Niko

( 3.17 )

Opinie (9)

Sklep jest przestronny u czysty

Sklep jest przestronny u czysty. Często obuwie jest modne i dopasowane do aktualnej pory roku. Na tym akurat pewno tyle. Ceny są różne i czasem może i można coś wybrać, ale do tej pory nie kupiłam nic w tym sklepie. Widziałam, że inni klienci też raczej tylko wchodzili i wychodzili. Pani z personelu chyba przyzwyczajone do takiego stanu rzeczy siedziały przy otwartych drzwiach jakiegoś małego magazynku, a nie przy ladzie.

W pile na jednej ulicy są dwa niko

W pile na jednej ulicy są dwa niko, jeden "obiadowy" drugi "deserowy" poszedłem do tego drugiego. Wystrój bardzo ładny na pierwszy rzut oka rzuca się nam tablica z cennikiem kaw. Menu w wersji "mini" powinny być moim zdaniem również przy stolikach. Oferta jest bogata, ceny są różne jednak dość wysokie wszystkie od ok 10zł. Nie wiedziałem na co się zdecydować lecz pani z obsługi chętnie pomogła w wyborze i odpowiadała chętnie na pytania. Deser w rzeczywistości jest większy niż się wydaje na obrazku i bardzo syty.Na minus - biegające dzieci za ladą - eh...

Tego dnia poszedłem do Niko by zjeść jakiś mały smaczny

Tego dnia poszedłem do Niko by zjeść jakiś mały smaczny posiłek. Zdecydowałem się na spaghetti gdyż dobrze smakuje i nie wiele kosztuje ;). Pani z obsługi od wejścia mnie poznała. Zapytała o potrawę, czy taką jak ostatnio. Lecz poprosiłem właśnie o spaghetti. Wystrój sali ok, ceny różne ale generalnie w porządku. Na zestawy kebabowe mogłyby być bardziej przystępne. Porca spaghetti nie jest zbyt duża, wolałbym dopłacić 1 lub 2 zł i zjeść nieco więcej.Minusem jest brak wyznaczonej strefy na oddawanie naczyń, chociaż w zasadzie obsługa zabiera naczynia. Jednak czasem lubię sam je odniesć po zjedzeniu. Ogólnie wizyta na plus.

Po wejściu do lokalu mamy miłe wrażenie

Po wejściu do lokalu mamy miłe wrażenie, jest schludnie, ładnie i przyjemnie. Poza tym gości się tam dużo ludzi. Cennik jest bardzo pobieżny, znajdują się tam tylko niektóe pozycje, brak ulotek lub kart na ladzie obok kasy. Musiałem rozejrzeć się po stołach aby przejrzeć ofertę. Jedzenie po części wystawione zachęcało swoim wyglądem i zapachem do zakupu. Jako, że nie jadłem jeszcze lasagne w tym lokalu postanowiłem spróbować. Pani z obsługi pytała o smak, były 2 do wyboru i poleciła jeden z nich (po uprzednim zapytaniu). Otrzymałem numerek, oraz informację o długości realizacji zamówienia.Na minus - obsługa nie nosi zamówien - trzeba je odebrać samemu. Brak pytania o chęć zakupu napoi (i tak bym nie kupił ale myślę iż powinna się pani mnie o to zapytać). Brak sosu przy Lasagne - myślę iż jakiś powinien być dodawany na pewno smakowałoby lepiej, a tak wydawało się troche suche jedzenie. Poza tym ok. Brak oznaczonego miejsca gdzie można odłożyć naczynia po jedzeniu (musiałem chwilę poszukać).Na plus - wystrój, ceny przystępne i czystość (brak zaniedbanych stołów.

Przepyszne jedzenie! Duże porcje za rozsądną cenę

Przepyszne jedzenie! Duże porcje za rozsądną cenę. Na obiad zamówiliśmy sobie z rodziną naleśniki zapiekane z żółtym serem i sosem bolońskim. Jedzenie dowożą wyłącznie od 30zł, co mnie nie dziwi ze względu na dużą popularność lokalu. Pan przyjmujący zamówienie był bardzo uprzejmy i dokładny. Jedzenie przywieźli dokładnie na ustaloną godzinę. A naleśniki niebo w gębie! Jestem ich fanką od samego powstania NIKO, kiedy swoją małą siedzibę mieli jeszcze na ul. 14 lutego. Otwarcie baru na deptaku to był strzał w dziesiątkę. Menu się rozbudowuje, ale jakość pozostaje bez zmian - WYŚMIENITA.

Jestem stałą klentką tego lokalu

Jestem stałą klentką tego lokalu, więc znam oferowane menu, mam też swoje ulubione potrawy. Tego dnia jednak zostałam niesamowicie źle obsłużona. Zamówiłam naleśnika z kurczakiem, którego zawsze zamawiam, ponieważ jest niesamowity. Otrzymałam niestety spalonego naleśnika, którego nie dało się przekroić nożem, w dodatku jego poracja stanowiła połowę standardowej porcji, co zresztą potwierdziłam, zamawiając na drugi dzień w innej placówce tej sieci to samo danie. Na moje pytanie co się stało, pracownica uddawała że mnie nie słyszy, a gdy nie ustępowałam zaczęła na mnie krzyczeć. Była bardzo arogancka i ordynarna!!!! Trzeba do tego wszystkiego dodać jeszcze stary sos, którym nieszczęsny naleśnik został polany. Restauracje Niko w Pile są bardzo lubiane przez mieszkańców, ale nie polecam placówki na placu Zwycięstwa. Podawane jedzenie jest w zmniejszonych porcjach, niestarannie przygotowane, i niestety często nieświeże. Od wizyty 17 marca, nie mam zamiaru więcej korzystać z tego lokalu.

Odwiedzałeś ostatnio Niko?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bar sałatkowy "Chimera"

(4.04 )

Baaldek Orient Grill

(3.70 )

Sunfood

(4.51 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem