A dong

( 3.25 )

Opinie (6)

W dniu 17 października w godzinach popołudniowych udałem

W dniu 17 października w godzinach popołudniowych udałem się wraz z małżonką na późny, uroczysty obiad do restauracji orientalnej. Wybraliśmy restaurację A Dong mieszczącą się przy placu Wolności 4. Na dole znajduje się bar orientalny, gdzie można szybko coś zjeść, lecz gdy wejdziemy na górę przenosimy się w chińskie klimaty. Restauracja jest zaaranżowana i przystrojona w stylu chińskim. Usiedliśmy wraz z małżonką do stolika, a po chwili przyniesiono nam karty. Wybraliśmy z karty Kaczkę po Tonkińsku, brokuły smażone i ryż żółty. Kelner przyjął zamówienie i uprzedził nas, że trzeba będzie troszkę poczekać. Po jakichś dwudziestu minutach zjawił się ponownie i przyniósł nam tradycyjną zieloną herbatę zaparzoną w dzbanku i dwie filiżanki, po czym poinformował nas, że to w prezencie od lokalu i że będziemy musieli jeszcze poczekać około 10 minut. Rzeczywiście po upływie tych kolejnych 10 minut dostaliśmy zamówienie, które było przepyszne. Ryż wyśmienity, brokuły obłędne, a kaczka to po prostu „niebo w gębie”, że tak się wyrażę. Całość stworzyła coś w rodzaju „Orgazmu Kulinarnego”. Gdy kończyliśmy spożywać posiłek pojawił się przy nas ponownie kelner i zapytał się czy podać coś jeszcze, my jednak odmówiliśmy. Niestety mam lekkie zastrzeżenia co do toalety. Nie było w niej papieru, brakowało ręczników papierowych, a suszarka do rąk nie działała. Gdy opuszczaliśmy lokal zastaliśmy zaproszeni do ponownej wizyty.

W restauracji A Dong możemy zjeść potrawy kuchni

W restauracji "A Dong" możemy zjeść potrawy kuchni chińskiej oraz wietnamskiej. Obsługa lokalu to przede wszystkim ludzie młodzi, zarówno kobiety jak i mężczyźni. Zawsze kiedy odwiedzam to miejsce jestem bardzo serdecznie przywitana oraz zaproszona do wybranego stolika. Obsługa bardzo chętnie oraz fachowo potrafi wypowiadać się o potrawach zawartych w menu, a także potrafi odpowiednio doradzić, którą potrawę wybrać aby nas zadowolić. Na jedzenie nie czekamy zbyt długo. Wszystko przebiega sprawnie oraz w miłej atmosferze przy muzyce Dalekiego Wschodu.

W dniu 18 stycznia 2013 roku w godzinach wieczornych wraz z

W dniu 18 stycznia 2013 roku w godzinach wieczornych wraz z małżonką odwiedziłem Restaurację Orientalną „A DONG”, mieszczącą się na Pl. Wolności 4. Gdy weszliśmy do lokalu okazało się, że na parterze znajduje się bar orientalny, ale pani za ladą, brunetka z włosami rozpuszczonymi do ramion, w wieku około 30 – 35 lat, poinformowała nas, że na górnym piętrze znajduje się restauracja, w którym jest większy wybór potraw. Postanowiliśmy więc zajrzeć na górę. Gdy tylko weszliśmy przywitał nas kelner słowami „Dory wieczór” i podał karty. Małżonka nie zaglądając do karty zapytała kelnera, ciemnego blondyna z krótko obciętymi włosami w wieku około 30 lat, o kaczkę w czerwonej panierce którą jadła tu przed laty. Kelner zapytał się czy była to kaczka w sosie czy bez sosu. Małżonka odpowiedziała, że bez a kelner od razu powiedział, że chodzi o „Kaczkę po Tonkińsku” i na dobry początek zaproponował coś do picia. Podziękowaliśmy i usiedliśmy przeglądając kartę. Po chwili kelner znowu był przy naszym stoliku i mogliśmy złożyć zamówienie. Zamówiliśmy dwie porcje kaczki, ryż żółty i warzywa smażone. Na zamówienie czekaliśmy około 10 minut. Między czasem na salę wyjrzała szefowa kuchni rozglądając się kto zamówił kaczkę. W oczekiwaniu na stole pojawiły się sztućce i talerze, zapalona została świeczka, oraz postawione zostały sosy. Jako pierwszy na stole pojawił się ryż, a zaraz za nim warzywa i skwiercząca jeszcze kaczka na specjalnych kamionkowych półmiskach. W trakcie gdy jedliśmy posiłek kelner zapytał się czy coś jeszcze będzie podawane. Podziękowaliśmy. Trzeba przyznać, że porcje są duże, a ceny co do tych porcji nie są zbyt bardzo wygórowane. Lokal w środku jest w chińskim stylu, przytulny i elegancki zarazem. Co do jedzenia to jest bardzo smaczne i zadowoli nawet najbardziej wybredne podniebienia. Co do obsługi kelnerskiej też nie mam żadnych zastrzeżeń. Posiłki, jak i wszystkie dodatki podawane były zgodnie z kelnerską zasadą, czyli od prawej strony. Kelner był mało widoczny, ale zawsze gdy się go potrzebowało to błyskawicznie znajdował się przy stoliku.

W dniu 22

W dniu 22-11-2012 o godzinie 17:00 udałem się do Restauracji A Dong w Łodzi. Wchodząc do lokalu nie zostałem przywitany. Wejście do restauracji zwróciło moją uwaga, ponieważ było czysto i zadbane przed lokalem, jaki w lokalu. Gdy po wyborze postanowiłem zamówić potrawę pracownik przyjął zamówienie i po pięciu minutach podał je do mojego stolika. Zauważyłem, że moje zamówienie jest nie kompletne i brakowało pewnego składnika, pracownik szyderczo uśmiechnął się i odpowiedział iż nie było to zamawiane. Czekałem kolejne 5 minut na brakowany składnik. Posiłek wcześniej podany był juz chłodny. W lokalu panowała cisza i chłód. Po spożyciu posiłku udałem sie do wyjścia jednak pracownik lokalu nie pożegnał ani nie zaprosił ponownie do restauracji. W ogóle mogę polecić lokal gdyż ceny były przystępne jednak pracownicy maja wiele do życzenia.

Uwielbiam ten lokal

Uwielbiam ten lokal. Jedzenie zawsze wysokiej jakości, trzymają poziom od wielu lat. Szczególnie uwielbiam kaczkę i wołowinę w różnych odsłonach, zupy. Wystrój starego PRL-u . Przecież atmosfera spożywania posiłku również wpływa na odczucia kulinarne. Gdyby to poprawili lokal bardzo dużo by zyskał.

Zamówiłam przez telefon dwa dania na wynos i sama po nie

Zamówiłam przez telefon dwa dania na wynos i sama po nie przyjechałam. Odebrałam zamówienie i po przyjeździe do domu zauważyłam, że w jednym daniu nie było ryżu, a drugie danie było całkiem inne niż zamawiałam, choć na paragonie były napisane dania, które zamawiałam. Od razu zadzwoniłam do restauracji i zgłosiłam pomyłkę. Pani połączyła mnie z kierownikiem, który zaproponował, że zaraz wyśle kogoś z poprawnym zamówieniem i zamieni te dania. Po około 30 minutach zadzwonił do mnie kierownik restayracji tłumacząc się, że jedno z tych dań, które zamówiłam się już skończyło więc nie może mi go przywieźć i że oni już niedługo zamykają więc zaprasza mnie jutro po odbiór tego zamówienia. Skoro to danie się skończyło, to wcześniej zamiast dać mi inne danie powinni mnie uprzedzić o tym, bo podawałam przy zamawianiu swój numer telefonu. Kiierownik był miły przez telefon i zainteresował się moją sprawą, ale zamawiając dzisiaj miałam ochotę zjeść dzisiaj, a nie następnego dnia.

Odwiedzałeś ostatnio A dong?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.99 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem