Galanteria skórzana

( 5.00 )

Opinie (4)

Ładna wystawa i informacje o przecenach skusiły mnie do

Ładna wystawa i informacje o przecenach skusiły mnie do odwiedzenia tego sklepu. Istotnie w sklepie nie brakuje przecen. Już w wejściu przywitała mnie przemiła ekspedientka i zaoferowała swoją pomoc. Ubrana była w odzież własną, wyglądała ładnie i schludnie. W sklepie było czysto. Towar wyeksponowany był przejrzyście. Drobne artykuły skórzane typu portfele wyłożone były na półkach natomiast : walizki, torby, wózki zakupowe ustawione były pośrodku sklepu. Wszędzie znajdowały się czytelne ceny. Znalazłam również informację, że nie można zwrócić zakupionego towaru. Artykuły bardzo ładne, ceny na każdą kieszeń. Sama żałowałam, że akurat nie potrzebuję niczego z wyrobów skórzanych. Zapamiętam sobie ten sklep i wrócę tam gdy będę poszukiwała artykułów skórzanych.

Z nadzieją na zakup torby ze skóry

Z nadzieją na zakup torby ze skóry (jak sugeruje nazwa sklepu) weszłam do środka. Poprosiłam o dwie torby z wystawy (pani podała je bardzo niechętnie) i gdy zobaczyłam, że ich jakość jest wątpliwa, zapytałam o materiał, z jakiego są wykonane. Usłyszałam dyplomatyczne "ekologia", więc zapytałam o torby skórzane w tym samym kolorze. Ekspedientka zanim zorientowała się, że takich nie ma, żachnęła się, że torby skórzane owszem, "ale nie w tej cenie!". Ten fakt był dla mnie oczywisty i wcale nie pytałam o cenę. Sprzedawczyni ogólnie była bardzo niechętna do obsługi, przez co wcale nie dziwi fakt, że w sklepie w ogóle nie było klientów.

W pasażu handlowym przy Carrefourze znajduje się stoisko z

W pasażu handlowym przy Carrefourze znajduje się stoisko z wyrobami skórzanymi itp (torby, portfele itp.) Mój chłopak zauważył, że oferują męskie portfele w obniżonych cenach, podeszliśmy więc i zaczęliśmy je oglądać. Na stoisku znajdowała się jedna pracownica – siedziała na krześle i przeglądała jakąś gazetę, Na nasz widok na chwilę podniosła wzrok znad czasopisma, zaraz jednak wróciła do lektury. Staliśmy przy stoisku kilka minut oglądając różne portfele. Przebieraliśmy, otwieraliśmy je, komentowaliśmy – szukaliśmy modelu z jak największą ilość przegródek na karty płatnicze itp. Ekspedientka w ogóle się nami nie zainteresowała, przez cały czas siedziała z nosem w gazecie. Po chwili zrezygnowaliśmy z dalszych poszukiwań portfela, po obejrzeniu kilku doszliśmy bowiem do wniosku, iż w tym przypadku obniżona cena wiązała się też z kiepską jakością. Gdy odchodziliśmy zauważyłam iż pracownica łypnęła w naszą stronę okiem znad gazety – czyżby to miało być coś w rodzaju pożegnania? Dawno nie spotkałam się z tak małym zainteresowaniem klientem.

Niedługo jesień wiec wybrałam się do sklepu z obuwiem

Niedługo jesień wiec wybrałam się do sklepu z obuwiem zobaczyć jaką mają ofertę na zbliżający się sezon. Sklep obuwniczy znajduje się przy głównej ulicy w centrum Mielca. Właściciele sklepu oferują klientom skórzane obuwie dziecięce, młodzieżowe i dla dorosłych bardzo dobrej jakości, znanych firm. Oprócz butów można tu kupić skórzane torebki, torby podróżne czy paski do spodni. Sklep znany jest z dobrego obuwia ale także z bardzo wysokich cen. Rozglądając się po sklepie zauważyłam też na półeczce dużo kosmetyków do pielęgnacji galanterii skórzanej. W środku sklep bardzo ładny i zadbany. Ma swój tzw.klimat. Na środku piękna duża kanapa- oczywiście skórzana, na której klienci mogą usiąść i przymierzyć obuwie. Na regałach ładnie poukładane buty, podzielone działami: dziecięce i dla dorosłych. Duży wybór obuwia. Zaskoczyło mnie na plus, ze sklep oferuje buty już nie tylko na jesień ale także na sezon zimowy. Spodobały mi się pewne buty ale nie mogłam znaleźć nigdzie ceny. Jednak większość obuwia była dobrze oznaczona cenowo. Jednak na sklepie nie było nikogo z obsługi. Po chwili wyszła z zaplecza ekspedientka. Niestety wciąż rozmawiając przez telefon. Widząc mnie nie zakończyła rozmowy. To ja zapytałam pierwsza o cenę. Pani odpowiedziała mi szybko i jeszcze szybciej wróciła do rozmowy. Poczułam się trochę zignorowana.

Odwiedzałeś ostatnio Galanteria skórzana?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ochnik

(3.46 )

Soul

(4.00 )

WITTCHEN

(4.29 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem