zachowanie pracownicy, która była bardzo wyrozumiała i kulturalna w stosunku do starszej wiekiem klientki.

Dnia 11

Dnia 11.10.2012 roku o godzinie 11.40 weszłam do sklepu 1001 drobiazgów który mieści się we Wrocławiu przy ulicy Poniatowskiego 25. W sklepie tym byłam od wejścia do wyjścia 30 minut. Wchodząc usłyszałam dzień dobry pani ekspedientka uśmiechnięta stała za ladą w czystym i ładnym fartuchu. Poprosiłam o szklanki pani pokazała mi kilka rodzai wybrałam sobie kilka szklanek zapłaciłam i wychodząc usłyszałam do widzenia. W sklepie było czysto a towar ładnie poukładany.

Do sklepu z drobiazgami udałam się w poszukiwaniu ramki o

Do sklepu z drobiazgami udałam się w poszukiwaniu ramki o konkretnych wymiarach. Po krótkiej chwili znalazłam ciekawe ramki na półkach, szklane oraz drewniane w konkurencyjnych cenach. Zakupiłam ramkę drewnianą o wymiarach 13 na 18 za 12 zł, co uważam za przystępną cenę. Produkty w sklepie były ładnie uporządkowane, na półkach nie było kurzu. Ramkę jedna z pracownic zapakowała mi w rulon szarego papieru i zrywkę.

Sklep samoobsługowy raczej średnich rozmiarów

Sklep samoobsługowy raczej średnich rozmiarów. Można w nim znaleźć bardzo dużo tzw. różności, m.in. kolorowe pudełka na prezenty, obrazy, akcesoria kuchenne, dekoracyjne, zabawki, biżuteria itd. W obrębie sklepu mozna poruszac się z koszykiem. Wszystkie rzeczy są tak ustawione, że klient ma do nich bezpośredni dostep. Pani z obługi jest bardzo miła i pomocna. Będać tu w okresie Świąt Bożego Narodzenia do dziś pamiętam, że do zakupów każdemu klientowi Panie dawały małego aniołka do przyklejenia. Mały, lecz bardzo miły gest, który jak widać zapada w pamięć.

Sklep w którym zakupiłam to czego nie znalazłam w sklepie

Sklep w którym zakupiłam to czego nie znalazłam w sklepie z podobnym asortymentem obok, albo zwyczajnie przeoczyłam. Sympatyczna obsługa, chętna do pomocy, uśmiechnięta. Wszystkie produkty były estetycznie wyeksponowane, w sklepie pomiędzy stojakami ze sztuczną biżuterią było przestronnie. Szeroki, różnorodny asortyment drobiazgowy to zdecydowany plus sklepu.

Zgubiłam ostatnio moje ulubione kolczyki

Zgubiłam ostatnio moje ulubione kolczyki, więc wstąpiłam do sklepu w celu zakupu takich samych. wybór w sklepie był dość spory sztucznej biżuterii na ladzie przy kasie, ale szukanie zajęło mi sporo czasu ponieważ szukałam kolczyków z silikonowymi zatyczkami. Pracownica znajdująca się nieopodal zerkała tylko co jakiś czas badawczo na moje ręce, ale nie zaoferowała pomocy przez ten cały czas. Zdecydowałam się na zakup tylko jednej pary kolczyków i nie do końca takich jakich szukałam.

Przed wizytą w Centrum Handlowym wstąpiliśmy do sklepu 1001

Przed wizytą w Centrum Handlowym wstąpiliśmy do sklepu 1001 drobiazgów. Sklep z zewnątrz prezentuje się dostatecznie. Natomiast w środku szeroka gama wszelkiego asortymentu, począwszy od środków chemicznych kończąc na artykułach przemysłowych czy też na drobnych materiałach budowlanych. Obsługa bardzo kompetentna, potrafi odpowiedzieć rzeczowo na każde zadane pytanie. Bardzo duży szacunek dla obsługi!.

Sklep 1001 drobiazgów gdzie można kupić towar tzw

Sklep 1001 drobiazgów gdzie można kupić towar tzw. po 5zł, niektóre bardzo ciekawe rzeczy można tam znaleźć, oprócz niestety kosmetyków - bubel no i perfumy w opakowaniach podobnych w jakich są oryginały , ale niestety śmierdzące! Na sklepie straszny bałagan i brak cen. Pani sprzedawczyni w ogóle nie jest zainteresowana klientem i sprzedażą - wolała rozmawiać z koleżanką , a w trakcie kasowania rozmawiała przez telefon.

Drugi sklep o nazwie 1001 drobiazgów odwiedziłam

Drugi sklep o nazwie 1001 drobiazgów odwiedziłam, gdyż szukałam tam asortymentu bardziej zbliżonego do tego ze sklepu "Wszystko po 4 złote", mianowicie sprzęty do wyposażenia kuchni. Potrzebowałam akurat kilku drobiazgów do wnętrza łazienki, które dość często wymieniam na nowe, dlatego nie mam zamiaru za nie przepłacać. W sklepie panował spory ruch, znacznie większy niż w poprzednim, zdecydowana większość klientów była starszej daty i tworzyła dość spora kolejką do kasy, za którą obsługiwała sprawnie młoda pracownica. W drugiej części sklepu znajdował się asortyment wśród którego nie mogłam znaleźć szukanego produktu, ponieważ trochę się śpieszyłam. Poprosiłam o pomoc pracownicę, która stała pod ściną i dyskretnie obserwowała klientów, a poproszona o pomoc bez trudu wskazała mi błyskawicznie jego lokalizację. Podsumowując- niskie ceny i sympatyczna obsługa.

Sklep 1001 drobiazgów składa się z dwóch pomieszczeń

Sklep 1001 drobiazgów składa się z dwóch pomieszczeń, oraz dwóch sklepów zlokalizowanych obok siebie w alejach po drugiej stronie Miejskiej Biblioteki Publicznej. Wstąpiłam tam w przerwie między zajęciami, było przed 10-tą , więc miałam obawy czy będzie już czynne, ale okazało się, że oba sklepy czynne są już od 9 rano. W pierwszym sklepie znajdowały się głównie kosmetyki, sztuczna biżuteria, oraz elementy wystroju wnętrz, czyli różnego rodzaju szkatułki i inne bibeloty do postawienia na meble w formie ozdoby. Zakupiłam tam kolczyki oraz lakier do paznokcie ponieważ były tam dużo niższe ceny niż w innych sklepach. Pracownica przy kasie była bardzo pomocna, pomogła mi wskazując te kolczyki, które miały silikonowe zatyczki, gdyż takich właśnie poszukiwałam, a były one na podstawkach wymieszane z metalowymi i zlewały mi się w jedną całość. Pracownica zapewniła mnie, że mogę sobie spokojnie wybrać interesujące mnie ozdoby ponieważ poprosiłam o pierwsze ze wskazanych, gdyż po prostu mi odpowiadały i trochę mi się śpieszyło. Sympatyczna i pomocna obsługa oraz odpowiedni porządek w drobiazgach.

Odwiedzałeś ostatnio 1001 Drobiazgów?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Tchibo

(4.21 )

Czas na herbatę

(4.31 )

Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło

(3.69 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem