Kancelaria Notarialna Joanna Greguła, Tomasz Kot

( 1.60 )

Opinie (6)

Najgorsze miejsce na świecie

Omijać szerokim łukiem, Nie tylko nie potrafią zrobić tego co obiecują to jeszcze robią źle... unikać!

Nie czułam się bezpiecznie

Korzystałam z usług kancelarii w lutym (umowa przedwstępna) i w październiku 2018 (ugoda), nie z własnego wyboru - był to wybór strony kupującej nasz dom. Dodam, iż znali się bardzo dobrze z Panią Rejent gdyż przeprowadzili wiele transakcji w tutejszej kancelarii. Pomimo ogromnego doświadczenia zawodowego, z przykrością stwierdzam brak 100% bezstronności Pani Rejent czyli podstawowej cechy, która powinna charakteryzować każdego notariusza. Ostatecznie do umowy przejęcia nieruchomości nie doszło z winy kupującego. Były do dla nas bardzo stresujące momenty i gdyby nie prawnicze wykształcenie mojego męża, z pewnością sprawa nie skonczyłaby się dla nas korzystnie (zadatek plus wynegocjowane odszkodowanie). Druga strona ze wsparciem własnego adwokata stosowała, delikatnie mówiąc, dość wyrahowane środki próbując uczynić nas stroną winną faktu niezrealizowania umowy przeniesienia własności, podczas gdy sami z nieznanych nam powodów zmienili zdanie w ostatniej chwili przy spełnieniu wszelkich formalności z naszej strony. W tych trudnych dla nas chwilach poprzedzających finalne spotkanie w kancelarii, Pani Rejent przeprowadziła długą telekonferencję (ponad godzinną) ze stroną kupującą poza godzinami własnej pracy (sobota) i bez naszego udziału! W trakcie finalnego spotkania na dzień dobry będąc sam na sam z Panią Rejent zostaliśmy wprowadzeni w błąd, że zadatek otrzymamy tylko w przypadku gdy druga strona się nie stawi, podczas gdy umowa depozytu notarialnego dawała nam prawo zatrzymania zadatku również w przypadku gdy strona się stawi lecz nie przystąpi do umowy, nie mówiąc już o standardowych zapisach kc który jasno definiuje kwestie zadatku. To dowodzi albo zupełnego nieprzygotowania się do spotkania Pani Rejent albo celowego wprowadzenia zamieszania aby nas zastraszyć. W trakcie spotkania Pani Rejent nie poinformowała strony kupującej o naszych prawach wynikających z umowy przedwstępnej jak również odniosłam wrażenie stronniczości w trakcie ciężkich kilkugodzinnych negocjacji. Zdarzyło się też kilka solidnych błędów w samej umowie przedwstępnej, co biorąc pod uwagę wysokie stawki oraz lata doświadczeń tutejszych prawników, nie powinno się zdarzyć. Z powyższych powodów nie polecam tej kancelarii.

Nie czułam się bezpiecznie

Korzystałam z usług kancelarii w lutym (umowa przedwstępna) i w październiku 2018 (ugoda), nie z własnego wyboru - był to wybór strony kupującej nasz dom. Pomimo ogromnego doświadczenia zawodowego, z przykrością stwierdzam brak 100% bezstronności Pani Rejent Joanny Greguly czyli podstawowej cechy, która powinna charakteryzować każdego notariusza. Ostatecznie do umowy przejęcia nieruchomości nie doszło z winy kupującego. Były do dla nas z mężem bardzo stresujące momenty i gdyby nie prawnicze wykształcenie mojego męża, z pewnością sprawa nie skonczylaby się dla nas korzystnie (zadatek plus wynegocjowane odszkodowanie). Nasz przeciwnik ze wsparciem własnego adwokata stosował, delikatnie mówiąc, dość wyrahowane środki próbując uczynić nas stroną winną faktu niezrealizowania umowy przeniesienia własności, podczas gdy sami z nieznanych nam powodów zmienili zdanie przy spełnieniu wszelkich formalności z naszej strony. W tych trudnych dla nas chwilach poprzedzających finalne spotkanie w kancelarii, Pani Rejent Gregula przeprowadziła długą telekonferencję (ponad godzinną) ze stroną kupującą poza godzinami własnej pracy (sobota) i bez naszego udziału! W trakcie finalnego spotkania nie poinformowała strony kupującej o naszych prawach wynikających z umowy przedwstępnej jak również odniosłam wrażenie stronniczości w trakcie ciężkich negocjacji. Zdarzyło się też kilka solidnych błędów w samej umowie przedwstępnej, co biorąc pod uwagę stawki oraz lata doświadczeń tutejszych prawników, nie powinno się zdarzyć. Z powyższych powodów nie polecam tej kancelarii.

W miesiącu październiku 2010 roku dwukrotnie korzystałem z

W miesiącu październiku 2010 roku dwukrotnie korzystałem z usług w/w Kancelarii Notarialnej. W 100% potwierdzam zasłyszane opinie znajomych, że notarisz Tomasz Kot z niebywałą empatią traktuje klientów. Przejawia się to - w odróżnieniu od innych kancelarii - na punktualności oraz na poświęceniu tyle czasu klientom ile oni rzeczywiście potrzebują. Z dużą dozą cierpliwości objaśnia tajniki prawa, które dostatecznie oświecają zainteresowanych. Nie bez znaczenia jest znakomite otoczenie, w tym życzliwy personel kancelarii.

Odwiedzałeś ostatnio Kancelaria Notarialna Joanna Greguła, Tomasz Kot?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

EWENTUM Centrum Dochodzenia Odszkodowań

(5.00 )

Notariusz Mikołaj Borkowski

(1.96 )

Kancelaria Notarialna Marek Wienconek

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem