Home&You

( 4.07 )

Home&You to marka, która nieustannie podąża za trendami wnętrzarskimi. W swojej ofercie posiada produkty wysokiej jakości, w przystępnej cenie z kategorii wyposażenie wnętrz. W sklepach można znaleźć produkty do salonu, sypialni, kuchni oraz jadalni. Marka Home&You powstała w 2006 roku wraz z otwarciem pierwszego salonu. Zaledwie po czterech latach stała się największą pod względem ilości salonów marką w Polsce. Obecnie funkcjonuje ok. 150 salonów w kraju.

Opinie (1380)

Brak zwrotu pięniędzy

Nie zwrócono mi środków na konto za wadliwy towar, który zwracałam poprzez reklamację.

Dno

Zamówiłam 2 lampy. Przyszły z podmienianymi kloszami innymi niż na zdjęciu. Podrapane i poobijane. Otrzymałam przeprosiny i informację że przywiozą i podmienią na właściwe. Gdy termin dobiegał końca po upomnieniu się otrzymałam informację że był błąd na stronie. Proszę wystrzegajcie się tego sklepu z cenami z kosmosu, a jakością z chińskiego bazaru.

Katastrofa

Kupiłam ostatnio w promocji cztery zasłony (firanki) po prawie 100 zł za sztukę. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Ale nie o tym miało być. Po rozpakowaniu w domu, niestety obcięłam "uszy" bo zamierzałam powiesić je na karniszu. Podczas wieszania okazało się że wyrzuciłam w błoto 400 złotych. To jakaś katastrofa. Materiał pomarszczony, brzegi nierówne, pofalowane, ni to upiąć ni przymarszczyc. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów i wszystkim odradzam. Porażka. Zapakowany towar wyglądał ok, potem dopiero okazało się jak jest w rzeczywistości. Po prostu chłam i tandeta ładnie opakowane. No i drogie

nieuczciwa firma

po 2 dniach użytkowania zszedł kolor z dozownika - ja winna bo oni twierdzą że tarłam szorstką gąbka

Super obsługa i pomocna

Bardzo wiele pomysłów na wymarzony prezent dla bliskich w korzystnych cenach. Polecam. Nie tylko bardzo fajny sklep z bogatym asortymentem, ale też sympatyczna obsługa. Wesoła i pomocna.

super było bardzo super

wszystko na 100% miło czysto pięknie

Poniszczone produkty

zamówienie #HY2643467 Witam, dostałam podkładki bananas zgięte na pół, przygniecione innymi produktami, z takim wgnieceniem na środku, że nie nadają się do użytku. Drugi raz dostałam już od was uszkodzony produkt. Podkładki warte kilka złotych, więc nie zawracam sobie głowy odsyłaniem, ale do kogo mam się zwrócić z taką obsługą i lekceważeniem klienta?! Może UOKiK mi pomoże???!! Jestem zawiedziona i czuję się oszukana! Ula Borucka

Obsługa porażka

Obsługa nieuprzejma, opryskliwa. Jak sam nie znajdziesz to nikt nie pomoże. Proszę sobie samemu poszukać i poczytać. 3 obsługujące i pustki w sklepie ale chyba miały panie zły humor ...

Obsługa robi łaskę, że pracuje

Sklep porażka, obsługa nie ma czasu i chęci odpowiadać na pytania, bo romansuje ze sobą, z łaską odpowiada akompaniując nieuprzejmym parsknięciem

Polecam to miejsce do zakupu prezentów

Asortyment warty uwagi, jednak nie zawsze tani, ale można trafić, a bardzo fajne promocje. Minusem jest również obsługa, która nie jest zainteresowana klientem.

sklep nie zachwyca

W sklepie jest bardzo mało miejsca i są wąskie przejścia. Przy ekspozycjach z takimi artykułami bardzo łatwo jest coś strącić, dlatego nie czuje się w tym sklepie zbyt dobrze. Mimo dużej ilości produktów moim zdaniem na ma tam zbyt dużego wyboru.

Mało wolnej przestrzeni dla klienta

Lubię sklepy Home&You, ale szczerze powiedziawszy ten konkretny sklep mnie nie zachwycił. Pomieszczenie jest bardzo małe, trudno jest czegoś nie zrzucić, czy nie potłuć. Nie czuję komfortu w sklepie, w którym muszę chodzić na paluszkach. Alejki są bardzo ciasne, a produkty poupychane są prawie jeden na drugim. Ceny uważam, że są dosyć wysokie. W innych sklepach dostaniemy podobne produkty taniej. Jedynym kołem ratunkowym tej całej sytuacji jest miła obsługa.

Dodatki do domu w najlepszej jakości

Zdecydowanie kiedy potrzebuje zmienić wystrój wnętrz lub dokupić kilka szczegółów do domu wybieram ten sklep. Zawsze jest pełen ciekawych i wyjątkowych rzeczy, a dodatki pasują do siebie nawet jeżeli są z różnych kolekcji.

Wszystko dobrze!

Obsługa i wybór produktów jest tu naprawdę na wysokim poziomie, watro jednak poczekać na przeceny bo pierwotne ceny są zazwyczaj dość wysokie. Kolekcje są ciekawe.

Po remoncie super!

Sklep niedawno otwarty po remoncie, zdecydowanie więcej przestrzeni, łatwiej poruszać się między półkami. Duży wybór produktów, miła obsługa.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
Home&You Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Home&You?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KLER

(4.24 )

VOX Meble

(4.10 )

DUKA

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem