Etam

( 3.01 )

Etam to marka oferująca francuską bieliznę dla każdej kobiety, którą produkuje od ponad 100 lat. Kreatywnie tworzy nowe kolekcje, podąża za innowacjami i nowymi technologiami oraz wspiera kobiety w dążeniu do wolności. Według firmy to co kobiety noszą pod ubraniem charakteryzuje ich styl i sposób myślenia. Bielizna daje siłę i pewność siebie w podejmowaniu codziennych wyzwań.

Opinie (92)

Od miesiąca nie otrzymałam towaru.

Miesiąc temu kupiłam strój kąpielowy, za który zapłaciłam przedpłatę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia, napisałam do nich 3 wiadomości zarówno przez stronę jak i e-mailem i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Nie mam stroju, nie mam pieniędzy, nie mam żadnego wyjaśnienia ze strony sklepu ! Agnieszka

Super

Jeśli widzieliście gdzieś negatywne opinie, to nie wiem skąd się wzięły. Zamawiałam kilka razy, fakt, przesyłka trochę idzie, ale to jest do przewidzenia, skoro podróżuje z Francji. Wszystko bez zarzutu, towar zgodny z opisem, jakość jest bardzo dobra

Masakra

Zamówienie złożone 30 maja, brak jakiegokolwiek odzewu mimo, że przesyłka powinna dotrzeć do mnie w przeciągu dwóch tygodni. Brak możliwości znalezienia na ich stronie numeru telefonu na infolinię -- nic dziwnego, po znalezieniu numeru w internecie odebrała Pani z którą nie można było się porozumieć. Po jej tonie wnioskuję, że była pod wpływem alkoholu. Jakość obsługi fatalna, nie polecam!!!

Fatalna obsługa, beznadziejny system zwrotów. Przestrzegam

Najgorsza jakość obsługi jaką kiedykolwiek spotkałam. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. System zwrotów fatalny. Nie polecam. Sama nigdy więcej w tej firmie nie kupię.

Beznadziejny

Beznadziejny sklep i jakość obsługi. Realizacja zamówienia Dno. Nic dodać nic ująć tylko UNIKAĆ SKLEPU ETAM ONLINE

Duży wybór, przeciętna obsługa.

W salonie widnieje duży wybór asortymentu w różnych cenach. Często można trafić na akcję 3 w cenie 2 a także skorzystać z przeróbek krawieckich w cenie zakupu. Salon ładnie oświetlony i zadbany. Obsługa, z którą się spotkałam nie jest jednak entuzjastycznie nastawiona do Klientów, zauważa ich dopiero wtedy, kiedy sami o to poproszą. W mojej opinii należy wywarzyć stanowisko pomiędzy nachalną obsługą poprzez sprzedaż komplementarną a olewniczym podejściem do Klienta.

Obsługa klienta online - całkowity brak - dramat

Zamówienie złożyłam i opłaciłam 9 stycznia 2020 w sklepie online. Mając na uwadze prestiż i rozpoznawalność marki, nie przyszło mi do głowy by szukać opinii o sklepie online. Błąd! Od 10 stycznia na moim koncie cały czas widniej informacja "przygotowanie do wysyłki". Brak jakiejkolwiek informacji z działu obsługi klienta. Próbowałam się skontaktować za pomocą formularza na ich stronie i bezpośrednio mailowo - bezskutecznie. Numer telefonu niestety niedostępny. Nie jestem w stanie zrozumieć jak taka marka jak etam może w tak lekceważący sposób podchodzić do klientów. Zrazili mnie do siebie skutecznie. Więcej nie zamierzam nic u nich kupować, nawet w sklepach stacjonarnych!! Tymczasem pozostaje mi chyba jedynie UOKiK ...

Nie polecam

Zamówienie zrobione 25.11. Wysłane 27.11. Cześć produktów zwróciłam ok. 09.12. Zwrot zatwierdzony 11.12. Dziś jest 15.01 i pieniędzy nadal nie mam. W maili, w którym dostałam informację, że zwrot został zatwierdzony napisane jest, że pieniądze będą na moim koncie do 14 dni roboczych. Jakby nie liczyć czas minął. Na maili nie dostałam nadal odpowiedzi. Znalazłam jeden numer telefonu, zadzwoniłam. Pani poprosiła mnie o adres maila i nagle dostałam odpowiedź na mojego maila, która nic nie wnosi. "Dzień dobry, Pieniądze zostały już zwrócone i powinny pojawić się na Pani koncie maksymalnie w ciągu 14 dni lub jeśli wcześniej została założona blokada na koncie - kwota pobrana powinna zostać już skorygowana. Prosimy o weryfikację konta. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt." Nie polecam zakupów online w tym sklepie. Strasznie ciężko doprosić się o swoje.

Brak zamowienia !!Brak informacji!

W dniu 27.12.zamowilam rzeczy 2.01.otrzymałam informację że przesyłka jest przygotowana do wysyłki czyli nadal w etam dziś 10.01 nadal brak kontaktu odnośnie zamówienia więc nie wiem czy zamówienie dotrze czy nie faktura wystawiona 2.01 A towaru brak.Kontakt mailowy koszmarny innej drogi nie ma nie podano telefonu .Koszmar maile lekceważenie odsysanie na stronę in post która informuje tylko o tym że przesyłka ma być nadana w bliżej nie określonej przyszłości.Nie polecam.

Porażka!!!

Tragedia!!!przez wielkie T!!! Ponad dwa tygodnie czekam na dostawę,kontakt ze sklepem właściwie żaden. Powielają link do śledzenia przesyłki w którym widnieje jasna informacja ze przesyłka została tylko przygotowana ale nie przekazana kurierowi i taka informacja pojawia się z ich strony od 8 dni.zdecydowanie nie polecam a Etam polecam żeby zastanowili się nad swoim dzielaniem,no tracą klientów nie ze względu na oferowany towar tylko marna obsługę!

fatalnie

Zero kontaktu, zero telefonu, brak odpowiedzi, czekam na zapłaconą przesyłkę, podają ze wysłali, kurier twierdzi, że nie dostał....porażka. A ja nie mam ani zwrotu za produkty ani produktów.....

Brak przesyłki, brak kontaktu

czekam na paczkę ponad 2 tygodnie, zera kontaktu, brak numeru telefonu na stronie. Nie polecam zakupow... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

tragicznie

ragiczna obsługa sklepu internetowego zero kontaktu.

sklep internetowy to porażka

Zero kontaktu, zero maila, pakowanie na prezent oznacza wrzucenie bielizny do firmowego pudełka... nie polecam tej opcji

Odwiedzałeś ostatnio Etam?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Atlantic

(4.33 )

Calzedonia

(4.30 )

ESOTIQ

(4.26 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem