LazienkaPlus.pl

( 0.64 )

Opinie (27)

NIE POLECAM

W sklepie internetowym przedstawiony jest przycisk czarny mat, a dostałem błyszczący srebrny. Sprzedawca twierdzi, że tak właśnie wygląda ten model i że nie są odpowiedzialni za mylące zdjęcia. Odmawiają wymiany i zwrotu. ABSOLUTNIE NIE POLECAM

Zdecydowanie nie polecam

Zakupy w Łazienkaplus to koszmar. Miesiąc po zrobieniu przelewu wciąż nie dostarczono zamówienia. Dwukrotnie przesuwano termin realizacji. Na telefoniczne pytanie o termin dostawy pracownik odpowiedział, że nie jest jasnowidzem i nie ma trzeciego oka. Bardzo odradzam. No chyba, że ktoś szuka inspiracji przy pisaniu listy dialogowej do czarnej komedii, wtedy rozmowy z obsługą telefoniczną Biura Obsługi Klienta Lazienkaplus.pl będą bezcenne. Tylko jedno zrobili w terminie – zwrócili koszty zamówienia, którego nie zrealizowali. Natomiast błyskawicznie zablokowali moją opinię pod pretekstem wyjaśniania sprawy. Zamieszczam ją powtórnie, żeby inni nie nabierali się, tak jak ja, na znakomite opinie o sklepie. Moje zamówienie było banalnie proste: dwa zestawy WC Cersanitu. Zrealizowałam je w Salonie Łazienek Delin (Centrum Witek) w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (z dostawą do domu). Poniżej zamieszczam korespondencję z Biurem Obsługi Klienta. Dzień dobry Beato, Informujemy, że złożone w naszym sklepie zamówienie nr 1478225 otrzymało nowy status: W realizacji Dnia 17/07/2020 zamówienie zostało przyjęte i skierowane do realizacji. Całkowity koszt zamówienia wynosi 2 189,98 zł w tym koszt dostawy 189,99 zł. Do zapłaty pozostało 2 189,98 zł. Przewidywany czas na skompletowanie zamówienia to ok. 6 dni robocze. Pozdrawiam, W razie pytań prosimy o kontakt: Lazienkaplus.pl Biuro Obsługi Klienta Infolinia: 618995500 E-mail: sklep@lazienkaplus.pl Dzień dobry Beato, Informujemy, że złożone w naszym sklepie zamówienie nr 1478225 otrzymało nowy status: Zmiana terminu realizacji Informujemy, iż termin realizacji Państwa zamówienia uległ zmianie. Na daną chwilę otrzymaliśmy informację, że brakujący element tj. Zestaw Cersanit Zen Set B226 miska WC Clean On z deską wolnoopadającą i stelaż podtynkowy z przyciskiem spłukującym Accento Circle chrom błyszczący S701-411 powinien do nas dotrzeć do ok. 10.08. Pozdrawiam, W razie pytań prosimy o kontakt: Lazienkaplus.pl Biuro Obsługi Klienta Infolinia: 618995500 E-mail: sklep@lazienkaplus.pl Dzień dobry Beato, Informujemy, iż termin realizacji Państwa zamówienia uległ zmianie. Na daną chwilę otrzymaliśmy informację, że brakujący element tj. Zestaw Cersanit Zen Set B226 miska WC Clean On z deską wolnoopadającą i stelaż podtynkowy z przyciskiem spłukującym Accento Circle chrom błyszczący S701-411 powinien do nas dotrzeć do ok. 17.08. Bardzo Państwa przepraszamy za powstałe opóźnienia w realizacji zamówienia. Pozdrawiam, W razie pytań prosimy o kontakt: Lazienkaplus.pl Biuro Obsługi Klienta Infolinia: 618995500 E-mail: sklep@lazienkaplus.pl (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Nie polecam

Zamówiłem wannę z odbiorem własnym, odbiór na drugi dzień, po przywiezieniu do domu okazało się że wanna ma uszkodzoną powłokę akrylową i narożnik, mega brudna i zapakowana byle jak, mało tego wanna leżała na magazynach rok, data prod. 06.2019, po zgłoszeniu reklamacji do sprzedawcy, po dwóch dniach odmowa, jednym słowem 900 zł w plecy. Ogólnie klient kochany dopóki nie zapłaci, później już olew kompletny, zapłaciłeś to się martw. Nie polecam

nie polecam jeszcze raz nie polecam

mało kiedy piszę recenzję ale tym razem muszę podzielić się z innymi żeby wszystkich przestrzec. Towar zamówiłem 16 maja dzisiaj jest 8 czerwca, dzwoniłem kiedy mogę się spodziewać towaru, pan na infolinii poinformował mnie że 20 czerwca poinformował mnie również że mają 21 roboczych na skompletowanie (jednego produktu baterii prysznicowej) i wysłanie do klienta policzyłem od 16 maja do 20 czerwca mija 25 dni a nie 21 czas oczekiwania jest nie do przyjęcia

Odradzam!!

Odradzam! A na pewno przestrzegam - weryfikujcie przesyłki od razu przy kurierze! Nie zrobiłam tego w ciągu 7dni ponieważ nie było mnie na miejscu (wyjazd i pandemia) i mam za swoje. Zamówiłam parę produktów wtym baterię prysznicową, która przyszła wybrakowana. Dostałam sam wężyk i słuchawkę prysznicową, nie ma śladu po baterii czyli głównym produkcie. Produkt wart prawie 400zł, które jestem teraz w plecy. Magazyn twierdzi, że wydał produkty prawidłowo - co nie jest prawdą. Uważajcie!

Brak produktów - odrzucona reklamacja

Kiedy zamówiliśmy produkty za łączną kwotę 10 000 zł - nie otrzymaliśmy części zamówienia o wartości ponad 3500 zł. Nie rozumiem skąd biorą się wszystkie pozytywne opinie skoro przypadków takich jak mój jest sporo. Reklamacje odrzucone, obsługa chce zbyć problem odsyłając do samodzielnej reklamacji u kuriera (!!!) co zrobiliśmy, tracąc oczywiście tylko czas. Sklep rości prawo do odrzucenia reklamacji z racji tego że zorientowaliśmy się o brakach po upływie 7 dni od zamówienia - harmider związany z wykańczaniem mieszkania pracą i innymi sprawami jednocześnie. Obsługa klienta robi wszystko żeby zbyć reklamujących klientów i dbać o interes sklepu, w każdy możliwy sposób.

negatywna..ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!

Sklep Łazienkaplus pl NIE POLECAM!!!!!!!!!! FIRMA NIERZETELNA. Po ponad 2 tygodniach od zamówionego i opłaconego towaru skierowałam zapytanie ,kiedy otrzymam zamówione rzeczy .uzyskałam inf.ze towar jest szykowany do wysyłki.. Po upływie terminu dowiedziałam się , ze zamówionego towaru po prostu nie maja ( mimo ,iż w swojej ofercie udostępniają go do zakupu ) ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!

ODZRADZAMY

To KRĘTACZE! Piszą sobie świetne opinie a w rzeczywistości oszukują ludzi i nie respektują prawa! Dostarczyli zupełnie inny przedmiot niż ten opisany i zamówiony a teraz nie chcą przyjąć reklamacji! Nie interesuje ich nawet prawo zwrotu przez konsumenta towaru kupionego na odległość. Zalecam trzymać się od nich z daleka!

Fatalna obsługa!

Skandaliczna obsługa! Zamówienie miało być wysłane, kiedy zostanie w całości skompletowane. Dzwonię w dniu, kiedy miała nastąpić wysyłka i tu pojawia się pierwsze kłamstwo - Pani, która ze mną rozmawiała powiedziała, że towar "już się księguję" itp., a okazało się, że ma przyjść za półtora miesiąca... Napisałam adnotacje dotyczące lokalizacji domu, zostały one zignorowane. Kurier chciał pozostawić towar na środku drogi, krzyczał prze godzinę, nie odpowiadał na rady dotyczące dostawy. Na koniec otrzymałam towar z wadą fabryczną, a dystrybutor twierdzi, że sama mam załatwiać wymianę. Oni przyjęli zamówienie, płatność i wysłali, ale ja sama mam rozmawiać z producentem o wymianie. O zwrocie kosztów dostawy ze względu na warunki dostawy też sama mam rozmawiać, a mam tylko nazwę dostawcy. Skandaliczne i impertynenckie podejście od klienta.

Porażka

Zero chęci pomocy w rozwiązaniu problemu. Zbywanie za każdym razem. A towaru jak nie ma tak nie ma. Ale to nie ich problem.

DRAMAT

Po pierwsze czas realizacji: 3 tygodnie. Jak na moj gust nieco za dlugo, szczegolnie biorac pod uwage szacowany czas kompletacji zamowienia w ciagu 3 dni roboczych. Po drugie kurier dostarcza przesylke tylko i wylacznie pod klatke, a nie do mieszkania, o czym firma nie informuje w zaden sposob podczas zamowienia. Bardzo realne dla sredniej budowy kobiety wniesc samej wazaca kolo 50kg kabine prysznicowa na drugie pietro. NIE POLECAM!!!

UWAGA OSZUŚCI! W firmie „łazienkaplus” zamówiona została

UWAGA OSZUŚCI! W firmie „łazienkaplus” zamówiona została bateria kuchenna. Paczka przyszła szybko, jednak okazało się, że jest to zupełnie inny produkt niż znajdujący się na zdjęciach (zdjęcia zmieniono tydzień później) Konsultowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Zdjęcie produktu kupowanego w sieci musi odzwierciedlać stan faktyczny. Według UOKiK, konsument – zawierając umowę na odległość za pomocą strony internetowej przedsiębiorcy – podejmuje decyzję dotyczącą zawarcia umowy w oparciu o zamieszczone na niej zdjęcia produktów, uwzględniając ich kolor, kształt czy też ogólny wygląd. Zgłosiłem reklamację. Za stratę czasu i pieniędzy zażądałem wymiany sprzętu na towar ze zdjęcia (różnica całych 40 zł). Po 4 dniach reklamacja została odrzucona. Zaproponowano mi zwrot pieniędzy za przysłany produkt (w świetle przepisów przy zaistniałej sytuacji jest to oczywiście obowiązek - w myśl art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia). Przy próbie kontaktu w celu ustalenia szczegółów zwrotu dział reklamacyjny był zajęty (strasznie dużo musi być tych reklamacji). Obiecano mi kontakt jeszcze w tym samym dniu. Po 3 dniach czekania postanowiłem znowu skontaktować się z działem reklamacyjnym. Niestety, lecz sytuacja się powtórzyła. Zobowiązano się do kontaktu, lecz telefon milczy. Wciąż mam baterię, której nie zamawiałem. Pieniędzy nie odzyskałem. Tracę przy tej sytuacji czas i nerwy. Firma stale udowadnia, że nie szanuje swoich klientów i nie potrafi załatwić problemów, które wynikają z ich winy. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!

Mam same pozytywne wspomnienia jeżeli chodzi o zakupy na

Mam same pozytywne wspomnienia jeżeli chodzi o zakupy na łazienkaplus.pl - fachowcy doradzili odpowiednio, ceny są dużo niższe niż w sklepach, słowem, polecam

Szeroki asortyment a do tego częste promocje i wyprzedaże

Szeroki asortyment a do tego częste promocje i wyprzedaże - to dla mnie duży plus. w sumie większość rzeczy, które kupiłam w sklepie to właśnie na wyprzedaży. człowiek teraz liczy się z groszem w czasach kryzysu :) a udało mi się nawet trochę zaoszczędzić i jeszcze starczyło na małe potrzeby :)

Jest to strona sklepu internetowego gdzie możemy kupić

Jest to strona sklepu internetowego gdzie możemy kupić szeroką gamę artykułów: ceramika sanitarna, baterie, wanny, brodziki, kabiny, panele i zestawy prysznicowe, stelaże podtynkowe, zlewy, meble i akcesoria łazienkowe oraz technika grzewcza. Wszystko dużo taniej niż w placówkach stacjonarnych a nasze zamówienie jest przesyłane uważam bardzo tanią przesyłką co pomaga zaoszczędzić nieco grosza na inne wydatki.Strona jest bardzo czytelna opis produktów także nie budzi wątpliwości sklep godny polecenia.

Odwiedzałeś ostatnio LazienkaPlus.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

swiat-firan.pl

(5.00 )

insido.pl

(5.00 )

RuckZuck

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem