Alkohole Świata

( 4.18 )

Opinie (36)

Niestety obsługa sklepu zaniża bardzo moją ocenę.

Panie pracujące w alkoholach świata, niestety bardzo często pokazują przy klientach swój nastrój najczęściej w momencie gdy klient idzie w stronę sklepu a ona akurat pali papierosa i musi go wyrzucić. Niestety po paru pierwszych odwiedzinach tego sklepu więcej tam nie pójdę. Co do samego sklepu sklep czysty, cały towar ładnie prezentuje się na półkach.

Pracownice sklepu zazwyczaj sumiennie wykonują swoje

Pracownice sklepu zazwyczaj sumiennie wykonują swoje obowiązki ale zdarzył się przypadek, że towar na półce był oznaczony niższą ceną od zapisanej w systemie. Jedna z pracownic w takiej sytuacji żąda zapłaty wyższej ceny, powołując się na brak decyzyjności. Ceny ustala szef. Inną niedogodnością jest ustanowiony minimalny limit kwoty transakcji opłacanej kartą. Zakup w godzinach wieczornych.

Ogólnie obsługę i zachowanie personelu oceniam dobrze

Ogólnie obsługę i zachowanie personelu oceniam dobrze. Szczególnie jedna z pracownic jest bardzo miła i kompetentna. Niestety, jest też wielki minus. Jest nim wymagana minimalna kwota płatności kartą - 10 zł. Ten pozorny drobiazg bardzo irytuje klientów i poważnie obniża poziom jakości obsługi w sklepie.

Słabo.

Słabo.

Bardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta

Bardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta, szeroki wybór alkoholu, towar schludnie poukładany.

Lubię robić tam zakupy

Lubię robić tam zakupy. Widziałem, choć nie korzystałem kantor wewnątrz sklepu. Obsługa zawsze jest na najwyższym poziomie Panowie, czy też Pani doradzą w razie wątpliwości zaproponuja inne rozwiązania. ostatnio wymieniałem tam produkt z promocji wymiana kapsel na inny towar i tak naprawde mialem duzy problem z wymianna w ramach promocji. W tym sklepie bez problemu. Poinformowani Pracownicy. Czysto przed sklepem jak i wewnątrz.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. duży wybór dobrych whisky, wlaściciel zna się na tym trunku i można fajnie porozmawiać, podzielić się doświadczeniami, dowiedzieć czegoś nowego. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Właściciel jest bardzo pomocny w wyborze alkoholu

Właściciel jest bardzo pomocny w wyborze alkoholu, a sklep długo otwarty, więc idealny do kupna alkoholu w nocy. Jedynym minusem tego miejsca są wysokie ceny. Obsługa jest sprawna i pomocna. Sklep posiada szeroki wybór alkoholi.

Asortyment jest odpowiednio wyeksponowany

Asortyment jest odpowiednio wyeksponowany, ceny są aktualne i dość dobrze widoczne. W sklepie panuje porządek, na półkach alkohol oraz napoje są zatowarowne oraz poukładane. Panie ekspedientki są bardzo dobrze zorientowane w sprzedawanym asortymencie, proszone o pomoc doradziły ( nie wpychały) liczyły się ze ostatnim zdaniem klienta. Ekspedientki nie budzą większego zastrzeżenia co do obsługi klienta, uśmiechnięte, pomocne, cierpliwe. Czas stania w kolejce 3 min, obsługa szybka i miła.

Odwiedzałeś ostatnio Alkohole Świata?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BACHUS

(4.47 )

Lord

(3.75 )

Wine Club

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem