Academic

( 3.50 )

Opinie (3)

Ja jestem klientem szkoły academic! Nie wiem

Ja jestem klientem szkoły academic! Nie wiem, jak pracuje się w niej nauczycielom, ale zakładam, że nie jest źle, skoro już drugi rok z rzędu przychodzi do mnie ta sama nauczycielka i są wyniki! Ceny nie są wygórowane, mogę mieć też inne przedmioty (mam matematykę) za niższą cenę. Organizacja zajęć jest w porządku, nauczycielka przychodzi do córki z dziennikiem zajęć i książkami i kserówkami. Wygląda to dobrze, a wyniki w szkole są. Gorąco polecam!

Kasia

Kasia, brzmisz jak konkurencja szkoły, w której pracuję! Jestem lektorem angielskiego i czuję się urażony tym co napisałaś. Szkoła Academic daje mi w tym mieście pracę, w której robię to co lubię. Prowadzę prawie 10 osób na korkach i pracuje mi się świetnie. Szef jest anglistą, dostaję masę materiałów i pomoc metodyczną, nie ma limitu ksero jak w mobile english, dostaję dodatek na dojazdy do uczniów. Poza tym, zawsze jest miła atmosfera na regularnych spotkaniach, herbatka i długie dyskusje o nauczaniu. Nie mam pojęcia skąd taka opinia. Poza tym, Kasiu, przeczysz sama sobie - piszesz o obiecywaniu grupy w siedzibie a jednocześnie zdajesz sobie sprawę, że ta szkoła organizuje korepetycje z dojazdem do klienta. Pracowałem w innych szkołach z dojazdem, ale tu są najlepsze warunki i klimat do nauczania. Fakt, na prywatnych korkach zarobisz więcej, ale czy jest to legalne? Płacisz składki i podatki? Widać nie dorosłaś do normalnej pracy, domyślam się, że zarabiasz na czarno. Zawsze będę polecał znajomym pracę w Academic, znają się na nauczaniu i dbają o swoich ludzi a ja odwdzięczam się i dbam o naszych uczniów.

Wszyscy znamy firmy

Wszyscy znamy firmy, które ogłaszają się "KOREPETYCJE Z DOJAZDEM DO KLIENTA", tylko nikt naprawdę, nie powiedział jak to wygląda "od środka". Uczniowie płacą korepetytorowi ogromne pieniądze, z czego on nie dostaje nawet połowy. Szkoła ta wabi różnego rodzaju udogodnieniami, jak np darmowy dojazd do uczniów, ale nie wspomina, że dopiero od pewnej liczby osób, obiecuje grupę uczniów do nauki i zajęcia, które mają odbywać się w ich siedzibie, a w rzeczywistości nie mają takiej liczby osób na tym samym poziomie, żeby stworzyć grupy, proponują materiały do pomocy, o których tak naprawdę nic nie wiedzą. Dopiero w trakcie współpracy z nimi wychodzi wszystko na jaw, a uczniowie nawet nie wiedzą, że przepłacają i,że to korepetytor musi tak naprawdę wszystko samemu przygotować i mieć odpowiednie materiały.

Odwiedzałeś ostatnio Academic?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zakład Doskonalenia Zawodowego

(3.10 )

Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

(3.88 )

Inkubator Przedsiębiorczości

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem