RUCH S.A.

( 3.85 )

Opinie (518)

Beznadziejna obsługa

Chodzi mi o kiosk ruchu na Solidarności 18.( Nie było do wyboru innego niż na Krakowskiej) Okropna obsługa (do wysylania i odbioru paczek nie mam zastrzeżeń ale obsługa tragiczna). Pani burczy coś pod nosem a jak proszę o powtórzenie to wręcz wydziera się na mnie żebym się przybliżyła. Ja jej mówię że po pierwsze jestem na maxa przybliżona,po drugie ogranicza mnie masakrycznie długa ,,lada" , jestem dość niska a poza tym za mną jest ruchliwa ulica i nic nie słychać poza tym co chwilę podjeżdżają tam autobusy (kiosk obok przystanku) parę razy coś do mnie mówiła i ja mówię że nie słyszę i za każdym powtórzeniem miała minę jakbym jej krzywdę tym robiła - pretensjonalna Pani i jej mina, poza tym zamiast zająć się pracą to trajgota z koleżaneczka która nie wiedzieć czemu przesiadywała u niej w kiosku - i zanim skończyła rozmowę i zajęła się klientem trochę minęło. Bardzo nie miła obsługa i nie poważne traktowanie klienta.

Fatalna obsługa

Obsługa to dramat, zawsze niezadowolona, nie odpowiada na dzień dobry, obsługuje w ciszy z miną jakby siedziała tam za karę. Godziny otwarcia i zamknięcia to jedna wielką niewiadoma absolutnie nie pokrywają się z ustalonymi godzinami. Pracownica kiedy ma ochotę po prostu zamyka dramat jeśli ktoś dojeżdża specjalnie po paczkę.

Duzy wybór prasy

Obsługa w centrum handlowym bardzo przyjemna, spory asortyment prasy i innych elementów w tym salonie prasowym.

Kiosk na św.Wincentego -przystanek Żuromińska

Od 13 lat w kiosku ruchu na ul.św.Wincentego,przy przystanku autobusowym Żuromińska prasa była wykładana tak,że klient mógł widzieć tytuł gazety-poukładane były w idealnym porządku.Widać było tytuły (wszystkich gazet-podkreślam ,wszystkich!!!) Od kwietnia 2021 nowy właściciel wyłożył pulpit tylko GAZETĄ WYBORCZĄ I FAKTEM. Skrzętnie schował inne gazety lub ich nie wyłożył,a czasopisma kolorowe,aby zobaczyć i klient musi wkładać głowę w okienko!!!! Brak porządku w kiosku.Czy ktoś panuje nad taką sytuacją.?? Dlaczego ten kiosk został upolityczniony??Czy tak będzie już zawsze.??To najbliższy kiosk i kupuję w nim prasę.Proszę dokonać kontroli i udostępnić widoczność całej prasy.

Dość dobry kontakt

Pan prowadzący kiosk bardzo kompetentny, rzeczowy. Sam kiosk usytuowany w świetnym miejscu bo w samym centrum, no ale ceny jak ceny, jak w ruchu.. Dość wysokie, chodzi o inne produkty niż prasa. Godziny otwarcia tylko w internecie są podane inne niż w rzeczywistości. Chodzi o kiosk w Katowicach przy.Al. Korfantego 5-9. Kontakt z centralą w tej sprawie nie dał nic.

Miła obsługa

W tym kiosku w galerii Katowickiej jest dobre zaopatrzenie nie tylko w prasę ale i mila obsługa do tego.

Obsługa miła

Dobrze zaopatrzony punkt w prasę ale nie tylko, możliwość odbioru przesyłek, sprzedaż biletów i kolektura Lotto np. w nim.

Miła obsługa i zapotrznie w prasę m.in. kompletne

Bardzo dobrze zapatrzony wg mnie kiosk z miłą obsługą. W pobliżu Archikatedry czy dużej przychodni na jednej z centralnych ulic.

dobra obługa i zaopatrzenie w prasę

Kiosk zaopatrzony w dużą ilość prasy i innych produktów, z dobrą obsługą. Położony w centrum miasta.

Dobry punkt, mila obsługa.

W tym salonie prasowym w centrum handlowym scc jest spore założenie nie tylko w pracę ale i w inne produkty. Obsługa.jest miła.

Miło i z kompetencjami

Kupowałam gazetę TV 14, ale już po terminie. Pani wytłumaczyła ,że ten program już leci, nie "wcikała" na siłę, cieszę się, ze mi wyjaśniła :)

Ekspedientka w kiosku jest tak niemiła

Ekspedientka w kiosku jest tak niemiła, że nie chce się tam wchodzić (małe wynajęte przez Ruch S.A. pomieszczenie). Zawsze z fochem i nadąsana.Płaciłam za pomocą telefonu i terminal nie chciał przyjąć wpłaty, ale to była moja wina, bo nie tą stroną przyłożyłam telefon do terminala. Pani zaczęła wzdychać, głową kręcić, a na moje pytanie czy terminal przyjmuje płatności kartą za pomocą telefonu warknęła że tak i że to ja mam problem. Nawet się nie zainteresowała jak mi pomóc, doradzić!Jak się komuś taka praca nie podoba to niech ją zmieni - mnóstwo osób uśmiechniętych i pomocnych czeka na nową pracę!!!

Bardzo miła

Bardzo miła, sympatyczna i kompetentna obsługa. Duży wybór prasy, bardzo duży asortyment dostępnych produktów. Dużym plusem jest dostępność innych usług takich jak Paczka w Ruchu z dogodnym odbiorem. Bardzo polecam zakupu.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. STARAJĄ SIE PRZYCIAGAC KLIENTÓW

Odwiedzałeś ostatnio RUCH S.A.?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(4.39 )

empik

(4.13 )

Inmedio

(3.91 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem