SDH Feniks

( 3.77 )

Opinie (29)

Fatalna jakość paliwa

Raz miałem okazję zatankować samochód na tej stacji. Po kilku kilometrach zaczął się dusić i gasnąć. Dopiero jak na innej, normalnej stacji dolałem dodatkowe 10 litrów tego samego paliwa - problemy ustały. Jak nic chrzczą paliwo

Szczerze mówiąc bez rewelacji

Szczerze mówiąc bez rewelacji. Owszem na początku było tam pełno boksów, które oferowały szeroką ofertę asortymentową. Jednak od momenty kiedy większość stoisk została zamknięta, co według mnie świadczy o złej lokalizacji, to pozostałe boksy nie zachwycają. Po pierwsze jest ich bardzo mało, po drugie mimo tej niewielkiej ilości bardzo małe zainteresowanie klientem. Weszłam do jednego boksu przeglądam ciuchy a co robi Sprzedawca? Oczywiście siedzi i robi coś na telefonie, to jest skandal. Teraz trochę z lepszej strony. Faktycznie wygląda to bardzo schludnie i czysto, dopracowany został każdy szczegół. Wygląd hali zachęca do odwiedzenia jednak pustki w środku, zamknięte boksy i rak klientów odpychają od odwiedzania tego miejsca.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. gdy weszlam do sklepu na 1 pietrze w DH Feniks na wejsciu zostalam powitana z usmiechem i Pani zaproponowala mi swoja pomoc. Obsluga byla rzetelna,mila i profesjonalna. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Opinia dotyczy sklepu spożywczego

Opinia dotyczy sklepu spożywczego. Asortyment sklepu stoi na dobrym poziomie. Często znaleźć można produkty wyszukane i rzadkie (np. ośmiorniczki), jak również i te codziennego użytku. Towar znajduje się w odpowiednich działach i łatwo odnaleźć to co nas interesuje, a nawet, jeśli czegoś nie odnajdziemy obsługa wykazuje dużą chęć do pomocy. Miejsce jest ładne i schludne, szczególnie, ze niedawno zakończył się tam remont. Duża ilość kas sprawia, że nie czekamy długo, a panie kasjerki zawsze są uśmiechnięte i obsługują chętnie nawet na minutę przed zamknięciem sklepu, gdy kilka osób stoi w kolejce. Mimo nie najniższych cen z chęcią wybieram się do tego sklepu.

Bardzo miła i kompetentna obsługa przy stoisku z wędlinami

Bardzo miła i kompetentna obsługa przy stoisku z wędlinami i serami. Można zawsze się poradzić w związku z zakupami, panie bardzo chętnie udzielą informacji i dobrze doradzą. Przy kasach są kolejki najwyżej dwu, trzy osobowe. Jeżeli tworzy się dłuższa kolejka, natychmiast jest uruchamiana następna kasa.

Świetna obsługa

Świetna obsługa. Panie są naprawdę wspaniałe w tym, co robią. Na Sali sklepowej porządek w każdym miejscu. Wystarczy, że kilka osób zgromadzi się w kolejce, a już następna kasa jest uruchamiana. Przy stoisku mięsnym można liczyć na pomoc, co kupić, co jest w promocji. Naprawdę zakupy w tym sklepie to przyjemność.

Wywieszki cenowe to temat szeroki

Wywieszki cenowe to temat szeroki. Jednakże w tym sklepie oznaczenie cen towarów można nazwać modelowym, przyjaznym dla klientów. Wszystkie ceny odpowiadają dokładnie towarom, z jakimi są związane. Kartki cenowe są duże, żółte, z bardzo dużymi napisami, tak, że nawet osoba o słabym wzroku jest w stanie przeczytać cenę. Niezależnie od tego, czy towar jest ustawiony na wyspie, czy na półce, jest doskonale oznaczony ceną w taki sposób, że nie sposób się pomylić.

W tym sklepie zawsze jest czyściutko i wszystko poukładane

W tym sklepie zawsze jest czyściutko i wszystko poukładane jak należy. Wyspy promocyjne na wprost wejścia na salę sklepową w najlepszym porządku, towary pięknie poukładane. Na stoisku warzywnym, aczkolwiek małym ład i porządek. Co się zaś tyczy stoiska mięsnego, to zawsze można znaleźć coś dla siebie. Obsługa bardzo miła i przyjazna.

Bardzo miła i sympatyczna obsługa

Bardzo miła i sympatyczna obsługa, zawsze praktycznie można znaleźć jakąś panią na Sali i uzyskać potrzebne informacje i pomoc. Przy kasach zawsze jest jakaś osoba, która sprawnie obsługuje klientów. Na stoisku mięsnym i z serami przeważnie codziennie jest jakaś ciekawa promocja. Jedynie oferta na stoisku z warzywami i owocami jest bardzo skromna. Bardzo mocno w sklepie dbają o produkty, których data przydatności dobiega końca. Takie produkty są wystawiane w widocznych miejscach z ceną zmniejszoną nawet do 50 procent. Zwykle jeszcze do końca okresu przydatności przecenionym produktom zostaje kilka dni.

Po dniu przerwy na remanent

Po dniu przerwy na remanent, dużo towarów poukładanych na paletach, trudno przejść, aby nie potknąć się o jakąś paletę. Obsługa jak zawsze uprzejma i rzeczowa. Przy kasach pusto, nie ma kolejek, a jeżeli już w kolejce staną trzy osoby, to natychmiast jest uruchamiana następna kasa. To bardzo dobre rozwiązanie.

Delikatesy spożywcze

Delikatesy spożywcze, w których zawsze można coś ciekawego znaleźć. Oprócz codziennych promocji na artykuły spożywcze jest stoisko z artykułami AGD. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że są to bardzo ładne i ciekawe dodatki do kuchni, takie, jakich gdzie indziej nie można znaleźć, doskonałe na prezent. Produkty mięsne i ceny są o około 2 do 3 złotych tańsze niż w sąsiednich sklepach.

Stoisko z kosmetykami na parterze

Stoisko z kosmetykami na parterze.Pomocna obsługa. Sprzedawczyni jest cierpliwa, uśmiechnięta, z poczuciem humoru. Zachęca do spróbowania czegoś nowego.Chętnie pomagała w szukaniu na pólkach, zwłaszcza tam, gdzie trzeba było się schylić lub kucnąć.Kiedy okazało się, że brakuje mi niecałe 1 zł - udostępniła mi rabat

Będąc w Rynku

Będąc w Rynku, wszedłem do tego supermarketu po napój. W środku panował porządek, produkty poukładane, podłoga jak i regały czyste. Zaskoczył mnie szeroki wybór świeżych surówek, sałatek czy gotowych dań do przyrządzenia w pracy. Po wyborze napoju udałem się do kasy. Nie było kolejki, więc od razu zostałem obsłużony. Kasjerka była miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia. Ponadto podczas obsługi widać było jej profesjonalizm, nawiązała ze mną kontakt wzrokowy oraz była uśmiechnięta.

Bardzo nietypowe miejsce we Wrocławiu

Bardzo nietypowe miejsce we Wrocławiu, to miejsce ma swoją historię siegającą przełomu XIX i XX wieku. W tym domie handlowym znajdziemy praktycznie wszytsko, co tylko chcemu. Ja akurat kocham kosmetyki i wszytko co znimi związane, dlatego zajrzałam do sterfy z perfumami. Wybór może nie nalejlepszy, dlatego zostane przy Ross i Naturze.

Odwiedzałeś ostatnio SDH Feniks?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

Żabka

(3.60 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem