Viki Bus

( 1.88 )

Opinie (20)

Viki powinna zmienić nazwę na WIELKA PORAŻKA

Tan przewoźnik to tragedia nie polecam o wiele szybciej i lepiej PKP

Super Obsługa! Polecam!!

Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Viki jako przewoźnika na trasie Radom-Warszawa. Ponadto Panie w biurze bardzo miłe, uśmiechnięte i pomocne. Polecam!!!

Bezczelny kierowca

Miałam rezerwację na busa na piątek 22 listopada 2019 godzina 15:00 z Warszawy do chełma. Mimo że miałam rezerwację kierowca wpuścił panią bez rezerwacji nie było miejsc pani bez rezerwacji sobie siedziała a ja musiałam stać zapytałam się kierowcy dlaczego mam stać jeżeli mam rezerwację a kierowca odpowiedział że mi na to nic nie poradzi ale na szczęście w trakcie odjazdu busa pani bez rezerwacji zrezygnowała z dalszej jazdy inaczej stałabym całe 4 godziny (i po co są te rezerwacje?)

Brak kontaktu po godz. 18.00 _ Radom-Wa-wa.

Jeżdżę co dziennie na tej trasie. Jednak kiedy mam druga zmiane stojac na przystanku nigdy nie mam pewnosci ze moj bus podjedzie mimo potwierdzonego przejazdu. Do notorycznych spoznien udało mi się już przyzwyczaić. Ale kiedy bus spóźnia się o godzinę, a jest po 18.00, kierowca świadomy swego spóźnienia, wkurzony już też nie odbiera telefonu. A Ty pasazerku stój i kombinuj.... podejdzie? nie podejdzie? Kombinować inny wariant podróży, czy dac viki jeszcze szanse.... Może szanowny właściciel wypowie się w tej sprawie. Jak miesieczni stali sponsorzy firmy mają podróżować Waszymi busami bez stresu? Skoro po 18.00 nie istniejące medialnie....Może udostepnijcie nam na naszych profilach Viki, jakąś apkę z lokalizacją oczekiwanego busa.... W oczekiwaniu na odp. Viki Sponsor.

Brak słów

Nie polecam tego przewoźnika! Bilety mocno drogie! Nie mili kierowcy! Parę miesięcy temu zarezerwowałam miejsce telefonicznie, kiedy dotarłam na daną godzinę przed Pałac, usłyszałam że nie ma rezerwacji na moje nazwisko i że coś mi się pomyliło, był komplet osób więc zostałam na lodzie.. Kierowca był nieuprzejmy i nawet nie raczył przeprosić. Nie pozdrawiam pań z biura!

porażka

Kierowca niemal przez większość drogi rozmawiał przez zestaw głośnomówiący, załatwiają osobiste sprawy urzędowe był zdenerwowany i miałam wrażenie że wiózł worek kartofli a nie ludzi, nie brał pod uwagę bezpieczeństwa jazdy ( gwałtowne hamowania ) samo jego zdenerwowanie nie budziło zaufania... Dojechałam szybko, ale czy bezpiecznie ? Na pewno nie... polecam Viki ale nie tego kierowcę.

Kiepsko niestety

Zawsze jeździłam Viki, bo było szybko i sprawnie. Teraz 2 godziny....... porażka za tyle pieniędzy. A na powrocie kierowca zjechał z trasy i się wlekliśmy przez jakieś wioski nie wiadomo po co. Korków na trasie nie było, mapy google wszystko pokazują. Już nie polecam i sama też już nie skorzystam

Coraz lepiej

Jadę na trasie Warszawa- Radom. Kupowałam bilet przez internet i pomyliłam daty. Kierowca szybko załatwił problem z centrala i mogłam jechać mimo, że nie miałam na ten przejazd wykupionego biletu. Kierowca pytał czy nie za zimno. Klima na 22 stopnie. Pisałam o mrożeniu pasażerów ostatnio. Ale ludzki kierowca tym razem, albo zmienili politykę

Znęcanie się nad pasazerami

Jadę z Radomia do Warszawy, na zewnątrz ciepło, około 20 stopni. Ludzie w t-shirtach. Kierowca nastawił klimę na 19 stopni. Ludzie zakręcają wentylatory, ewidentnie marzną ze mną na czele. Z zimna napiera mnie na pęcherz, a tu jeszcze godzina drogi. Prosimy by kierowca podgrzał, bo marzniemy, on na to "Zara..." I nic jak było 19 tak jest. Marzniemy dalej. Pasażer opowiadał, że oni tak zawsze mocno chłodzą. Boje się zapytać o postój bo też pewnie usłyszę : zaraz. I zatrzymamy się dopiero pod pałacem kultury....

Chełm-Warszawa

Jadę wlasnie z Chełma do Warszawy. Nie wiem, jaką drogę wybrał kierowca, ale asfalt, po ktorym jedziemy jest w podobnym stanie jak na Rampie Brzeskiej w Chelmie. Zakrętów tyle co w Bieszczadach, a ja nie mając choroby lokomocyjnej 3 razy malo co, a bym zwymiotowala. Dzięki zataki komfort jazdy za 47 zl.

Najbardziej dogodna forma transportu na trasie Chełm

Najbardziej dogodna forma transportu na trasie Chełm- Warszawa, ze względu na czas podróży i częstość kursów. Jednak przewoźnik podnosi cenę biletów, samochody którymi przewozi klientów są stare i zniszczone.

NIE POTRAFIĘ ZROZUMIEĆ JAK TO MOŻLIWE ŻE TA FIRMA JESZCZE

NIE POTRAFIĘ ZROZUMIEĆ JAK TO MOŻLIWE ŻE TA FIRMA JESZCZE ISTNIEJE!!!!!!! W DNIU DZISIEJSZYM MÓJ SYN PO RAZ KOLEJNY NIE DOCZEKAŁ SIĘ NA PRZYJAZD BUSA!JEST TO 5 LUB 6 RAZ W CIĄGU DWÓCH MIESIĘCY!JAKIŚ MIESIĄC TEMU PODCZAS FALI MROŻÓW CZEKAŁ 2 GODZINY NA PODSTAWIENIE INNEGO POJAZDU BO TEN KTÓRYM JECHAŁ ZEPSUŁ SIĘ W SZCZERYM POLU A GDY TEN NADJECHAŁ ZABRAŁ TYLKO 6 OSÓB A RESZTA PASAŻERÓW ZOSTAŁA POZOSTAWIONA NA MROZIE- PO PROSU NIE DO WIARY.GDY DZWONIĘ NA NUMER TEL. OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA TEN STAN RZECZY NIKT NIE ODBIERA-FIRMA KRZAK!!!WSZYSTKIM SERDECZNIE ODRADZAM TEGO PRZEWOŻNIKA!!!TA OPINIA TO TYLKO PCZĄTEK MOICH DZIAŁAŃ W TEJ SPRAWIE.DOŁOŻĘ WSZELKICH STARAŃ I POŚWIĘCE DUŻO CZASU ABY PRAWDA NA TEMAT TEJ FIRMY DOTARŁA DO JAK NAJSZERSZEGO GRONA LUDZI !!!

Viki Bus to przewoźnik międzymiastowy

Viki Bus to przewoźnik międzymiastowy. Korzystałem z ich usług nie pierwszy raz i nie pierwszy raz byłem nie do końca zadowolony. Przede wszystkim - ciasno. Ale właściwie nie jest to zarzut, bo przecież nie od przewoźnika to zależy. Odpychają przede wszystkim niemiłe Panie, które przyjmują zapisy na kurs oraz to, że niemal zawsze znajdzie się osoba, która twierdzi, że zarezerwowała miejsce, a kierowca nie ma jej na liście... Mimo to, duży plus za dogodne godziny odjazdów i przyjazdów.

Odwiedzałeś ostatnio Viki Bus?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BP Tour

(0.82 )

PKS Kłodzko

(0.50 )

PKS Bydgoszcz

(0.86 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem